Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار زنجان می گوید: این استان با دارا بودن دو آزادراه زنجان به قزوین و زنجان به تبریز جایگاه ویژه ای در تردد خودروها بویژه خودروهای سنگین دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛فتح الله حقیقی در جلسه کمیسیون ایمنی راه های استان زنجان با اشاره به آمار تردد خودروها از آزاد راه زنجان به تبریز گفت: وضعیت فعلی این آزاد راه مناسب نیست و شرکت آزاد راهها موظف به ارائه خدمات مناسب و بهسازی آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این جلسه که معاون توسعه منابع و مدیریت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده استان نیز حضور داشت، استاندار زنجان به ذکر موارد و مشکلات آزاد راه زنجان بطور کارشناسی پرداخت و افزود: نشست پلهای موجود در مسیر و ناهمواری سطح جاده، تعداد کم روشنایی ها و نیوجرسی بکار رفته در طول مسیر، کم بودن تعداد مجتمع های خدماتی بین راهی و وضعیت نامناسب آسفالت از عمده مشکلات آزاد راه زنجان به تبریز است.
مقام عالی دولت در استان با انتقاد از هزینه کرد شرکت آزاد راه برای نگهداری آزاد راه زنجان به تبریز خطاب به مدیرعامل این شرکت گفت: اختصاص ۱۵ درصد از عوارض خودروهای عبوری برای هزینه این آزادراه ناچیز است و اگر در کوتاه مدت راهکاری توسط شرکت آزادراه زنجان – تبریز برای اصلاح ناهمواریها و کیفیت نامناسب آسفالت جاده ارائه نشود در شورای تامین از قوه قضائیه درخواست اعلام جرم علیه این شرکت می کنم.
استاندار زنجان درعین حال تصریح کرد علت عمده وقوع تصادف منجر به جرح و فوت در محورهای استان عامل انسانی است و افزود: رانندگان که از استانهای همجوار وارد زنجان می شوند پس از طی ساعتها مسافت دچار خستگی و خواب آلودگی در محورهای استان می شوند که همین عامل اصلی وقوع حادثه و تصادف در جاده های استان زنجان است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان زنجان عامل انسانی حوادث جاده ای استاندار زنجان آزاد راه زنجان به تبریز استاندار زنجان استان زنجان شرکت آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۸۲۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواب آلودگی راننده عامل تصادف مرگبار جاده جندق - معلمان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ ️ سردار مومنی در ارتباط زنده با خبر ساعت ۱۴ گفت: خستگی و خواب آلودگی راننده علت اصلی تصادف رخ به رخ دو دستگاه خودرو است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


وی افزود: در این تصادف خودرویی که از سمت اصفهان و خودرویی که از سمت معلمان در حرکت بودند به هم برخورد کردند.

در تصادف رخ به رخ خودروهای سواری سوناتا  و پژو که منجر به آتش گرفتن هر دو خودرو شد  ۹ نفر جان باختند و یک پسر پنج ساله مصدوم شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گلایه رانندگان از وضعیت بد آزادراه زنجان - تبریز
  • خواب آلودگی راننده عامل تصادف مرگبار جاده جندق - معلمان
  • گلایه رانندگان از وضعیت بد آزادراه زنجان - تبریز + فیلم
  • مراجعه بیش از ۶۱ هزار نفر در ایام نوروز به اورژانس زنجان
  • تعویض بیش از پنج هزار کنتور فرسوده آب مشترکین در استان یزد
  • ۲۲ زندانی جرایم غیرعمد در زنجان آزاد شدند
  • یک کشته و ۳ مصدوم در حادثه رانندگی در آزاد راه قزوین - زنجان
  • دانشکده‌ هوش مصنوعی در تبریز تاسیس می شود
  • آلودگی آب‌های سطحی عامل بروز بیماری‌های پوستی/ کودکان تن به آب نزنند
  • توفیقات بیمه دی با اهمیت بخشی به سرمایه‌ی انسانی