Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، طبق اعلام تعدادی از کارگران معترض پتروشیمی اروند، طی جلسه ای که امروز سه شنبه ۱۵ بهمن، در محل دفتر مدیرعامل پتروشیمی اروند و با حضور رئیس و کارشناسان اداره کار منطقه ویژه و نمایندگان کارگران برگزار گردید، مقرر شد تمامی قراردادهای پرسنل پیمانکاران مجتمع پتروشیمی اروند که طرح ۹۵ درصد برایشان اجرایی شده است، همانند سابق بصورت مستمر و جاری تنطیم گردد و هیچگونه ابهامی در خصوص قرارداد حجمی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. به قراردادها اضافه نخواهد شد.

کارگران اضافه نمودند: به ما اعلام شده که بزودی اطلاعیه ای در همین خصوص در تابلوی اعلانات توسط روابط عمومی شرکت نصب خواهد شد.

با این توافق، کارگران تعمیرات و خدمات، به تجمع خود در روز جاری خاتمه دادند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پتروشیمی اروند پتروشیمی اروند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۷۸۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس

به گزارش  قدس آنلاین، تیم فوتبال پرسپولیس در فاصله ۶ هفته تا پایان فصل بیست و سوم یکی از دو مدعی اصلی قهرمانی به شمار می‌رود و هواداران این تیم از عملکرد بازیکنان و کادر فنی در دیدارهای اخیر رضایت داشته‌اند.

«اوسمار ویه‌را»سرمربی برزیلی پرسپولیس که پس از جدایی یحیی گل محمدی به این سمت منصوب شد توانسته عملکرد خیلی خوبی را داشته باشد و تنها یک بازی برابر آلومینیوم اراک را واگذار کرده و در مابقی دیدارها با کسب امتیاز از زمین خارج شده است.

قرارداد اوسمار با پرسپولیس تا پایان فصل است و هنوز مدیران این باشگاه قرارداد هیچ یک از اعضای کادر فنی را تمدید نکرده‌اند.

اوسمار در این خصوص اظهار کرد: صحبت‌هایی را با مدیریت انجام داده‌ام و دوست دارم در پرسپولیس بمانم اما در بازه زمانی کنونی تمرکز ما روی دیدار جام حذفی و لیگ برتر است و پس از پایان مسابقات تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • ظرفیت تولید صنعت پتروشیمی تا پایان امسال از مرز ۱۰۰ میلیون تن عبور خواهد کرد
  • تصاویری از مراسم امضای قرارداد واگذاری استقلال و پرسپولیس | تعیین تکلیف ۵ درصد از سهام باقیمانده
  • اُفت ۴۰ سانتی متری آب از سفره‌های زیرزمینی خراسان شمالی/ ابلاغ دستورالعمل مهار اضافه برداشت آب از چاه‌های کشاورزی
  • ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان نوسازی می‌شود
  • خبر بد برای درویش؛ توافق بازیکنان پرسپولیس در مکانی غیرمنتظره!
  • ادعای سان: تن‌هاخ آخر فصل اخراج می‌شود
  • رضاییان: شکایتی از رحمتی دریافت نکردم/ عضو هیات رئیسه هستم، اما قرارداد مالی با فدراسیون ندارم
  • توافق خطرناک چند بازیکن پرسپولیس در رختکن!
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • حق بیمه کارگران برا اساس دستمزد واقعی است