Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا؛ در این زمینه مدیر فروش شرکت صنعت خودرو آذربایجان ضمن تایید این موضوع اعلام کرد: طبق مدارک ارایه شده به مراجع ذیصلاح، شرکت صنعت خودرو آذربایجان از ابتدای همکاری با شرکت سایک موتور چین و با توجه به مجوزهای پیش فروش اخذ شده از وزرات صمت، خرید قطعات منفصله تولیدی به میزان تعداد پیش فروش شده را انجام داد ولی متاسفانه به دلیل همزمانی با اعمال محدودیت تحریم ها تنها قادر به انتقال 2154 دستگاه قطعات منفصله خودرو ام جی  360 در مراحل مختلف زمانی تا پایان فروردین ماه سال 98 به کشور شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا ظروفیان در ادامه افزود: تعداد 1408 دست از این قطعات پس از طی مراحل تولید، تکمیل و به مشتریان تحویل داده شد. اما متاسفانه با توجه به محدویت های یاد شده امکان تولید و تکمیل تعداد 746 دستگاه از این خودروها که در آخرین محموله های واصله به کشور وارد شده بود به دلیل نواقص عمده و ساختاری فراهم نشد.

وی در ادامه ضمن اشاره به نظارت دقیق تعزیرات حکومتی بر روند تولید و تخصیص این 746دستگاه خودرو باقی مانده، اظهار داشت: مقرر شد تا شرکت به منظور صیانت از حقوق خریداران و مطابق با نوبت های ثبت شده در سیستم فروش، اقدام به تخصیص این خودروها کرده و با نظارت کامل تعزیرات حکومتی تهران خودروهای ناقص روند تکمیل را طی کرده و به خریداران محترم تحویل شوند.

وی در ادامه افزود: عملیات اطلاع رسانی و دعوت از مشتریان با نظارت مستقیم تعزیرات و طبق شرایط ابلاغی و براساس اسناد مثبوت در سیستم فروش انجام خواهد شد.

مدیرفروش شرکت صنعت خودرو آذربایجان، اظهار کرد: تامین نواقص خودروهای مذکور مساله ای زمان بر بوده و تامین قطعات ناقص به صورت تدریجی و در شرایطی خاص انجام و وارد مجموعه تولیدی می شود.

ظروفیان در پایان افزود: شرکت صنعت خودرو آذربایجان با اقتدار به فعالیت خود ادامه می دهد و به زودی اخبار خوشی مبنی بر معرفی و جایگزینی محصولاتی با کیفیت به اطلاع عموم خواهد رسید که به جهت کیفیت بالای آن قطعا" رضایت مشتریان را به دنبال خواهد داشت.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: صنعت خودرو آذربایجان شرکت صنعت خودرو آذربایجان خودرو آذربایجان شرکت صنعت خودرو آذربایجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۷۸۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرتکبان خرید و فروش سلاح در فضای مجازی با حبس روبرو می‌شوند


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از خانه ملت موسی غضنفرآبادی در تشریح نشست امروز کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس از بررسی مواد ارجاعی طرح یک فوریتی اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات و دارندگان سلاح و مهمات غیرمجاز خبر داد و گفت: اصلاحاتی در مواد ۲، ۳ و ۵ این طرح انجام و به صحن علنی مجلس ارسال خواهد شد.
وی ادامه داد: بر اساس یکی از مصوبات؛ مرتکبین قاچاق سلاح سرد جنگی به حبس درجه ۶ و جزای نقدی به میزان ۵ تا ۷ برابر ارزش روز آن سلاح و سلاح شکاری یا مهمات آن به حبس درجه ۵ و جزای نقدی ۵ تا ۷ برابر ارزش روز آن سلاح محکوم می‌شوند و وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح هم به عنوان مرجع ارزش گذاری قیمت و ارزش روز سلاح، مهمات یا قطعات موثر موضوع این قانون تعیین شد.
این نماینده مجلس یازدهم افزود: همچنین میزان مجازات حبس سلاح گرم سبک غیرخودکار حبس درجه ۴ و جزای نقدی ۵ تا ۷ برابر ارزش روز آن سلاح و میزان مجازات حبس سلاح گرم سبک خودکار، مهمات یا قطعات موثر آنها حبس درجه سه و سلاح گرم سنگین یا نیمه سنگین و مهمات یا قطعات موثر آن هم شامل حبس درجه ۲ خواهد بود و اگر هر کدام از این جرائم تکرار شود مجازات‌ها یک درجه تشدید خواهد شد.
غضنفرآبادی یادآور شد: بر اساس ماده ۳ این طرح؛ نگهداری، پنهان کردن، خریداری یا معامله سلاح چه در فضای مجازی یا غیرمجازی جرم انگاری شد و بر این اساس مرتکبین نگهداری، پنهان کردن و ... سلاح سرد جنگی به حبس درجه ۷، سلاح شکاری به حبس درجه ۶ و سلاح گرم سبک غیرخودکار به حبس درجه ۵ و سلاح گرم سبک خودکار به حبس درجه ۴ و سلاح گرم نیمه سنگین و سنگین، مهمات و قطعات موثر آن به حبس درجه ۳ محکوم می‌شوند و هر شخصی هم در مورد قاچاق و حمل و نگهداری، خرید و فروش و ساخت ومتصل کردن قطعات در فضای مجازی اقدام کند به مجازات حبس درجه ۶ محکوم می‌شود.

دیگر خبرها

  • تازه‌ترین اوضاع شرکت‌های تولیدی صندوق‌ بازنشستگی صنعت نفت بررسی شد
  • کشف نیم تن شیشه و تریاک در پل بین‌المللی ابریشم
  • اپل دیگر بزرگترین سازنده گوشی جهان نیست
  • کاهش ۱۰ درصدی فروش آیفون
  • سقوط اپل از جایگاه بزرگترین سازنده گوشی جهان
  • مرتکبان خرید و فروش سلاح در فضای مجازی با حبس روبرو می‌شوند
  • شناسایی شرکت‌های توانمند حوزه ساخت قطعات دستگاه‌های بازرسی ایکس‌ری
  • اوضاع این خودروساز خوب نیست
  • بهره‌برداری از پولیش رنگ نانویی در شرکت‌های تامین‌کننده قطعات خودرو
  • استفاده از پولیش رنگ نانویی در قطعات خودرو