Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام محمدحسین ایزدی گفت: به رغم تمام ناجوانمردی‌هایی که از سوی دشمنان ما و برخی از مهره‌های داخلی علیه این نظام، صورت می‌گیرد، ان‌شاءالله بازهم حضور خوبی را در بین مردم، هم در راهپیمایی 22 بهمن و هم در انتخابات پیش رو خواهیم داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به  نقل از صبح توس؛ جت الاسلام محمدحسین ایزدی، مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان رضوی صبح امروز در دیدار با اعضای ستاد نماز جمعه رشتخوار در محل دفتر امام جمعه این شهر گفت: هر کس هر کاری را انجام دهد، اثر آن را می‌بینید، چه خوب است که کار انسان در راستای ارتباط با خداوند و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه یکی از ثمرات این نظام و انقلاب برخوداری از فضیلت نماز جمعه است، اظهار داشت: آثاری که در نماز جمعه است، هم آثار فردی و هم آثار اجتماعی دارد، انسان را از ذلت و خواری نجات می‌دهد، وقتی انسان ضعیف و زار می شود که به خودش وابسته باشد؛ آن چیزی که به انسان آرامش می دهد، داشتن ارتباط با خداست.
 

حجت الاسلام ایزدی در ادامه با تاکید بر اینکه یکی از افتخارات اعضای ستاد نماز جمعه این است که خدمتگذار بهترین ها هستند‌، اظهار داشت: امروز اگر تمام دشمنان ما با تمام قوایی که دارند در عرصه جنگی که با انقلاب اسلامی در پیش گرفته اند، درمانده هستند، این به لطف خداوند متعال و همین تبیین خطبه های نماز جمعه است.
 

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان در ادامه سخنان خود در رابطه با شهادت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: حیات ایشان باعث عزت و اقتدار نظام انقلاب اسلامی و شهادت ایشان باعث عزت انقلاب و اجماع و همدلی در ایران اسلامی شد، درماندگی و استیصال دشمنان را به رخ جهانیان کشاند.
 

وی در ادامه همین مطلب با تاکید بر حماقت دشمن در به شهادت رساندن سردار سلیمانی، افزود: دشمن هیچگاه فکرش را هم نمی کرد، حماقت دشمن در به شهادت رساندن سردار سلیمانی به زودی باعث فروپاشی دشمنان خواهد شد.


حجت الاسلام ایزدی در پایان با تاکید بر اینکه نماز جمعه و ستاد نماز جمعه باید، محور همدلی و وحدت باشد، گفت: ما در آستانه حضور 22 بهمن قرار داریم که انشالله یک حضور پرشور را داشته باشیم و هم یک انتخابات سرنوشت ساز که خودش باعث اقتدار این نظام است.

وی در ادامه مطلب افزود: اگر چه دشمنان این نظام خیلی تلاش و کوشش دارند، اما به لطف الهی بازهم خواهیم دید که به رغم تمام ناجوانمردی‌هایی که از سوی دشمنان ما و برخی از مهره های داخلی بر علیه این نظام بوده است،  بازهم انشالله حضور خوبی را در بین مردم خواهیم داشت، هم در راهپیمایی 22 بهمن و هم در انتخابات، تلاش ما باید این باشد که با همدلی و وحدت پیش برویم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: ستاد نماز جمعه انقلاب اسلامی نماز جمعه همدلی و وحدت حجت الاسلام دشمنان ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۸۱۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه سدی آهنین در برابر دشمنان کشور است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام بهاالدین آقاحسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر محمدیه با تاکید بر ادامه همدلی و همبستگی با مردم مظلوم فلسطین اظهار کرد: از حمله تنبیهی بر علیه رژیم غاصب اسرائیل حمایت همه جانبه خواهم کرد.

وی افزود: به لطف پروردگار و با قدرت و اقتدار نیروهای مسلح کشورمان در یک عملیات برق اسا و غرور آفرین توانستیم با بخش محدودی از توان نظامی خود قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی و هم پیمانانش را در هم شکسته و تو دهنی محکمی بر هیمنه زشت و پلید دشمنان بزنیم.

امام جمعه محمدیه تصریح کرد: اسرائیل غاصب و امریکار جنایتکار بدانند هر تهدید و اقدام احمقانه انها با پاسخ سخت و کوبنده ما همراه خواهد بود.

وی با اشاره به تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان رهبر کبیر انقلاب اظهار کرد: به حق سپاهیان عزیز کشورمان در تمام سنگرها و پروژه‌ها برای دفاع از نظام، انقلاب و کمک به مردم در پای کار هستند و شبانه روز از این مملکت محافظت کرده و سد اهنین در برابر دشمنان هستند.

حجت الاسلام آقاحسینی با اشاره به سالروز شکست آمریکا در صحرای طبس یادآور شد: امریکای جنایتکار شبانه با پیشرفته‌ترین هواپیماها و زبده ترین خلبانان قصد حمله به میهن عزیزمان را داشتند که با لطف پروردگار و طوفان شن تمام هواپیماهای انها زمین گیر، منهدم و توطئه‌های انها خنثی شد.

کد خبر 6082594

دیگر خبرها

  • ضرورت بیداری امت اسلامی در برابر توطئه های دشمنان
  • خطبه نماز جمعه شهرستان‌ها هرمزگان ۳۱ فروردین
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمانشاه در راستای پاسخ سپاه به اسرائیل
  • سپاه سدی آهنین در برابر دشمنان کشور است
  • «وعده صادق» تمام معادلات دشمنان اسلام را به هم ریخت
  • گزیده خطبه های ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد
  • عملیات وعده صادق هیمنه پوشالی استکبار جهانی را در هم فرو ریخت
  • خطبه‌های نماز جمعه تهران آغاز شد
  • برگزاری تظاهرات حمایت از سپاه بعد از نماز جمعه
  • وعده صادق تنها بخش کوچکی از اقتدار نظام جمهوری اسلامی است