Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@07:51:37 GMT

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین علی باقری تکریم می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۸۰۶۴۶

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین علی باقری تکریم می‌شود

مراسم بزرگداشت حجت‌الاسلام‌ والمسلمین علی باقری ۱۹ بهمن ماه در تالار مهر حوزه هنری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، سومین جلسه از سلسله نشست‌های «شبی با نویسنده» با  بزرگداشت حجت‌الاسلام‌ والمسلمین علی باقری برگزار می‌شود.

این برنامه که به دلیل شهادت «سردار قاسم سلیمانی» لغو شده بود، شنبه 19 بهمن‌ماه ساعت 15 در تالار مهر حوزه هنری برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«شبی با نویسنده» برنامه جدیدی است که هر ماه با دعوت از نویسندگان، منتقدین و کارشناسان حوزه ادبیات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در آن به بررسی آثار و تولیدات این عرصه پرداخته می‌شود و تا کنون به آثار و شخصیت مرحوم «داوود بختیاری دانشور» و «محمدرضا بایرامی» پرداخته است.

گفتنی است؛ این نشست 19 بهمن‌ماه در تالار مهر حوزه هنری به نشانی خیابان سمیه، نرسیده به پل حافظ، برگزار می‌شود.

پایان پیام/31

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه فجر مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد دهه فجر معامله قرن انقلاب اسلامی ایام الله دهه فجر ایام دهه فجر طرح معامله قرن انقلاب اسلامی حوزه هنری تالار مهر حوزه هنری برگزار می شود حجت الاسلام بهمن ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۸۰۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان


به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، بنابر اعلام مرکز رسانه قوه قضائیه، درحکم حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه، حجت‌الاسلام والمسلمین علی موحدی‌راد به سِمت ریاست کل دادگستری سیستان و بلوچستان و رئیس شعبه اول دادگاه تجدیدنظر این استان منصوب شد.
پیش از این علی مصطفوی نیا رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان بود و حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی‌راد پیش از این رئیس کل دادگستری استان خراسان جنوبی بوده است.

دیگر خبرها

  • حجت‌الاسلام طهماسبی به سِمت ریاست کل دادگستری استان یزد منصوب شد
  • آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان کاشان با حضور استاندار اصفهان برگزار شد
  • دومین جلسه رسیدگی به اتهامات تتلو برگزار شد+ عکس
  • دومین جلسه رسیدگی به اتهامات تتلو برگزار شد
  • جزئیات جایزه ملی داستان و بازآفرینی اعلام شد/ معرفی اصفهان به عنوان پایگاه روایتگری ادبی
  • انتصاب رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان
  • نقد و بررسی کتاب به من نگو فرمانده برگزار شد
  • شورای عالی انقلاب فرهنگی مسئول راهبری تشکل‌های مردمی
  • رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان منصوب شد
  • رییس جدید دادگستری سیستان و بلوچستان منصوب شد