Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@20:57:11 GMT

دیدار آیت الله نورمفیدی با رئیس بنیاد مستضعفان

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۷۹۹۷۵

دیدار آیت الله نورمفیدی با رئیس بنیاد مستضعفان

ایسنا/گلستان نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: بنیاد مستضعفان تکلیف مالکیت زمین‏های کشاورزی گلستان که در اختیار این بنیاد است را مشخص کند، این کار کمک بزرگی به کشاورزی و رونق تولید خواهد کرد.

آیت الله سیدکاظم نورمفیدی صبح امروز در دیدار با پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان اظهار کرد: در ابتدای انقلاب شاید در چگونگی مصادره زمین‏های کشاورزی منطقه، دقت لازم صورت نگرفت و بخش بسیار زیادی از این زمین‏ها در اختیار امرای ارتش و وابستگان دربار بود که باید مصادره می‏شد، اما بخش دیگری مربوط به افرادی بود که صرفاً فعالیت اقتصادی و کشاورزی می‏کردند و امروز انتظار است بنیاد مستضعفان با توجه و دقت بیشتر به این موضوع بپردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بنده سالهاست پیگیر این موضوع هستم و امیدوارم این مسئله زودتر به سرانجام مطلوب برسد و تکلیف مالکیت این بخش از زمین‏های کشاورزی استان روشن شود.

نماینده ولی فقیه در گلستان از رئیس بنیاد مستضعفان خواست با توجه به امکاناتی که این مجموعه در اختیار دارد، طرح‏های استراتژیک و کلان با محوریت بخش کشاورزی را در گلستان انجام دهد تا باعث اشتغال زایی و افزایش تولید و ثروت شود و از فرصت بسیار خوبی که وحدت ساکنان این استان فراهم کرده، در جهت رونق تولید ملی استفاده مطلوب شود.

به گزارش ایسنا به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در گلستان، رئیس بنیاد مستضعفان نیز در این دیدار ضمن استقبال از پیشنهاد آیت الله نورمفیدی قول داد برای اجرای حداقل یک طرح کلان در بخش کشاورزی گلستان اقدامات لازم را انجام دهد

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی بنیاد مستضعفان پرویز فتاح نماینده ولی فقیه در گلستان رئیس بنیاد مستضعفان زمین های کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۷۹۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با حضور رئیس جمهور؛ واگذاری سه هزار خانه و زمین طرح جوانی جمعیت در شاهرود

 آیت الله سیدابراهیم رئیسی رییس جمهور شامگاه پنجشنبه در قالب برنامه های سفر دولت سیزدهم به استان سمنان، واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی و همچنین زمین‌های مرتبط با اجرای طرح جوانی جمعیت را به شهروندان متقاضی و دارای شرایط واگذار کرد.

این زمین‌ها به صورت قواره‌های ۲۰۰ متری و برای ساخت خانه‌های ویلایی است و به کسانی تعلق می‌گیرد که فرزند سوم و یا بیشتر آنها در سال ۱۴۰۰ به بعد متولد شده باشد.

همچنین خانه‌های واگذار شده در قالب طرح های نهضت ملی مسکن، مقاوم سازی خانه‌های روستایی و بازآفرینی شهری ساخته شده است.

 آیت‌الله رئیسی در اولین سفر استانی در سال ۱۴۰۳ و در چهاردهمین سفر از دور دوم سفرهای استانی دولت سیزدهم، امروز -پنجشنبه- وارد سمنان شد.

حضور در نشست شورای اداری، نشست با نخبگان، بازدید و بهره‌برداری از چند طرح مصوب و تکمیل‌شده سفر اول دولت سیزدهم به استان، از برنامه‌های رییس جمهور در شهر سمنان بود.

دیدار با مردم سمنان و شاهرود، حضور در جشن احیای ۲۰۰ واحد راکد استان در دولت سیزدهم، افتتاح نیروگاه سیکل ترکیبی، جشن واگذاری زمین در قالب طرح جوانی جمعیت و نشست «حل مساله» با محوریت تامین آب، فعالیت معادن و راه‌اندازی کارخانه‌های سهامی، در سفر یکروزه دولت سیزدهم برنامه‌ریزی شده است.

در دور دوم سفر آیت الله رئیسی به سمنان طرح‌هایی با درصد پیشرفت بالا و با اعتبار ۹۲ هزار و ۴۶۰ میلیارد ریال پیشنهاد شد که ۷۱ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال در مصوبات اولیه گنجانده شد.

در دور اول سفر آیت‌الله رئیسی رییس جمهور به سمنان در آبان ۱۴۰۰ بیش از ۱۰۶ درصد اعتبارات طرح‌های عمرانی جذب شد که بیشترین جذب اعتبار در سفرهای دور اول رییس‌جمهور بوده است. دور اول سفر هیات دولت به سمنان ۱۴۵ مصوبه داشت که بالغ بر۳۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی اختصاص یافت. از ۱۳۷ طرح دور اول سفر ۲۶ مصوبه کامل اجرا شد، ۸۶ مصوبه در حال اجرا و ۲۵ مصوبه در دست پیگیری است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق نمایش قدرت بود نه اعمال قدرت نظامی و دفاعی
  • ۳۱ فروردین، روز ملی گندم و نان
  • شهدا بهترین الگو برای انسان در مسیر الله هستند
  • با حضور رئیس جمهور؛ واگذاری سه هزار خانه و زمین طرح جوانی جمعیت در شاهرود
  • قدردانی آیت الله نورمفیدی از تلاش‌ها و خدمات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان 
  • محموله‌های بسته غذایی بنیاد مستضعفان به مناطق سیل‌زده کرمان اعزام شد
  • دیدار مدیرکل بنیاد مسکن استان با امام جمعه قزوین
  • تولید بیش از ۷۰۰ تن ماهی سردآبی در استان یزد
  • آموزش نماز به کودکان نیازمند برنامه‌ریزی اصولی است
  • افزایش ۱۰ برابری تولید و اشتغال با توسعه کشت گلخانه‌ای