Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@11:54:00 GMT

دستگیری دو سارق با ۱۰۰ فقره سرقت

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۷۸۸۷۴

دستگیری دو سارق با ۱۰۰ فقره سرقت

به گزارش روز سه شنبه پایگاه اطلاع رسانی پلیس پایتخت، سرهنگ سیف اله نوایی اظهارداشت: ساعت ۳ بامداد روز دوشنبه، تیمی از ماموران کلانتری ۱۴۰ باغ فیض هنگام گشت زنی در منطقه به راننده و سرنشین یک دستگاه پژو ۲۰۶ مشکوک شدند و آنها را به صورت نامحسوس تحت نظر قرار می دهند تا اینکه خودرو متوقف شد ود و جوان به سراغ خودرو پژو ۲۰۶ پارک شده رفته و قصد باز کردن در خودرو را داشتند که ماموران برای دستگیری متهمان وارد عمل می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دو سارق جوان با مشاهده خودرو پلیس سوار بر خودرویشان شده و پا به فرار می گذارند و پس از یک تعقیب و گریز طولانی از اتوبان همت به اتوبان آزادگان جنوب رفته و در طول مسیر نیز تعدادی لوازم سرقتی از خودرویشان به بیرون پرتاب می کنند. در نهایت در نزدیکی شهرک استقلال خودرویشان متوقف و هر دو سارق جوان دستگیر می شوند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در بررسی از خودرو سارقان ۳۰ قلم لوازم داخلی خودرو سرقتی کشف و متهمان برای تحقیقات تکمیلی به کلانتری ۱۴۰ باغ فیض منتقل شدند.

سرهنگ نوایی گفت: در بررسی سوابق متهمان مشخص شد که هر ۲سارق، سابقه دار بوده و پیش‌تر با جرایمی از قبیل: زورگیری، موبایل قاپی، سرقت خودرو و لوازم داخل خودرو دستگیر شده اند.

وی اضافه کرد: هر دو متهم به ۱۰۰ فقره سرقت لوازم داخل خودرو در منطقه باغ فیض و پونک با همکاری یکدیگر اعتراف کردند.

رئیس کلانتری ۱۴۰ باغ فیض با بیان اینکه تعدادی از شاکیان پرونده شناسایی شده اند از شهروندان خواست: چنانچه در چند ماه گذشته لوازم داخلی خودرویشان در منطقه باغ فیض و پونک سرقت شده است برای شناسایی اموال کشف شده به کلانتری ۱۴۰ باغ فیض مراجعه کنند.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 استقلال پایتخت پژو خودرو سرقت قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی دو سارق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۷۸۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۰ فقره سرقت فروشگاه‌های زنجیره‌ای در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، سرهنگ هادی نجفی صالح گفت: در پی تماس تلفنی با مرکز ۱۱۰ و اعلام یک فقره سرقت از یک فروشگاه زنجیره‌ای در شهرک فرهنگیان، مراتب جهت دستگیری سارق در دستور کار قرار گرفت.

او تصریح کرد: ماموران کلانتری ۱۹ فرهنگیان با رصد تصاویر به دست آمده از دوربین‌های مداربسته شخصی را در این خصوص شناسایی کردند و با تلاش ماموران، متهم دستگیر و به کلانتری منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: متهم پس از اعتراف به ۱۰ فقره سرقت انواع مواد غذایی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای در سطح شهر، جهت بررسی بیشتر تحویل مقام قضائی شد.

سرهنگ هادی نجفی صالح افزود: از همشهریان خواستاریم با گزارش هرگونه موارد مشکوک و ارتباط تلفنی با شماره ۱۱۰ یاری رسان ما در برقراری نظم و امنیت باشند.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق خودرو در کمتر از ۲۴ ساعت
  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • ۴۵ فقره سرقت در پرونده سارق خودرو و محتویات خودرو
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • کشف ۱۰ فقره سرقت فروشگاه‌های زنجیره‌ای در همدان
  • دستگیری سارقی که مجهز به پابند الکترونیک بود
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در مراغه
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در کهگیلویه