Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر حاتمی گفت: امروز انسجام، اتحاد، وحدت و یکدلی یک تکلیف مهم است؛ یکی از مصادیق دشمنی استکبار جهانی کم رنگ کردن انتخابات است اما با بصیرت مردم ما انتخابات با شکوه برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان، امیر سرتیپ حاتمی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان کرمان ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر اظهار کرد: انقلاب اسلامی نقطه عطفی است که تاریخ قبل و بعد ایران را جدا می کند، مردم ما همچنان پای شعارهایی که در سال ۵۷ سر دادند، ایستاده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ملت ایران در انقلاب خواستار خارج شدن از زیر سلطه استکبار و در راس آن آمریکای جنایتکار، رهایی از استبداد داخلی و رژیم منحوس پهلوی بودند، با پیروزی انقلاب اسلامی همه این خواست ها محقق شد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح مطرح کرد: انقلاب اسلامی نعمتی نبود که ملت ایران آن را ارزان به دست آورده باشند و دشمنان ملت، استقلال، آزادی و اسلام در دنیا حاضر نبودند به راحتی این انقلاب را بپذیرند که مردم ایران صاحب یک نظام مردم سالاری دینی شوند.

توطئه های دشمن نشان دهنده گران بودن انقلاب برای دشمنان است

امیر حاتمی یادآور شد: به همین دلیل در طول انقلاب با مشکلات عدیده ای مواجه شدیم، از توطئه های امنیتی در نقاط مختلف کشور تا جنگ تحمیلی و … همه اینها نشان داد که استقلال و آزادی ما برای دشمنان بسیار گران است.

وی بیان کرد: ملت ایران همچنان درگیر این مخالفت عمیق و دشمنی کینه توزانه با انقلاب اسلامی است، امروز دشمنان شعارهای فریبنده را کنار گذاشته اند و دست به جانات آشکاری همچون شهادت سردار سلیمانی می زنند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ادامه داد: تروز سردار رشید اسلام به دست راس یک دولت مدعی در دنیا صورت گرفت و امروز دیدیم تروریسم دولتی دست به یک جنایت آشکار زد.

حیات استکبار مستلزم استثمارسایر کشورها است

امیر حاتمی گفت: حیات استکبار مستلزم استثمارسایر کشورها است، اینکه ملت های مختلف دنیا را با بی ادبی و در نهایت بی شرمی بچاپند و بخورند، نقطه مقابل استقلال است، هر جایی استقلالی وجود داشته باشد مانع محکمی برای آنهاست از این رو نمی خواهند استقلال ملت ها شکل بگیرد.

وی تاکید کرد: استقلال در جمهوری اسلامی بر مبنای مردمی سالاری دینی است، امروز ایران جزء مستقل ترین کشورهای دنیاست، اگر این استقلال در جایی مانند ایران باشد دشمنی عمیق تر می شود چرا که ایران نقطه ای راهبردی است که شمال، جنوب، شرق و غرب را به هم متصل می کند و نقطه گذرگاهی بسیار مهم است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح افزود: استقلال وقتی با دارایی های ارزشمند همراه باشد، پرهزینه تر می شود، از روز نخست دشمنی با انقلاب با حداکثر کینه آغاز شده و ادامه پیدا کرده و اکنون وقیحانه تر شده است.

امیر حاتمی عنوان کرد: استکبار، اشرار عالم را جمع کرده و به منطقه ما آورده بود و برای حکومت ها درگیری دائمی ایجاد شده بود، اگر اشرار داعش که ۹۰ درصد خاک سوریه و بخش بزرگی از خاک عراق را اشغال کرده بودند، می ماندند چه اتفاقی می افتاد؟

وی با اشاره به عظمت اقدامات سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در مبارزه با داعش تاکید کرد: شاید آثار کاری که سیدالشهدای مقاومت انجام داد بعدها برای ما شناخته شود.

وجود شهید سلیمانی وقف خدمت به نظام و مردم بود

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اظهار کرد: همه وجود شهید سلیمانی وقف خدمت به نظام و مردم بود، همه فطرت های پاک نسبت به فداکاری حس شیرینی دارند و این فداکاری هرچه بزرگ تر شود ارزش بیشتری نزد مردم دارد.

امیر حاتمی ادامه داد: گاهی یک فداکاری موجب می شود یک ملت به امنیت برسد که شهید سلیمانی مصداق بارز و بزرگ این فداکاری بود، این شهید عزیز همه چیز را برای خدا می خواست.

وی بیان کرد: شهید سلیمانی بزرگ ترین کار را برای مبارزه با تروریسم انجام داد، امروز شقی ترین فرد روی زمین که رئیس جمهور آمریکاست می خواست این شهید بزرگوار را تروریست معرفی کند که ظلم بزرگی بود و خداوند اجازه نداد این ظلم اتفاق بیفتد، مردم آمدند و گفتند سلیمانی شهید بزرگ راه مبارزه با تروریست بود.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در بخش دیگری از سخنانش با مطرح کردن این سوال که امروز راه ما چیست؟ بیان کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند “راه ما این است که قدرتمند شویم”، کشوری که اینگونه مصمم است مستقل باشد، عزت داشته باشد، برای این هدف شهدای زیادی تقدیم کرده و هزینه های زیادی متحمل شده تنها یک راه دارد و آن قوی تر شدن است.

راهبرد فشار حداکثری دشمن برای جلوگیری از قوی تر شدن ملت ایران است

امیر حاتمی ابراز کرد: دشمن خبیث با تمام توان تلاش می کند تا ما با سرعت و سهولت به این قدرت نائل نشویم، اگر امروز فشار حداکثری به عنوان یک راهبرد و سیاست اعمال می شود برای این است که قوی تر نشویم.

وی افزود: بخش های قابل توجهی از کشور ما توانسته اند به نقطه ای برسند که قدرتمند محسوب می شوند، از جمله این بخش ها دفاع کشور است و یکی از دلایل آن تحریم این بخش از روز نخست است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح یادآور شد: بخش دفاعی کشور تحریم را به عنوان فرصتی مغتنم تلقی و باور کرد راهی به جز اینکه روی پای خودمان بایستیم وجود ندارد، علت دیگر پیشرفت این بخش این است که جنگ موجب شد بهترین های این ملت جذب و جلب شده، در این حوزه با تمام وجود تلاش کنند، امثال شهید سلیمانی ۴۰ سال پای این کار مجاهدت و مبارزه کرده و ایستادند.

پاسخ سخت سپاه، قاطعیت نظام در قبال هر تعرضی را تثبیت کرد

امیر حاتمی تصریح کرد: در سال های قبل با هر اتفاقی دشمن از گزینه روی میز سخن می گفت اما امروز از این گزینه خبری نیست، بعد از شهادت سردار سلیمانی به آنها تفهیم، جواب نرم و سخت دندان شکن داده شد؛ جواب نرم را مردم با حضور پرشکوه و سراسری خود دادند و جواب سخت توسط سپاه و نیروهای مسلح داده شد که اراده و قاطعیت نظام جمهوری اسلامی در قبال هر تعرضی تثبیت شد.

وی افزود: امروز دیگر لازم نیست درباره نقطه زن شدن موشک هایمان صحبت کنیم، مشخص شد موشک های ایران چگونه پایگاه عین الاسد را مورد اصابت قرار دادند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تصریح کرد: قدرتمند شدن میسر است و ما در دفاع این کار را کردیم، در حوزه هسته ای این کار به میزان قابل توجهی انجام شد، در نفت و انرژی کارهای خیلی خوبی صورت گرفته و این عزم جدی باید روز به روز تقویت شود.

توجه به اشتغال جوانان بخش مهمی از مبارزه ملت ایران است

امیرحاتمی در ادامه بیان کرد: خیلی مهم است که نسبت به اشتغال جوانان، توسعه و پیشرفت کارها همه حساس باشیم، این تکلیفی مهم و بخشی از مبارزه ماست و دشمن می خواهد ما نتوانیم برای مردم کاری کنیم.

وی با اشاره به جلوگیری از ورود دارو به ایران گفت: دشمنان ما جنایت هایی انجام می دهند که اگر مردم دنیا بفهمند، حیثیتی برای آنها نمی ماند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اظهار کرد: سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال یک امر مبارک است و کسانی که می توانند کار را تسهیل و سرعت ایجاد کنند حتما گام مهمی در این مبارزه بر می دارند.

امیر حاتمی تاکید کرد: راهی جز قدرتمند شدن نداریم و اینگونه نیست که اگر قدرتمند نشدیم، به زیر سلطه برگردیم، دشمنان کینه ای که نسبت به کشور و ملت ما دارند، به زیر سلطه بردن مااکتفا نخواهند کرد و حتما به دنبال تجزیه کشور و نابودی ملت خواهند بود.

قدرت اصلی جمهوری اسلامی ایران مردم هستند

وی بیان کرد: حتما باید قدرتمند شویم و می توانیم، قدرت اصلی ما در کنار همه موارد، مردم هستند و اینکه دشمن از مردم ناراحت است به این دلیل است که سرمایه اصلی کشور مردم هستند، برای هر حرکتی مردم میدان دار اصلی هستند و باید هر کاری می توانیم برای آنها انجام می دهند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: امروز انسجام، اتحاد، وحدت و یکدلی یک تکلیف مهم است، یکی از مصادیق دشمنی استکبار جهانی کم رنگ کردن انتخابات است اما با بصیرت مردم ما انتخابات با شکوه برگزار می شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی انقلاب اسلامی شهید سلیمانی قاطعیت نظام مردم هستند امیر حاتمی ملت ایران برای آنها زیر سلطه مردم ما قوی تر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۸۰۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست

 سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان در گفت و گوی خبری شبکه استانی خلیج فارس با بیان اینکه موفقیت‌های سپاه مرهون ولایت مداری است، افزود: تکلیف و ولایت مداری همواره دو رکن اصلی سپاه بوده است.

وی گفت: سپاه آنچه امام خمینی (ره) و اکنون امام ولایت می‌فرمایند را سرلوحه کار خود قرار داده است.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: این روز‌ها و در دنیا وحشی گری و سیاست‌های دوگانه شاهد اقدام موثر سپاه در حمایت از مردم مظلوم غزه هستیم.

سردار سالاری افزود: همه شیاطین عالم بر مردم مظلوم فلسطین هجوم آورده اند و اسرائیل غاصب، آمریکای جنایتکار، اروپا و همه کشور‌هایی که به ظاهر نام اسلام را یدک می‌کشند در مقابل عده‌ای انسان مظلوم و بیگناه در فلسطین قرار گرفته اند.

وی گفت: جنایتکاران در این ایام روزانه مردم مظلوم فسلطین را بمباران می‌کنند و بمب‌های سنگرشکن یک تُنی بر سر مردم و کودکان می‌ریزند.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: در این ایام تنها کشوری که تا پای جان در کنار مردم فلسطین ایستاده، نظام جمهوری اسلامی ایران است و مردم متدین ما نیز در راهپیمایی‌ها و همه ادوار چهار دهه گذشته همواره حمایت خود را از فلسطین اعلام کرده اند.

سردار سالاری با بیان اینکه در دنیای امروز باید با زبان دشمنان با آن‌ها حرف زد، گفت: اکنون شاهدیم که سپاه در مقابل استکبار جهانی ایستاده و هیمنه دشمن را درهم شکسته است.

وی افزود: هیچ کشوری در دنیا اینگونه قدرتمندانه در مقابل دشمن نایستاد.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: پس از جنایتی که آمریکایی‌های شیطان صفت در ترور سردار سلیمانی انجام دادند، ایران اسلامی با حمله به مدرن‌ترین پایگاه نظامی آمریکایی ها، هیمنه آن‌ها را شکست و پس از آن معبری باز شد تا اقداماتی علیه استکبار جهانی اجرا شود.

سردار سالاری افزود: پس از این حمله همه مردم دنیا نگاه ویژه‌ای به ایران اسلامی خواهند داشت.

وی گفت: روزانه نیرو‌های یمنی و حشدالشعبی عراق به مجموعه‌های استکبار سیلی می‌زنند.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: همه اقدامات امام خمینی (ره) از جمله دستور تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اقدام بزرگی بود.

سردار سالاری افزود: از بدو تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شاهد اقدامات موثر این نهاد در عرصه‌های مختلف بوده ایم.

وی گفت: از ابتدای انقلاب تا دفاع مقدس و پس از آن سپاه به عنوان یک نهاد درخشان بوده و این روز‌ها بیشتر این موضوع قابل مشاهده است.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان گفت: سپاه خود را صرفاً در امر دفاع محدود نکرده است و در دیگر امور از جمله سازندگی و محرومیت زدایی نیز اقداماتی زیادی داشته است.

سردار سالاری افزود: بزرگترین طرح‌های کشور توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء اجرا شده است.

وی گفت: سپاه به محرومان نیز توجه داشته است و اقدامات بسیار موثری در توانمندسازی، اشتغال، راهسازی، احیاء چشمه‌ها و قنوات، آبرسانی به روستا‌های محروم، ساخت مدارس و مساجد و مجموعه‌های ورزشی داشته است.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان با بیان اینکه سپاه متناسب با شرایط روز برنامه ریزی می‌کند، افزود: با توجه به نام گذاری سال توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی به جهش تولید با مشارکت مردم، سپاه با بهره گیری از ظرفیت بسیج و مشارکت مردم در این زمینه اقداماتی را در نظر گرفته است.

سردار سالاری افزود: همانطور که در هشت سال دفاع مقدس حضور مردم و بسیجیان معادلات جنگ را بر هم زد در شرایط امروز جامعه نیز در عرصه جهش تولید باید از ظرفیت مردم استفاده شود.

وی گفت: موضوع قرارگاه تحول محلات هم بهره گیری از ظ راهیان نور دریایی، ایجاد اردوگاه‌های فرهنگی جدید و برگزاری یادوراه شهدا اجرا می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • فرمانده کل ارتش: عملیات وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • فرمانده کل ارتش: وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • فرمانده ارتش: پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهیم داد
  • دادستان کل کشور: مصادیق آزادی‌های مشروع باید روشن شود
  • تعرض به امنیت سیستان و بلوچستان را بی پاسخ نمی‌گذاریم
  • : تعرض به امنیت سیستان و بلوچستان را بی پاسخ نمی‌گذاریم
  • تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز
  • عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست
  • ایران در دفاع از اسلام و حق خود ذره‌ای کوتاه نمی‌آید