Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشگروه شهروند خبرنگارباشگاه خبرنگاران جوان، روزانه پیامک‌های ارسالی شما به سامانه ۱۰۰۰۱۹۱۵ در سایت باشگاه خبرنگاران جوان به نشانی www.yjc.ir منتشر می‌شود.

 

 

 

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ پانزدهم بهمن ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

 

5616...0935: با سلام. یک مادر که از نظر ذهنی کم بهره است با یک فرزند شش ساله و یک فرزند یک ساله در یک منزل بدون هیچ امکاناتی که حتی موکت هم ندارد فقط یه بخاری برقی و یک اجاق گاز کوچک دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


6536...0914: با سلام و احترام، خواهشمندیم با اجرای رتبه بندی معلمان، سایر مزایای روستایی از جمله تعجیل ارتقای طبقه ها و رتبه های حرفه ای حذف نشود و هر چه زودتر مشمولان، ذینفع قرار بگیرند و مزایای بند رتبه حرفه ای از بند رتبه منفک و مجزا حساب شود تا در حق معلمان هیچگونه اجحاف و ظلمی صورت نپذیرد. چرا که اینجانب در تاریخ ۱۳۹۸/۱۰/۱ رتبه حرفه ای عالی را میگرفتم که اکنون با شیوه نامه ناقص و ناقض رتبه بندی جدید دیگر شامل نمیشود ولی هر کس قبل از ۱۳۹۸/۷/۱ رتبه حرفه ای کسب کرده را شامل میشود ؟ با تشکر و علی برکة اله و اجرکم عنداله

 

9550...0913: با سلام جاده های مسير منطقه زفره به روستاهای برزاوند و برزاوند به ظفرقند اردستان از توابع اصفهان خراب بوده و نياز به آسفالت و ترميم دارد و مدت زيادی است به همين طور بوده و درست نشده لطفا اطلاع رسانی شود تا رسيدگی به عمل آيد باتشكر.

 

8802...0936: سلام. دانشجویان دانشگاه خوارزمی واحد کرج(حصارک) با نوشتن طومار خواهان ایستگاه مترو کنار دانشگاه شدیم که دانشگاه برای عبور مترو زمین دانشگاه را اهدا کرد اما حالا به دلیل نفوذ تاکسیرانی ساخت ایستگاه منتفی شده و هر روزه صدها دانشجو در این اوضاع اقتصادی هم ضرر مالی می بینند و هم وقت زیادی هدر می رود! تو رو خدا رسیدگی کنید! صدای ما باشید.

 

4462...0930: با سلام خدمت باشگاه خبرنگاران جوان از مسئولین سوال کنید چرا نیروهای پیمانکاری شرکتی را رسمی نمی کنید اگرباید پیمانکاری بمانند چرا برای ضمانت ساده بانکی ماها را بی اعتبار یا بی ارزش حساب می کنند باتشکر.

 

3588...0917: سلام خسته نباشید، من از روستای بناب (شهر رویدر _استان هرمزگان) پیام میدم تو رو هر چی می‌پرستید مشکل ما رو پیگیری کنید، الان چند وقته سهمیه آرد دیر به دیر میاد توی شهر رویدر و وقتی میاد به یک ساعت نرسیده تموم میشه و هیچی به ما روستایی نمی‌رسه ،الان روستایی ها مجبورن برن از نانوایی رویدر نان بی کیفیت بخرن چون آرد نداریم نون درست کنیم، تو رو خدا پیگیری کنین مشکل ما حل بشه، این پیام از طرف اهالی مردم روستای بناب هست، ممنونیم ازتون

 

1822...0915: سلام. لطفا در مورد خبر ادغام یارانه و کمک معیشتی و نحوه محاسبه که اعلام شده 72هزار تومان واریزمی شود گزارش تهیه کنید همین الان هم زندگی خیلی سخت شده خانواده من5نفرن.

 

3438...0913: باسلام افراد زيادی موقع ثبت نام سهام عدالت به علت بی اطلاعی يا گرفتاری ثبت نام نکرده اند و يا از قلم افتاده اند که اکثرا از اقشار فقير جامعه اند اگر واقعا عدالت است چه کسی جواب گويشان است کجا مراجعه کنند.

 

9664...0938: سلام، رو چه حسابی اتومبیل هر روز گران‌تر از دیروز می‌شود، کسی نیست که جلوی این گرانی های سرسام آور را بگیرد، ملت چه گناهی کردن که هر کس بخواهد هر بلایی سر این ملت بیاورد. لطفا پیگیریی کنید. متشکرم

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سامانه پیامکی باشگاه خبرنگاران جوان خبرنگاران جوان رتبه حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۷۹۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه شرقی خط ۴ مترو؛ نیازی که فراموش شده است

تین نیوز

برخی شهروندان تهرانی خواستار توجه مسئولان شهری تهران به توسعه شرقی خط ۴ مترو شدند.

به گزارش تین نیوز، به گفته شهروند خبرنگار این شبکه خبری، موضوعی که در توسعه خطوط متروی تهران  مورد توجه قرار نگرفته توسعه شرقی خط ۴ مترو است که موجب اتصال به خط دو می شود اما با وجود گذشت مدت زمان طولانی، توجهی به آن نمی شود.

وی افزود: موضوعی که لازم است در این زمینه در نظر گرفته شود حجم زیادی از مسافران خط 2 مترو هستند که مقصد نهایی آنان خط ۴ مترو است که با توسعه شرقی  خط 4 مترو می توان این بخش از مسافران را به راحتی جذب کرد.

به گزارش تین نیوز، خط ۴  مترو  تهران ۱۹ ایستگاه دارد و در دسته خطوط پرتردد قرار می گیرد.

سفر از ابتدا تا انتهای این خط مترو حدود ۴۲ دقیقه زمان می برد.

خط ۴ در   ایستگاه مترو  میدان شهدا با خط ۶، در ایستگاه مترو دروازه شمیران با خط ۲، در ایستگاه مترو دروازه دولت با خط ۱، در ایستگاه مترو تئاتر شهر با خط ۳، در ایستگاه مترو توحید با خط ۷، مجددا در ایستگاه مترو شادمان با خط ۲، در ایستگاه مترو بیمه با انشعاب خط ۴ و در ایستگاه مترو ارم سبز با خط ۵ تقاطع دارد و بخش عمده ای از آن از زیر خیابان پیروزی، خیابان انقلاب و خیابان آزادی می گذرد.

از ویژگی های خط چهار می توان به عبور از زیر خیابان های شلوغ و پرترددی همچون خیابان آزادی و خیابان  انقلاب  اشاره کرد که این خط را به یکی از پربارترین  کریدورهای حمل و نقل  شهری پایتخت تبدیل نموده است.

از ویژگی های خاص دیگر این خط وجود سکوهای جزیره ای در دو ایستگاه ارم سبز و کلاهدوز می باشد که  مسافران  هر دو مسیر از یک سکو برای سوار و پیاده شدن استفاده می نمایند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • فعالیت ۲۰ ایستگاه بین جاده‌ای و ۲۱ نوروزگاه در استان
  • رویدادهای مهم فناورمحور سال ۱۴۰۲ را بشناسید/ از جایزه مصطفی تا جشنواره خوارزمی
  • رویدادهای مهم فناوری محور سال ۱۴۰۲ را بشناسید/ از جایزه مصطفی تا جشنواره خوارزمی
  • لحظه هولناک ورود اتوبوس به ایستگاه مترو (فیلم)
  • لحظه ورود اتوبوس به ایستگاه مترو! + فیلم
  • برپایی نمایشگاه عکس‌های صنعت نفت در مترو
  • برپایی نمایشگاه صنایع دستی در ۹ ایستگاه مترو اصفهان
  • ۹ ایستگاه‌ مترو اصفهان نمایشگاه صنایع دستی می‌شود
  • توسعه شرقی خط ۴ مترو؛ نیازی که فراموش شده است
  • وضعیت نامناسب جاده دندی زنجان حادثه آفرید + فیلم