Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@19:17:42 GMT

‌رونمایی از موتورسیکلت‌های برقی در کرج

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۸۱۰۹۱

‌رونمایی از موتورسیکلت‌های برقی در کرج

ایسنا/البرز مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان البرز گفت: در راستای دولت الکترونیک، شهر هوشمند، حفظ محیط زیست و داشتن یک اقتصاد پایدار، وزارت نیرو و به تبع آن شرکت توزیع نیروی برق استان البرز مصمم شد تا از این موتورسیکلت‌های برقی استفاده کند.

‌بهنام بیات ظهر دوشنبه در حاشیه رونمایی از موتورسیکلت های برقی که در محل  اداره توزیع نیروی شرق شهرستان کرج صورت گرفت، در جمع خبرنگاران تفزود: در این راستا به تعداد ۳هزار دستگاه از این موتورهای سیکلت های برقی و الکتریکی در کل کشور خریداری شد تا به عنوان الگو سازی فرهنگ سازی شود، سهم البرز از این تعداد موتورسیکلت خریداری شده ۳۰۰ دستگاه است که تا دو سال آینده بطور کامل خریداری شده و در اختیار همکاران ما در استان قرار می گیرد، اکنون در فاز نخست ۱۵ دستگاه خریداری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان البرز گفت: اقدامات لازم در خصوص انجام طرح های مطالعاتی برای تعیین ایستگاه های شارژ این موتورسیکلت ها توسط پژوهشگاه نیرو انجام شده است.

وی تاکید کرد: این مراسم امروز در کرج برگزار شده است تا نشان دهیم که می توان از این تجهیزات خوب ، مناسب، کم هزینه و کم خطر استفاده کرد از سویی توسط شرکت توزیع برق البرز مقدمات لازم برای این مهم در استان لحاظ شده و ایستگاه شارژ این موتور سیکلت ها تعبیه شده است.

بیات ادامه داد: با این فرهنگ سازی ها مدنظر داریم تا در آینده ای نه چندان دور در کنار هوای سالم، به بهرمندی از شهر هوشمند و سلامتی تمامی آحاد مردم برسیم.

وی با بیان اینکه این خودروها ایرانی است، گفت: این رویکرد در اشتغال زایی نیز سهم مهمی خواهد داشت.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: موتورسیکلت های برقی استانی علمی و آموزشی شرکت توزیع نیروی برق استان البرز موتورسیکلت های برقی موتورسیکلت ها خریداری شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۸۱۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز شرکت خودروسازی ویتنامی با خودروهای برقی

تین نیوز

شرکت خودروسازی ویتنامی، وین فست با افزایش تحویل خودرو، درآمد بالاتری را در سه ماهه اول ثبت می کند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، تولیدکننده خودروهای برقی ویتنامی وین فست به دلیل افزایش تحویل خودرو، درآمد بیشتری را در سه ماهه اول گزارش کرد. درآمد سه ماهه این شرکت بیش از سه برابر شد و به ۳۰۲.۶ میلیون دلار رسید اگرچه زیان خالص آن ۳.۵ درصد افزایش یافت.

این شرکت اعلام کرد که در سه ماه اول سال نزدیک به ۹۷۰۰ دستگاه تحویل داده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۴۴ درصد افزایش داشته است.

وین فست اعلام کرد که علیرغم رقابت شدید قیمت و عدم اطمینان اقتصادی جهانی که چشم انداز فروش خودرو را مختل کرده است، هدف سال ۲۰۲۴ تحویل ۱۰۰ هزار خودروی برقی را حفظ کرده است. بر اساس گزارش ها، وین فست بی ثباتی اقتصادی و ژئوپلیتیکی مداوم در سطح جهانی را به عنوان یک چالش کوتاه مدت می بیند.

محصولات با قیمت پایین تر که در سه ماهه های آینده اضافه می شوند با هدف قرار دادن پایگاه مشتریان گسترده تر همراه با شبکه فروش رو به رشد و گسترش به بازار، به تسریع تأثیر و افزایش رشد در نیمه دوم سال کمک می کند.

طبق گزارش رویترز، درآمد سه ماهه اول این شرکت بیش از سه برابر سال به سال به ۳۰۲.۶ میلیون دلار رسید، اگرچه ۳۱ درصد کمتر از سه ماهه چهارم سال گذشته بود. زیان خالص آن نسبت به سال گذشته با ۳.۵ درصد افزایش به ۶۱۸ میلیون دلار رسید اما نسبت به سه ماهه قبل ۱۲.۳ درصد کمتر بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • پرواز شرکت خودروسازی ویتنامی با خودروهای برقی
  • مردم به جای سرمایه گذاری در بانک؛ نفت بخرند!
  • سود هنگفت این شرکت از فروش خودرو‌های برقی
  • مدل جدید تریاک‌فروشی در شمال تهران توسط یک زن
  • آی پی امداد دیگر تنها یک تعمیر کننده لوازم خانگی نیست
  • تاریخچه شرکت موتورسیکلت سازی یاماها؛ از تولید آلات موسیقی تا ویلچر و اسکوتر
  • دستگیری زنی که با موتورسیکلت برقی تریاک توزیع می‌کرد
  • مردم به جای سرمایه‌گذاری در بانک نفت بخرند!
  • رونمایی خودروساز مشهور از ۶ خودروی برقی جدید
  • تحول درمعاملات برقی بورس/حسابهای وکالتی خریدبرق فعال می‌شوند