Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار ویژه کاشان روز سه‌شنبه در حاشیه این آیین در جمع خبرنگاران گفت: گردشگری یکی از بحث‌های مهم برای شهرستان است و مورد توجه قرار دارد که در این راستا اقامتگاه بوم‌گردی بابا غلام واقع در روستای ویدوج با سرمایه‌گذاری بیش از پنج میلیارد ریالی بخش خصوصی راه‌اندازی شد.

علی‌اکبر مرتضایی افزود: این اقامتگاه با پنج اتاق، ظرفیت پذیرش ۴۰ نفر را دارد و برای پنج نفر نیز اشتغال مستقیم ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین بند آبخیزداری آزران با اعتبار هشت میلیارد ریال و اصلاح و تعویض شبکه آب روستای ازوار با ۱۰۸ انشعاب به طول چهار هزار و ۸۰۰ متر با اعتبار چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال را از دیگر طرح‌ها عنوان کرد.

فرماندار ویژه کاشان بیان کرد: سایر طرح‌های افتتاحی امروز در راستای پاسخگویی به نیازهای مردمی، مرتبط با بحث آب بود و امید می‌رود با سرعت بیشتری برای رونق و پیشرفت شهرستان گام برداریم.

مدیر جهاد کشاورزی کاشان نیز با اشاره به بازسازی هفت رشته قنات بخش قمصر تشریح کرد: از آنجایی که بیشتر منطقه کوهستانی است و بیشتر آب بخش کشاورزی از قنات‌ها تامین می‌شود و خیلی محدود چاه عمیق داریم.

مجید کافی‌زاده اضافه کرد: این قنات‌ها ابتدای سال‌جاری در اثر جاری شدن سیلاب آسیب دیده بودند که با یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال اعتبار دولتی و کمک‌های مردمی احیا شدند و به آبدهی مناسب رسیدند.

مدیر منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کاشان نیز ادامه داد: سدهای سنگی ملاتی حوزه آبخیز قمصر ۱۶ مورد با ۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارهای صندوق توسعه ملی اجرا شد. 

محمدمهدی شریفی یادآور شد: یکی از دغدغه‌های مردم قمصر جاری شدن سیل در سال‌های پرباران بود که در واقع شهر کاشان را هم تهدید می‌کرد و با اجرای این طرح‌ها از بروز سیل جلوگیری می‌شود و تقویت سفره‌های آب زیرزمینی، چاه‌ها و قنات‌ها از دیگر مزیت‌های آن است.

وی افزود: مرحله دوم این طرح نیز سال آینده آغاز می‌شود تا بخش‌های مربوط به قزاآن و فرفهان تکمیل کنیم و خیال مردم از سیل در قمصر و کاشان راحت شود.

شهرستان ۳۶۵ هزار نفری کاشان، در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان واقع است.

برچسب‌ها افتتاح طرح اصفهان کاشان دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: افتتاح طرح اصفهان کاشان دهه فجر افتتاح طرح اصفهان کاشان دهه فجر میلیارد ریال قنات ها طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۸۲۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۲ هزار و ۱۰۶ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد گلستان با حضور وبیناری رییس جمهور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان مراسم متمرکز بهره برداری از این طرح‌ها عصر امروز دوشنبه ۲۷ فروردین در روستای آق‌تکه‌خان شهرستان آق‌قلا، برگزار شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان با بیان اینکه برای احداث این واحد‌های مسکونی ۹ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است افزود: برای هر واحد هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض پرداخت شد و هزینه‌های صدور پروانه، امتیازات آب، برق، گاز، نمای ساختمانی و ایزوگام نیز به صورت رایگان بود.

وی گفت: در مجموع با کمک خیرین، مشارکت‌های مردمی و تسهیلات ارایه شده برای هر واحد مسکونی حدود ۳ میلیارد ریال در اختیار مالکین قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: در ۸۰ درصد روستا‌های استان هیچ مددجوی فاقد مسکن نداریم و آمادگی برای پذیرش احداث مسکن برای نیازمندان وجود دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

 

دیگر خبرها

  • بهره برداری از پروژه‌های عمرانی و آغاز عملیات فیبر نوری شهرستان میامی
  • بهره برداری و آغاز ساخت ۴ مدرسه در میناب
  • ۶۱ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری صنعتی در آذربایجان‌غربی محقق شد
  • تحقق ۶۱ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری صنعتی در آذربایجان‌غربی
  • بهره برداری از ۵ طرح اشتغالزایی خرد در شهرستان کاشان با حمایت بنیاد برکت
  • بهره برداری از ۵ طرح اشتغالزایی خرد در شهرستان کاشان
  • بهره برداری از اولین جایگاه شارژ خودروهای برقی کشور و ۴۰ دستگاه اتوبوس
  • بهره برداری از ۲ هزار و ۱۰۶ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد گلستان با حضور وبیناری رییس جمهور
  • بهره برداری از ۸۱ پروژه عمرانی در روستاهای گیلان
  • راه‌اندازی منطقه ویژه اقتصادی کاشان در چه مراحلی است؟