Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید جلال حسینی به باشگاه پرسپولیس اعلام کرد دیگر جلوی اعتراض بازیکنان به خاطر طلب هایشان را نمی گیرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بازیکنان پرسپولیس که از وضعیت پرداختی های فصل جاری خود طلب دارند بار دیگر با مدیران باشگاه اتمام حجت کردند. از قرار معلوم بازیکنان این تیم قرار بود پس از بازی با صنعت نفت آبادان مصاحبه های جداگانه ای را علیه مدیریت پرسپولیس انجام دهند که سید‌جلال حسینی تا حدودی مانع از این امر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاپیتان سرخپوشان که خود نیز بابت مطالبات فصل گذشته و امسال طلبکار است در تمرینات هفته جاری پرسپولیس با افشین پیروانی جلسات مرتبی را برگزار کرده تا مشکلات تیم را از این طریق به گوش انصاریفرد برساند.

سید‌جلال حسینی انتظار دارد مشکل مالی خود و هم تیمی هایش تا قبل از بازی روز پنجشنبه سرخ ها با استقلال رفع شود در غیر اینصورت هم خودش و هم سایر بازیکنان درباره بی پولی مصاحبه های را انجام خواهند داد که قطعا به مذاق انصاریفرد خوش نمی آید.

بازیکنان پرسپولیس در حالی قصد مصاحبه دارند که بیشتر آنها در ابتدای فصل مبالغ قابل توجهی را از ایرج عرب مدیرعامل وقت سرخ ها بابت آپشن های قرارداد ۹۷-۹۸ . پیش پرداخت قراردادهای فصل ۹۸-۹۹ دریافت کرده اند!

باید دید واکنش مدیرعامل پرسپولیس و مشاوران او که حساسیت زیادی نسبت به چهره رسانه ای و مجازی خود دارند نسبت به این موضوع چه خواهد بود.

پی نوشت: گفتنی است محمدحسن انصاری فرد مدیرعامل پرسپولیس پس از حاشیه های اخیر ناشی از انتشار اسناد منتسب به پرداختی بازیکنان و همچنین از سوی دیگر اعتراض شاگردان گل محمدی به پرداخت نشدن مطالباتشان با تایید محق بودن بازیکنان وعده داد که پرسپولیسی ها پیش از داربی شارژ مالی خواهند شد. حالا باید منتظر ماند و دید این وعده مدیرعامل پرسپولیس تا چه حد رنگ واقعیت به خود خواهد گرفت.

تسنیم

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس باشگاه پرسپولیس پرسپولیس سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس مدیرعامل پرسپولیس سید جلال حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۸۲۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جرایم سنگین فدراسیون، سرمربی و بازیکنان تیم ملی توسط AFC

آفتاب‌‌نیوز :

فدراسیون فوتبال: به دلیل خروج دیرهنگام اعضای تیم از رختکن و یک دقیقه و چهل ثانیه‌ای در شروع دیدار با قطر، به پرداخت مبلغ هزار و ۲۵۰ دلار محکوم شد.

امیر قلعه‌نویی: به دلیل غیبت در مصاحبه تلویزیونی بلافاصله بعد از بازی با قطر به پرداخت جریمه‌ای ۱۰ هزار دلاری محکوم شد.

علیرضا جهانبخش: به دلیل عدم حضور در مصاحبه تلویزیونی بلافاصله بعد از بازی با قطر، باید جریمه‌ای به مبلغ ۱۰ هزار دلار پرداخت کند.

مهدی طارمی: به دلیل عدم حضور در مصاحبه تلویزیونی بلافاصله پس از دیدار با قطر ۱۰ هزار دلار جریمه شد.

سعید عزت‌اللهی: به دلیل زیر سؤال بردن تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا بابت انتخاب داور دیدار با قطر (احمد العلی از کویت) به پرداخت ۵ هزار دلار جریمه نقدی محکوم شد.

مهدی طارمی: به دلیل دخالت در درگیری کلامی یا فیزیکی با هواداران و اعضای رسمی تیم ملی قطر در پایان مسابقه و رفتار غیر ورزشی با جریمه ۵ هزار دلاری مواجه شد.

همچنین باشگاه سپاهان بابت تأخیر در ورود به زمین در دیدار برابر نیروی هوایی عراق و پرتاب اشیای دودزا در پایان مسابقه، باید مجموعا ۱۱ هزار و ۵۰۰ دلار پرداخت کند.

دیگر خبرها

  • جرایم سنگین فدراسیون، سرمربی و بازیکنان تیم ملی توسط AFC
  • سید جلال ساداتیان: شما نمی‌توانید با یک بخشی از جامعه بین‌المللی کاملا در تضاد دائم باشید و صرفا بخواهید با یک بخش کوچکی از این جامعه کار کنید/ روسیه و چین در همه امور پای شما نایستاده‌اند/ هرچه محدودیت‌ها را افزایش بدهید، زندگی و سفره مردم محدودتر می‌شود
  • فسخ قرارداد بازیکن لیگ برتری به‌خاطر بیماری
  • ایمیل جنجالی زاکربرگ به کارمندان گوگل!
  • مدیرعامل استقلال خوزستان: هپاتیت چاوز قابل کنترل بود
  • تیم ملی آرژانتین یک کاپیتان جدید دارد (عکس)
  • (عکس) رجزخوانی کاپیتان پرسپولیس برای رقبا با این ژست ویژه
  • استوری کاپیتان پرسپولیس بعد از اتمام فیفادی + عکس
  • آمادگی شگفت‌انگیز کاپیتان پرسپولیس در سال نو
  • واکنش کاپیتان پیکان به شکست در نیمه‌نهایی والیبال