Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر روز پنجشنبه به میدان می‌روند که این بازی می‌تواند وجوه مشترکی با دیدار دو تیم در نیم فصل اول داشته باشد.

 باوجود این که دو روز تا دیدار سرخابی‌های تهران در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر زمان باقی است و دو تیم نسبت به نیم فصل اول تفاوت‌های فاحشی دارند، اما برخی اتفاقات در بازی رفت و برگشت تکراری است که شاخص ترین آن دبل کردن دو بازیکن استقلال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرهاد مجیدی برای این بازی ۵ بازیکن مهم تیمش را به دلیل آسیب دیدگی در اختیار ندارد که این مهم ترین عامل نگرانی برای آبیها می‌باشد.

فرشید اسماعیلی و شیخ دیاباته که به دلیل مصدومیت دربی شماره ۹۲ را از دست خواهند داد، دو بازیکنی هستند که در نیم فصل نخست هم دربی را از دست داده بودند.

شیخ دیاباته دربی نیم فصل اول را هم به دلیل مصدومیت از دست داده بود اما اسماعیلی آن بازی را به دلیل محرومیت از دست داد تا این دو بازیکن در از دست دادن دو دربی در یک فصل دبل نمایند.

دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس از ساعت ۱۵:۳۰ روز پنجشنبه ۱۷ بهمن به میزبانی سرخ پوشان در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

 مهر

برچسب ها: پرسپولیس ، استقلال

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: پرسپولیس استقلال نیم فصل اول دو بازیکن دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۸۰۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره پرسپولیس چه زمانی به ایران باز می‌گردد؟

اوستون اورنوف هافبک ۲۳ ساله و ازبکستانی سرخ‌پوشان که به تازگی و در پنجره نقل و انتقالاتی زمستانی به این تیم پیوسته است.

این بازیکن در شرایطی به تیم ملی کشورش دعوت شد که بازی رفت ازبکستان مقابل هنگ‌کنگ را به دلیل سرماخوردگی از دست داده بود.

این بازیکن در بازی برگشت با این تیم با شروع نیمه دوم وارد زمین مسابقه شد و بعد از ۲۵ دقیقه موفق شد گل سوم تیمش را در برابر هنگ‌کنگ به ثمر برساند تا در همین فرصت یک نیمه‌ای برای تیم ملی کشورش اثرگذار باشد و آمادگی خود را بار دیگر به رخ بکشد.

اورنوف که با درخشش خود در ترکیب پرسپولیس در بین هواداران این تیم محبوب شده با توجه به همراهی تیم ملی کشورش در دور جدید تمرینات سرخ‌پوشان هنوز حاضر نشده است.

با پیگیری‌های صورت گرفته توسط خبرنگار ایرنا مشخص شد که این ستاره محبوب تا ۷۲ ساعت دیگر به ایران باز خواهد گشت تا در تمرینات این تیم شرکت کند.

گفتنی است پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه شهید قاسم سلیمانی به مصاف گل‌گهر سیرجان خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • سپاهان تراکتور را تهدید کرد: تکرار شود تیم را بیرون می‌کشیم!
  • عکس| هاشمی‌نسب به یاد روزهای تاریخی دربی
  • ستاره پرسپولیس چه زمانی به ایران باز می‌گردد؟
  • تهدید سپاهان: اتفاقات یادگار تکرار شود بازی نمی‌کنیم
  • استقلال از پرسپولیس و سپاهان جلو زد!
  • (عکس) رجزخوانی کاپیتان پرسپولیس برای رقبا با این ژست ویژه
  • امیدواری پیروانی به تکرار اتفاقات سال نو
  • عکس| درخشش ستارگان استقلال و پرسپولیس در تیم ملی ازبکستان
  • برتری ازبکستان با گل و پاس گل بازیکنان پرسپولیس و استقلال
  • چگونه استقلال و سپاهان در هفته ۲۱ بهترین شدند؟