Web Analytics Made Easy - Statcounter

فتاح گفت: امیدواریم تا سال ۱۴۰۰ عنوان کنیم که آنچه از رژیم منحوس پهلوی به ناروا غصب شده بود و در اختیار بنیاد علوی قرار داشت به مردم واگذار شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «پرویز فتاح» امروز(سه شنبه ۱۵ بهمن) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: امروز مراسم واگذاری اسناد 7 هزار فقره از زمین های بنیاد علوی در پنج استان کشور در استان گلستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی ادامه داد: تقریبا از مجموع 7 هزار فقره اسنادی که امروز واگذار شد بالغ بر 4 هزار و 900 فقره آن که معادل 70 درصد می شود مربوط به اراضی استان گلستان بود و لذا برنامه واگذاری این اسناد به صورت متمرکز و ویدئو کنفرانس از استان گلستان برگزار شد.

 

فتاح خاطرنشان کرد: تا کنون برای  85 هزار فقره از املاک بنیاد علوی اسنادی به نفع مردم صادر شده است و با احتساب اسنادی که امروز واگذار شد تعداد این اسنادی که به مردم در کشور واگذار شده به 92 هزار فقره رسیده است.

 

وی خاطرنشان کرد: عمده اسنادی که در اختیار بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی قرار داشت به مردم واگذار شده و مابقی به دلیل آنکه باید در سازمان ثبت اسناد و املاک این اراضی تفکیک شود و از سویی مشکلاتی مثل ارث و اسناد قدیمی وجود دارد زمان بر شده است.

 

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی تاکید کرد: با هماهنگی استانداران امیدواریم بتوانیم در سال 99 عمده این اراضی که باقیمانده است واگذار شود و امیدواریم تا سال 1400 عنوان کنیم که آنچه از رژیم منحوس پهلوی به ناروا غصب شده بود به مردم واگذار شده است.

 

فتاح یادآور شد: در طول 41 سالی که این املاک در اختیار بنیاد علوی قرار داشت بنیاد از مردم بابت اجاره چیزی دریافت نکرده است و امروز اسنادی که در اختیار بنیاد بوده به مردم واگذار شده است.

 

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی افزود: در استان گلستان در گذشته بنیاد مستضعفان کارهای زیربنایی زیادی انجام داده است برای مثال سهامدار عمده نیروگاه علی آباد کتول به شمار می رویم و مالکیت کارخانه سیمان پیوند گلستان در مینودشت در اختیار بنیاد مستضعفان است و چند مجتمع کشاورزی در استان گلستان در اختیار داریم.

 

فتاح از ساخت بیمارستان در شهرستان مراوه تپه توسط بنیاد مستضعفان خبر داد و گفت: با نگاه اشتغالزایی و آبادانی بنیاد مستضعفان به مردم خدمات ارائه می کند.

 

وی به طرح اشتغالزایی در شهرستان مراوه تپه اشاره کرد و ابراز داشت: حضور ما در مراوه تپه مانع بر فعالیت های فرماندار و مسئولان دولتی نیست و بیان کردیم هر اقدامی که اتفاق می افتد با نظر فرماندار و استاندار گلستان است و در راستای محرومیت زدایی گام برداریم.

 

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی متذکر شد: در سیل استان گلستان نیز عنوان کردیم که همه سیمان مورد نیاز به استان های سیل زده به شکل رایگان ارائه خواهیم کرد و بالغ بر 50 هزار تن سیمان رایگان از طریق بنیاد مستضعفین در اختیار مردم سیل زده استان گلستان قرار گرفت.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه فجر کانون های فرهنگی هنری مساجد انقلاب اسلامی ایام دهه فجر کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد دهه فجر ایام الله دهه فجر مسجد دهه فجر اسناد علوی واگذاری ۷ هزار فقره اسناد علوی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی رئیس بنیاد مستضعفان کشور بنیاد مستضعفان پرویز فتاح فتاح رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی مردم واگذار شده اختیار بنیاد استان گلستان بنیاد علوی مراوه تپه هزار فقره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۷۹۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی گلستانی‌ها در حمایت از مردم غزه و فلسطین

قربانی رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی گلستان از تمام مردم گلستان برای شرکت در راهپیمایی حمایت از مردم غزه و فلسطین دعوت کرد.

او گفت: مردم گلستان با حضور پرشور خود در این راهپیمایی و تجمع، بار دیگر ضمن اعلام حمایت از آرمان بزرگ آزادی مسجد الاقصی و قدس، فریاد مرگ بر اسرائیل را سر می‌دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • پرداخت ۲۴ میلیارد تومان تسهیلات بنیاد برکت در اشنویه
  • قدردانی آیت الله نورمفیدی از تلاش‌ها و خدمات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان 
  • راهپیمایی گلستانی‌ها در حمایت از مردم غزه و فلسطین
  • محموله‌های بسته غذایی بنیاد مستضعفان به مناطق سیل‌زده کرمان اعزام شد
  • آغاز ساخت ۷هزار و ۵۴۲ واحد مسکونی در قم از سال ۱۴۰۰
  • مشکلات اراضی مردم در استان بوشهر برطرف شود
  • الگوی حکمرانی تولید تدوین شود/ اگر به مردم میدان داده شود جهش تولید اتفاق می‌افتد
  • ظهره‌وند: وعده صادق نشان داد ایران امیدِ مستضعفان عالم است
  • اردوگاه فرهنگی منشاد به آموزش و پرورش واگذار شود
  • همکاری فنی بنیاد مسکن گلستان در منطقه آزاد اینچه‌برون