Web Analytics Made Easy - Statcounter

مطابق هرسال، شاهد برنامه های فرهنگی ویژه ای پیش از آغاز دربی هستیم.

طرفداری- اجرای موسیقی زنده و طرح موزاییکی شهید قاسم سلیمانی از برنامه‌های فرهنگی در دربی پایتخت خواهد بود.

به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال، با توجه به ایام‌الله دهه فجر و چهل‌ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، در راستای اقدام‌های فرهنگی و مسئولیت‌های اجتماعی و پُربار کردن اوقات فراغت تماشاگران، سازمان لیگ فوتبال ایران با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر تهران از گروه هوروش بند دعوت کرده که ساعاتی پیش از شروع مسابقه، در ورزشگاه آزادی به اجرای موسیقی زنده بپردازند تا اوقات فراغت مفرح و خاطره‌انگیزی را برای تماشاگران که صاحبان اصلی فوتبال هستند به وجود آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کانون‌های هواداران دو باشگاه پرسپولیس و استقلال نیز طرح‌های موزاییکی از شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید ابراهیم هادی و همدردی با خانواده‌های داغدار شهدای سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی را روی سکوها به نمایش می‌گذارند.

دربی 91 که از ساعت 15:30 روز پنجشنبه برگزار می‌شود، به نام شهید ابراهیم هادی نامگذاری شده است.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: اجرای موسیقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۷۹۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات حمله تروریستی؛ یک نوزاد شهید و دو عضو خانواده هم مجروح شدند

از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، در حمله تروریستی شامگاه دوشنبه به واحد گشت یگان تکاوری شهرستان خاش خودرو دیگر که حامل اعضای یک خانواده در حال تردد بود نیز هدف تیراندازی افراد تروریست قرار گرفت که بر اثر آن، متاسفانه، ۲ عضو خانواده مجروح و یک نوزاد نیز شهید شد.

شب گذشته، واحد گشت یگان تکاوری، ویژه تامین امنیت شهروندان در ایام نوروز، در مسیر خاش - ایرانشهر، مورد حمله تروریست های کوردل قرار گرفت که بر اثر آن، ستوان‌سوم محمد ذخیره، به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

کد خبر 840847 برچسب‌ها خبر ویژه استان سیستان و بلوچستان تروریسم در ایران

دیگر خبرها

  • سقوط یک هواپیمای نظامی روسیه در دریای سیاه
  • پخت بیش از یک هزار غذای اطعام مهدوی در اندیمشکی 
  • شب‌های احیای تلویزیون برای ایرانیان مقیم خارج از کشور
  • شب های احیا در شبکه جام جم
  • تمرکز برنامه های فرهنگی روی قرآن باشد
  • پهن شدن سفره طرح ضیافت هادی در بهاباد
  • طرح ویژه جهاد فرهنگی برای پایتخت فرهنگی جهان تشیع
  • اجرای ویژه برنامه های فرهنگی و هنری در موزه مردم شناسی ارومیه برای کودکان
  • دیدار نوروزی استاندار گیلان با خانواده‌ های شهدای مدافع حرم
  • جزئیات حمله تروریستی؛ یک نوزاد شهید و دو عضو خانواده هم مجروح شدند