Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه فرهنگی ــ دوره آموزشی «مادران ایرانی ـ مربی قرآنی» در راستای طرح ملی «کوثر رسالت» ویژه بانوان با حضور مهدی فاضلی، تکنولوژیست آموزشی و کارشناس ارشد روانشناسی در شهرکرد برگزار شد.

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، دوره آموزشی «مادران ایرانی ـ مربی قرآنی» در راستای طرح ملی «کوثر رسالت» ویژه بانوان با حضور استاد مهدی فاضلی، تکنولوژیست آموزشی و کارشناس ارشد روانشناسی طی روز گذشته و امروز در در سالن کنفرانس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، شرکت کنندگان این دوره در پایان طرح گواهی‌نامه پایان دوره معتبر دریافت می‌کنند، محتوای این کارگاه موضوعاتی از قبیل حفظ قرآن با بازی، دعوت خوش کودکان به نماز، زنگ دوستی با کودک و حذف پرخاشگری، کودک قانونمند، مقابله با بدرفتاری‌های کودک، کودک باهوش و پاسخ به سؤالات کودک، همایش شهر نماز، همایش حفظ قرآن با بازی ویژه کودکان است که به صورت رایگان برپا شد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا چهارمحال و بختیاری کانون های مساجد مربی قرآنی مادران ایرانی ـ مربی قرآنی دوره آموزشی برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۸۲۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی مردم شهرکرد در حمایت از عملیات وعده صادق

به گزارش خبرگزاری مهر، مردم شهرکرد در حمایت از مردم مظلوم غزه و عملیات وعده صادق امروز جمعه ۳۱ فروردین بعد از اقامه نماز جمعه شهرکرد برگزار کردند.

مسیر راهپیمایی از مصلای نماز جمعه امام خمینی (ره) شهرکرد به سمت میدان بوعلی سینا است.

کد خبر 6082457

دیگر خبرها

  • اظهارات وزیر فرهنگ درباره اکسپو و رشد هنرهای تجسمی / اسماعیلی: بازار هنری ایران را از امسال برگزار می‌کنیم
  • راهپیمایی مردم شهرکرد در حمایت از عملیات وعده صادق
  • راهپیمایی در حمایت از عملیات وعده صادق
  • حمید مطهری، تماشاگر ویژه بازی هوادار و پیکان
  • افزایش ۷۰ درصدی تعداد تولدها از مادران غیر ایرانی در ۴ سال
  • حضور مربی بام ایران در در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور
  • حضور مربی کشتی آزاد چهارمحال و بختیاری در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور
  • آموزش مدیریت چرای دام در خاتم
  • دوره آموزشی ویژه شورا‌ها در استان اردبیل برگزار می‌شود
  • دوره تغذیه و مدیریت بیماری‌های قارچی نخیلات در تنگستان برگزار شد