Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@07:58:24 GMT

حمایت از بازاریابی و فروش تولیدات زنان

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۷۹۵۵۰

حمایت از بازاریابی و فروش تولیدات زنان

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید توسعه و تقویت کسب و کارهای خرد و کوچک با اولویت مناطق روستایی و محروم و حمایت از طرح‌های کارآفرینی را در اولویت حمایتهای صندوق عنوان کرد.

اصغر نوراله زاده در گفت وگو با ایسنا، درباره اولویتهای صندوق برای ایجاد اشتغال و حمایت از کسب و کارها،  اظهار کرد: هنگامی که سیاست‌های صندوق کارآفرینی بررسی شد، متوجه حلقه مفقوده‌ای شدیم که باید مدنظر قرار می‌گرفت و آن حمایت از کسب و کارهایی بود که نظام تامین مالی ما پاسخگوی آن نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمایت از کسب و کارهای نوپا و نیازمند تامین مالی

وی افزود: گروه اول کسب و کارهای نوپا هستند که برای رسیدن به رشد باید از آنها حمایت کرد و گروه دوم یکسری افراد هستند که به دلیل اینکه نظام اعتبارسنجی رسمی امکان سنجش آنها را ندارد نمی‌توانند بررسی شوند؛ مثل افرادی که در خانه کار می‌کنند و باید تجهیزاتی را در منزل به کار گیرند ولی منابع مالی ندارند و کسی هم از آنها حمایت نمی‌کند.

نوراله زاده ادامه داد: در این راستا برنامه‌هایی را طراحی کردیم و توسعه و تقویت کسب و کارهای خرد و کوچک با اولویت مناطق روستایی و محروم و همچنین حمایت از طرح‌های کارآفرینی برای رفع دغدغه‌های شغلی جوانان از جمله مواردی بود که صندوق کارآفرینی امید دنبال کرد.

رویکرد صندوق تسهیل‌گری در کنار دادن وام است

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید تصریح کرد: با بررسی این دو موضوع قرار شد که رویکرد صندوق تغییر کند و به سمت کسب وکارهای خرد و کوچک برود و فقط دادن وام مطرح نباشد بلکه حمایتهای لازم و کار تخصصی در این حوزه هم انجام گیرد.

وی توجه به مساله بازار را از دیگر رویکردهای صندوق کارآفرینی امید نام برد و گفت: وقتی تولید شکل می‌گیرد باید بازار آن را بپذیرد لذا در کنار منابع مالی که اختصاص می‌دهیم معتقدیم نباید صرفا وام دهنده باشیم بلکه تسهیل‌گری هم کنیم چون معتقدیم که صندوق باید یک ارتباط دو سویه میان وام گیرندگان و خودش برقرار کند و با این شیوه سعی کردیم از کسب و کارهای خرد حمایت کنیم.

فراهم کردن بستر بازاریابی و فروش محصولات تولیدی

نوراله زاده زنان سرپرست خانوار را از دیگر اولویتهای مورد حمایت صندوق عنوان کرد و گفت: به دلیل آنکه زنان سرپرست خانوار عمدتا کسانی هستند که گردش مالی و جواز کسب ندارند و بانکها به آنها وام نمی‌دهند یکی از اولویتهای خود را حمایت از زنان سرپرست خانوار قرار دادیم و در این راستا به شبکه سازی پرداختیم تا این دسته افراد را ساماندهی کنیم.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید حمایت از تولید و بسته‌بندی و بازاریابی محصولات تولیدی و عرضه و فروش تولیدات زنان سرپرست خانوار یکی از اقداماتی بوده که صندوق کارآفرینی امید در چند سال اخیر در دستور کار داشته است.

به گزارش ایسنا، درحالی که بازاریابی و نبود بازار فروش محصولات یکی از چالش‌های پیش روی زنان به شمار می‌رود، صندوق کارآفرینی امید از کسب و کارهای خرد و کوچک و حضور بانوان در تمام مشاغلی که استعداد و توانایی راه‌اندازی آن را داشته باشند، حمایت می‌کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کارآفرینی وام اشتغال زنان سرپرست خانوار صندوق کارآفرینی امید بيكاري بازاریابی اشتغال پايدار روستايي گردش مالی طرح اشتغال روستایی بانوان مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کسب و کارهای خرد و کوچک زنان سرپرست خانوار کسب و کارهای حمایت از کسب نوراله زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۷۹۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ فروردین، آخرین مهلت ثبت نام بیمه زنان روستایی وعشایر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   براساس اعلام اداره کل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان غربی ، مشمولین دارای شرایط که تاریخ تولد فرزند سوم و بالاتر ایشان از تاریخ ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ به بعد باشد، می‌توانند با مراجعه به کارگزاری‌های صندوق در سراسر استان و یا سایت صندوق به آدرس http://roostaa.ir (بخش ثبت‌نام مادران روستایی و عشایری غیرشاغل) نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

  پس از احراز شرایط مندرج در ماده (۲۱) از طریق سازمان ثبت احوال کشور، استعلام تأیید غیرشاغل و عدم دریافت مستمری از سایر صندوق‌ها و تخصیص بودجه، ثبت‌نام قطعی متقاضیان ثبت و نتیجه از طریق پیامک به ذینفع اطلاع‌رسانی خواهد شد.

  مادران مشمول این طرح باید دارای سه فرزند در قید حیات باشند،   با تولد فرزند چهارم و پنجم به ازای هر فرزند، دو سال به سنوات بیمه‌ای مشمول اضافه خواهد شد.

  سطح درآمدی مشمولین، سطح یک درآمدی خواهد بود و تمام حق بیمه اعم از سهم بیمه شده و دولت در سطح یک درآمدی توسط دولت پرداخت می‌شود.

  مادران مشمول این طرح، همانند یک فرد شاغل بازنشسته می‌شوند و از مستمری بازنشستگی و در صورت عدم امکان کار، مستمری کارافتادگی بهره‌مند خواهند شد.

  بیمه اجتماعی مادران روستایی ارتباطی با همسر ندارد و حتی اگر همسر شاغل باشد، مادر غیرشاغل می‌تواند تحت پوشش صندوق اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر قرار گرفته و از خدمات صندوق بهره‌مند شود.

دیگر خبرها

  • شرکتی که به دنبال فروش سهام ایران خودروست
  • هشدار صندوق بین‌المللی پول در مورد شکنندگی مالی
  • هشدار صندوق بین المللی پول درباره بدهی دولت آمریکا
  • پرداخت بیش از یک هزار فقره تسهیلات اشتغال در ایلام
  • رقابت برای رام کردن اژدهای سینما
  • ۳۰ فروردین، آخرین مهلت ثبت نام بیمه زنان روستایی وعشایر
  • عضویت بیش از ۱۵۶ هزار نفر در صندوق بیمه کارورزی استان مرکزی
  • به رنگ حمایت و همدلی در خانواده
  • دوره آشنایی با اصول و مبانی بازاریابی و فروش در حمل و نقل دریایی
  • بیمه رایگان مادران دارای بیشتر از سه فرزند مصداق حمایت دولت از زنان روستایی است