Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@13:55:10 GMT

فاز نخست موزه دفاع مقدس ایلام افتتاح می شود

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۷۹۶۶۴

فاز نخست موزه دفاع مقدس ایلام افتتاح می شود

مدیرکل بنیاد حفظ آثار ‌و ارزش‌های دفاع مقدس ایلام از انتشار ۲۰۰ عنوان کتاب حوزه دفاع مقدس در این استان خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ محمدحسین فولادی مدیرکل بنیاد حفظ آثار ‌و ارزش‌های دفاع مقدس ایلام توضیح داد: از این تعداد ۹۰ جلد کتاب توسط بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان منتشر شده و مابقی توسط سایر دستگاه‌های فرهنگی استان و نویسندگان به چاپ رسیده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به مناسبت برگزاری کنگره سرداران شهید استان ۶۰ عنوان کتاب دیگر چاپ شده و ۴۰ کتاب دیگر آماده انتشار است که برای تأمین هزینه چاپ هنوز موفق به انتشار آنها نشده‌ایم.

مدیرکل حفظ آثار ‌و ارزش‌های دفاع مقدس ایلام به جمع آوری مدارک، اسناد دفاع مقدس با هماهنگی یادگاران آن سال‌ها تأکید کرد و افزود: سرگذشت رزمندگان و فرماندهان جنگ و مردم مظلوم استان باید ثبت و حفظ شود. در راستای نشر و تریج فرهنگ ایثار و شهادت و استفاده از ظرفیت‌های دفاع مقدس به عنوان قله افتخار نظام باید شهدا به عنوان محور وحدت تمام آحاد جامعه معرفی و یادمان‌های آنها در سطح جامعه بیشتر تقویت شوند.

وی به افتتاح اولین فاز باغ موزه دفاع مقدس در ایام دهه فجر اشاره کرد و گفت: این باغ موزه در محل میدان دفاع مقدس افتتاح می‌شود و تکمیل فاز دوم آن که شامل فضای سبز پارک، اِلمان زیبا و سالن روباز سینمایی با همکاری شهرداری در دستور کار قرار دارد.

سرهنگ فولادی خاطرنشان کرد: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت رفع معضلات اجتماعی و ایجاد یک فضای با نشاط می‌توان از این فضای باغ موزه که در داخل شهر نیز است، استفاده شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ايلام دفاع مقدس کتاب ارزش های دفاع مقدس ایلام بنیاد حفظ آثار باغ موزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۷۹۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه عفاف‌و حجاب در موزه زاهدان افتتاح شد

 مجتبی سعادتیان ماه اظهار کرد: باتوجه ورود تعداد زیاد مسافران و گردشگران نوروزی به موزه‌ها و حسب تاکید ستادهای امر به معروف و نهی از منکر و اقامه نماز استان و ابلاغیه های مصوب وزارتخانه در خصوص ضرورت حفظ شئونات اسلامی، در کلیه موزه ها تبلیغات محیطی و ترویجی متناسب در موزه های استان نصب شد و تولیدات چندرسانه‌ای کوتاهی نیز در این خصوص مهیا و در تلویزیون های عمومی داخل موزه جهت عموم به نمایش گذاشته می‌شود.

 معاون میراث‌فرهنگی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان افزود: این نمایشگاه با هدف ترویج فرهنگ حفظ و رعایت پوشش مناسب ایرانی اسلامی و تعامل با ستاد امر به معروف و نهی از منکر و اقامه نماز، بسته ویژه نمایشگاهی با موضوع «جواهرانه» با ظرفیت تعدادی تابلوی روند حجاب از گذشته تاکنون در محل گالری موزه زاهدان برای بازدید عموم دایر شده است.

 

 
 
 
 
 
 
 
aparat.com/sb_cthh

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تصاویر| موزه شوش در ایام نوروز
  • ◄ فقط چند قدم تا افتتاح فاز نخست محور قزوین الموت تنکابن
  • برنامه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برای شب‌های قدر
  • نمایشگاه عفاف‌و حجاب در موزه زاهدان افتتاح شد
  • احیای شب‌های قدر در مسجد موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • احیای شب های قدر در مسجد موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم پرفیض شب های قدر در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس
  • مراسم شب های قدر در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • بازدید ۵۰ هزار زائر و گردشگر از یادمان‌های دفاع مقدس ایلام
  • شهر مقدس قم میزبان ۲ شهید گمنام می‌شود