Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت فرا رسیدن ایام دهه فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، ویژه‌برنامه غبارروبی و عطرافشانی قبور شهدای آرمیده در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار می شود.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف، به مناسبت فرا رسیدن ایام دهه فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، ویژه برنامه غبارروبی و عطرافشانی قبور شهدای آرمیده در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این آئین معنوی که روز پنجشنبه، 17 بهمن ماه از ساعت 15 در شبستان امام خمینی(ره) برگزار می شود، اقشار مختلف مردم، خانواده گرانقدر شهدای شهرستان ری و جمعی از مسئولین ضمن حضور در این ویژه برنامه به مقام شامخ شهدای آرمیده در این بارگاه ملکوتی ادای احترام می کنند.

 

گفتنی است، تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید، غبارروبی و عطرافشانی قبور شهدای مدفون در آستان مقدس، سخنرانی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری و همچنین سخنرانی رئیس محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری از برنامه های این آئین معنوی است.

 

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های فرهنگی هنری مساجد دهه فجر دهه فجر دهه فجر مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد دهه فجر مسجد ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی آستان حضرت عبدالعظیم حسنی ع دهه فجر غبارروبی گلزار شهدا غبارروبی و عطرافشانی قبور شهدای شهدای آرمیده آستان مقدس برگزار می شود ویژه برنامه شهرستان ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۷۹۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ۲۱۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در گلستان

حسین خواجه مظفری در نشست خبری که به مناسبت هفته کار و کارگر برگزار شد، گفت: به مناسبت هفته کار و کارگر (۵ تا ۱۱ اردیبهشت) ۲۱۰ برنامه متنوع برگزار می‌شود.

او افزود: شب گذشته ۲۳ کارگر گلستانی برای دیدار با رهبر معظم انقلاب به تهران اعزام شده اند.

خواجه مظفری ادامه داد: برگزاری همایش، تجلیل از کارگران برتر، دیدار با خانواده آسیب دیده کارگر، عطر افشانی گلزار شهدا، افتتاح دفاتر کاریابی از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده برای این ایام است.

او افزود: ۲۹۵۹ کارگر گلستانی در سال ۱۴۰۲ بیمه بیکاری دریافت کردند که این آمار نسبت به سال ۱۴۰۱،۱۵ درصد کاهش داشته است.

خواجه مظفری گفت: در حال حاضر ۳۵۲ تشکل کارگری در استان فعال هستند و این آمار نسبت به سال قبل ۱۰ درصد افزایش داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • هفته کارگر در بوشهر با گلباران مزار شهدا آغاز شد
  • گلزار شهدای خرمشهر غبارروبی شد
  • برگزاری ۲۱۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در گلستان
  • تأثیر زیارت قبور ائمه اطهار(ع) در بخشش گناهان
  • از دختران شهدای مدافع حرم تجلیل شود
  • تجلیل از دختران شهدای مدافع حرم به مناسبت دهه کرامت
  • هفته کار و کارگر در البرز با گلباران مزار شهدا آغاز شد
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود
  • اصفهان به رنگ نجوم
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه‌ معصومه(س) برگزار می‌شود