Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@14:53:44 GMT

میلیچ: استقلال دو بر صفر پرسپولیس را می برد

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۷۸۸۹۹

میلیچ: استقلال دو بر صفر پرسپولیس را می برد

مدافع صربستانی استقلال می گوید تیمش جایگزین های خوبی دارد که جای خالی دیاباته را پر کنند.

به گزارش "ورزش‌سه"، هروویه میلیچ در حاشیه تمرین امروز استقلال درباره شرایط تیمش در آستانه دربی پایتخت عنوان کرد: من و همه بازیکنان برای دربی آماده هستیم. می دانیم این بازی چقدر مهم است. برای هردو تیم برد بازی اهمیت ویژه ای دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما با شکل ویژه و خوبی به استقبال دربی می رویم.


وی درباره شرایط دربی بیان کرد: من دربی های زیادی بازی کردم ولی دربی تهران خاص بود چون 80 تا 90 هزار تماشاچی در ورزشگاه بودند.


مدافع استقلال در خصوص بازی کردن خودش در مصاف با پرسپولیس تاکید کرد: برای من مهم نیست چقدر بازی کنم. مهم این است تمرکز تیم حفظ شود، چون دیدار مهمی است و باید از آن نتیجه بگیریم.


میلیچ ضمن اعلام اینکه شناخت خوبی از پرسپولیس دارد گفت: من 6، 7 بازی پرسپولیس را دیدم. چند بازیکن سرعتی و تکنیکی و خوب در کناره ها دارند. مطمئنم که آقای مجیدی و کادرفنی ما را برای این بازی آماده می کنند.


وی درباره مصدومیت دیاباته تاکید کرد: خیلی متاسفم برای دیاباته. او دربی رفت را نیز از دست داد و حالا این اتفاق برایش تکرار شد. بازی های جایگزین خوبی داریم. قائدی که در 3 بازی 3 گل زده است. تبریزی را داریم و همه بازیکنان آماده هستند.


میلیچ پیش بینی اش از دربی پایتخت را نیز اینطور بیان کرد: استقلال دو بر صفر پیروز می شود.

هروویه میلیچ استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: هروویه میلیچ استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۷۸۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد

به گزارش جام جم آنلاین، مصطفی زارعی رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای در آئین واگذاری مالکیت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس گفت: قبل از هر چیزی جا دارد بابت این واگذاری تبریک می گویم. فکر می‌کنم یک بیماری چهل ساله درمان شده است. امیدوارم اتفاقات خوبی در آینده در انتظار دو باشگاه باشد.

او افزود: در جهان، صنعت ورزش چیزی نزدیک به دو درصد از بودجه کشور را به خود اختصاص می‌دهد. کشورهای حاشیه ما قرار است سه درصد اختصاص دهد. لازم است کشور ما هم روی این موضوع سرمایه گذاری لازم کند.

زارعی در ادامه تاکید کرد: بعد از ارسال اسناد واگذاری دو باشگاه با AFC هماهنگی های لازم صورت گرفت که مورد تایید کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار گرفت و خوشبختانه دیگر مشکلی نیست. امیدوارم بقیه نواقص هم برطرف شود تا دیگر مشکلی وجود نداشته باشد.

وی تاکید کرد: روز گذشته یک جلسه چهار ساعته با مسئولان سازمان لیگ و شرکت توسعه داشتیم تا اتفاقات خوبی برای ورزشگاه آزادی هم رخ بدهد.
کد خبر 

دیگر خبرها

  • آشوبی: پرسپولیس شرایط خیلی خوبی دارد
  • کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • ناگفته های خسرو حیدری از دربی جام حذفی
  • رافت: نیمکت پرسپولیس از استقلال قویتر است
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • آبشک: جای استقلال خوزستان رده چهاردهم جدول نیست
  • پیام مهم برای سرمربیان پرسپولیس و استقلال
  • روایت بازیکن استقلال از برگزاری دربی در زندان!