Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-19@16:27:40 GMT

برگزاری جشن‌های انقلاب در متروی تهران

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۸۲۱۴۳

صدای ایران به نقل از مدیریت ارتباطات ‌‌امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران ‌حومه و همزمان با چهل و يكمين سالگرد پيروزي انقلاب شكوهمند اسلامي ایران، ويژه برنامه جشن در مسير بيداري در ايستگاه‌هاي منتخب متروي تهران برگزار شد. 
در اين ويژه برنامه كه به همت معاونت امور فرهنگي و اجتماعي شركت بهره‌برداري متروي تهران و با هدف گراميداشت ايام  الله دهه فجر انقلاب اسلامي و به منظور ايجاد فضاي نشاط در ايستگاه‌هاي منتخب مترو برگزار شد، مسافران در ۱۴ بهمن ماه سال جاری در ايستگاه‌هاي ميدان حضرت ولي‌عصر (عج) و تجريش به تماشاي برنامه هاي شاد و مفرح پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ويژه برنامه در مسير بيداري با مشاركت و همكاري گروه‌هاي مردم نهاد شامل اجراي همخواني و سرود، موسيقي و مسابقه ويژه مسافران شهر زيرزميني بود. 
در حاشيه برگزاري اين جشن كارگاه و ميزهاي مشاوره خانوادگي، حقوقي، تحصيلي و ورزشي و نيز بازارچه خيريه جهت ارايه خدمات به مسافران برگزار شد. 
همچنين در ويژه برنامه ديگري با عنوان "سرو ماندگار" كه با همكاري و مشاركت سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) در حال برگزاري است، مسافران مترو در ۲۲ ايستگاه منتخب مترو از برنامه هاي متنوع فرهنگي و اجتماعي بهره‌مند مي‌شوند. اجراي همخواني و موسيقي، مسابقه و برپايي غرفه‌هاي ويژه كودكان، ورزشي و فرهنگي و نيز معاينه رايگان پزشكي از برنامه‌هاي "سرو ماندگار" مي‌باشد. مسافران در ايستگاه‌هاي شهيد نواب صفوي، شادمان، جانبازان، فدك، امام حسين (ع)، دانشگاه علم و صنعت، فرهنگسرا، شهيد محلاتي، نوبنياد، ميدان حضرت ولي‌عصر (عج)، نعمت آباد، زمزم، امام خميني (ره)، علي‌آباد، شهيد بهشتي، قيطريه، تجريش، ميدان آزادي،  ميدان شهدا، ابن سينا، نيروي هوايي و شهيد كلاهدوز در ايام دهه فجر و تا روز ۲۲ بهمن مهمان برنامه سرو ماندگار مي‌باشند.
به مناسبت چهل و يكمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي،‌ به همت معاونت امور فرهنگی و اجتماعی كتاب صوتي "ريسه‌هاي خاموش" تهيه و توليد مي شود. محتواي اين محصول فرهنگي كه با هدف ترويج بیشتر فرهنگ مطالعه و استفاده مسافران از كتاب صوتي در هنگام سفر با مترو تهيه مي‌شود، شامل كتاب "ريسه هاي خاموش" به قلم سيده زهرا برقعي با روايتي از روزهاي خاطره انگيز انقلاب، با صداي مسافران در استوديوي ضبط صدا واقع در ايستگاه تئاترشهر توليد و به صورت لوح فشرده بين مسافران مترو توزيع خواهد شد.


پ/

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: دهه فجر مترو تهران جشن در مسیر بیداری ویژه برنامه منتخب مترو برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۸۲۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت ایستگاه ورزشگاه تختی در خط ۷ مترو | این ایستگاه چه زمانی افتتاح می شود؟

به گزارش همشهری آنلاین، یاشار لطفی مدیر اجرایی خط ۷ مترو تهران در مورد آخرین وضعیت تکمیل ایستگاه ورزشگاه تختی گفت: «به دنبال اتمام عملیات حفاری گالری ورودی ایستگاه ورزشگاه تختی، مرحله ساخت و نصب سازه نگهبان کیوسک ورودی این ایستگاه آغاز شده است. از طرفی بخشی از تونل تک خط مابین ایستگاههای آهنگ و بسیج نیز که باید دو خطه شود، در حال تکمیل است و در مجموع ۱۷۰۰ متر دیگر به طول مسیر در حال بهره‌برداری فعلی اضافه خواهد شد.»

لطفی در ادامه به اهمیت بهره‌برداری از ایستگاه ورزشگاه تختی اشاره کرد و افزود: «نکته مهم در خصوص تکمیل و افتتاح آخرین ایستگاه خط ۷ این است که با اضافه شدن آن به جمع ایستگاههای شبکه مترو پایتخت، با توجه به افزایش ادوات ریلی موجود در این محدوده و تکمیل سامانه سیگنالینگ، در صورت تامین ناوگان حمل و نقلی مورد نیاز، امکان کاهش سرفاصله حرکتی قطارها در کل خط ۷ فراهم شده و می‌توان این زمان را به ۵ الی ۸ دقیقه تقلیل داد. تحقق این مساله مهم، دستاوردی موثر در زمینه بهبود کیفیت جابجایی مراجعان و کاهش زمان معطلی مسافران به حساب می‌آید.»

مدیر اجرایی خط ۷ مترو در پایان صحبت‌های خود گفت: «ایستگاه ورزشگاه تختی باتوجه به جزیره ای بودن به عنوان بزرگترین ایستگاه خط ۷، دارای سکوی پیاده و سوار شدن جزیره‌ای بوده و امکان دسترسی سریع مسافران به این امکان حمل و نقلی را فراهم می‌سازد؛ ضمن اینکه معماری فضای داخلی ایستگاه از حال و هوای ورزشی محدوده پیرامونی خود تاثیر پذیرفته و به لحاظ شکلی، تنوعی در نوع ساخت کیوسک ورودی آن به چشم خواهد آمد.»

او گفت: زمان تکمیل ایستگاه ورزشگاه تختی نیمه دوم امسال خواهد بود.

کد خبر 845211 برچسب‌ها مترو خط ۷ حمل و نقل سفر - گردشگری تهران پایتخت مترو تهران مترو حمل و نقل شهری

دیگر خبرها

  • کاهش سرفاصله حرکت قطار‌ها در خط ۷ متروی تهران
  • برگزاری ویژه برنامه گرامی‌داشت سالگرد شهادت سید محمد حجازی درسردشت 
  • کاهش زمان معطلی مسافران خط 7 مترو با افتتاح ایستگاه ورزشگاه تختی
  • معطلی مسافران در خط ۷ مترو کاهش پیدا می‌کند
  • تشریح ویژه برنامه‌های هفته معلم
  • آخرین وضعیت ایستگاه ورزشگاه تختی در خط ۷ مترو | این ایستگاه چه زمانی افتتاح می شود؟
  • فیلم | اسبی که می خواست سوار متروی سیدنی شود!
  • لازم است تلویزیون در طول سال کنار کتاب باشد نه چند روز خاص!
  • تدارک برنامه‌های ویژه رسانه ملی برای سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران
  • کاهش زمان معطلی مسافران خط ۷ مترو با افتتاح ایستگاه ورزشگاه تختی