Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم قرعه‌کشی جشنواره برفی با حضور اصحاب رسانه و کارشناسان و خبرگان فن‌آوری اطلاعات، توسعه بازار، مالی و امور پذیرندگان برگزار شد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام ایران کیش، نظر به اینکه بر اساس قوانین و مقررات قرعه‌کشی به هر شرکت‌کننده  واجد شرایط در هر دوره از قرعه‌کشی، تنها یک جایزه تعلق می‌گیرد و به عبارتی چنانچه یک شخص، پایانه‌های متعددی را بنام خود داشته و ثبت نموده باشد و در فرایند قرعه‌کشی بیش از یک‌ بار برنده شود فقط یک جایزه به وی اهداء گردیده و جوایز بعدی به اشخاص و نفرات دیگری که در ادامه لیست قرعه‌کشی نامشان درج‌ شده است اعطاء خواهد شد، لذا ازآنجاکه در این دوره از قرعه‌کشی تعدادی از اسامی مندرج در لیست اولیه قرعه‌کشی تکراری بوده است ضمن بررسی و کنترل نهائی لیست، اسامی برندگان (با حذف اسامی برندگان تکراری) هم‌اکنون در وب‌سایت شرکت به آدرس www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

irankish.com درج‌شده و قابل‌مشاهده می‌باشد.

در ادامه ضمن تشکر از همه عزیزان که در این دوره از قرعه‌کشی با تلاش‌های وافر و همراهی بسیار عالی و ارسال پیام‌های ارزشمند خود ما را در هر چه‌ بهتر برگزار شدن این دوره از قرعه‌کشی یاری رسانیدند به اطلاع می‌رساند مدیرعامل این شرکت مقرر کردند به پاسداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر و در راستای تقدیر از همت عالی و تلاش‌های مستمر شما پذیرندگان محترم، علاوه بر جوایز اعلامی از قبل، تعداد 100 جایزه دیگر نیز به‌صورت ویژه به این دوره از جشنواره تخصیص داده‌ شده تا به‌صورت مجزا در بین واجدین شرایط این جشنواره قرعه‌کشی گردیده  و جوایز مربوطه نیز در پایان این دهه اعطاء شود.

شایان‌ذکر است کمافی السابق اطلاع‌رسانی‌های مرتبط با این موضوع از طریق رسانه‌های عمومی و وب‌سایت شرکت و سایر شبکه‌های اطلاع‌رسانی مشابه انجام پذیرفته و ما نیز منتظر نقطه نظرات ارزشمند و سازنده شما عزیزان خواهیم بود.

در پایان از همه بزرگوارانی که همواره با پیام‌ها و رهنمودهای خود ما را در ارائه سرویس‌های بهتر و خدمات مطلوب‌تر یاری می‌رسانند کمال تشکر را داشته و مشتاقانه منتظر نقطه نظرات ارزشمند شما گرامیان هستیم.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ایران کیش دوره از قرعه کشی اسامی برندگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۸۲۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری دو مستند چهارمحال و بختیاری در نخستین جشنواره ملی اقوام ایرانی

به گزارش روابط عمومی صدا و سیمای استان چهارمحال و بختیاری؛ در نخستین جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی دو مستند تلویزیونی آرنگ کوچ به تهیه کنندگی یزدان کیانی و کارگردانی جمال اسکویی و تفنگ شکسته به تهیه کنندگی و کارگردانی یزدان کیانی برگزیده و به بخش مسابقه راه یافتند.

این جشنواره به همت مؤسسه فرهنگی هنری فصل هنر و بنیاد ایران‌شناسی به دبیری کمال تبریزی و با شعار اقوام، ریشه ایران‌زمین، ۲۶ تا ۳۰ اردیبهشت در تهران برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید

راهیابی مستند ارجنا به جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی

نخستین دوره جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی با هدف نمایش زیست‌بوم، آئین، تاریخ، میراث فرهنگی و گردشگری ملموس و ناملموس اقوام ایرانی و معرفی استعدادها، در قالب‌های فیلم داستانی، مستند و پویانمایی برای شناسایی و معرفی برترین آثار برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره رسانه‌ای روایت خدمت در سمنان
  • پنجره واحد خدمات هوشمند دانشگاهی به مرحله نهایی جوایز اجلاس جامعه اطلاعاتی WSIS ۲۰۲۴ راه یافت
  • پنجره واحد خدمات هوشمند دانشگاهی به مرحله نهایی جوایز اجلاس جامعه اطلاعات راه یافت
  • فراخوان نخستین دوره رویداد ملی حامی هنر منتشر شد
  • اعلام برندگان بهترین فیلمنامه‌های سال انجمن نویسندگان آمریکا
  • اعلام اسامی داوران دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • انجمن نویسندگان آمریکا برندگان خود را شناخت
  • معرفی نامزد‌های بخش مستندنگاری
  • نامزدهای بخش مستندنگاری اعلام شد
  • برتری دو مستند چهارمحال و بختیاری در نخستین جشنواره ملی اقوام ایرانی