Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: 11 روز از ماجرای ربوده شدن دختر اهواز و پسر برهنه در آبادان می گذرد اما هنوز هیچ سرنخی در این پرونده معمایی به دست نیامده است.

به گزارش گروه حوادث رکنا، شامگاه جمعه 4 بهمن امسال ماموران پلیس آبادان در جریان آدم ربایی دختر و پسر جوانی در خیابان امام «ره» شهر آبادان قرار گرفتند که خیلی زود تیمی از مامورانبرای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماموران با حضور در محل اطلاع پیدا کردند که 4 مرد مسلح که نقاب به صورت داشتند با ورود به خانه ای در پشت خیابان گمرک آبادان پسر جوانی را که لباس به تن نداشت در میان پیتویی پیچیده شده را همراه با دختر جوانی که روی زمین می کشیدند سوار بر یک خودرو ربوده اند و حتی وقتی اهالی محل قصد دخالت داشتند یکی از آدم رباها اقدام به تیراندازی کرده و سوار بر خودرو پا به فرار گذاشتند.

با گذشت 11 روز از این ماجرا و در حالیکه هنوز ردی از دختر و پسر جوان و آدم رباها به دست نیامده یکی از منبع آگاه در این پرونده به خبرنگار رکنا گفت: تحقیقات نشان از آن دارد که پسر ربوده شده از دلارفروشان خیابان امام «ره» است و از 5 سال قبل با دختر جوان در ارتباط بوده و خانواده دختر اهوازی وقتی متوجه ماجرا می شوند با اطلاع از اینکه دختر و پسر جوان با هم هستند با پاتوق آنها رفته و اقدام به ربودن آنها کرده اند.

وی افزود: خانواده پسر جوان با مراجعه به پلیس عنوان کردند که حال پسر و دختر جوان خوب است و خانواده دختر اهوازی قصد دارند آنها به عقد هم در بیاورند و هیچ آسیبی به آنها نرسانده اند.

بنا به این گزارش، در حالیکه برخی از مسئولین شهر عنوان داشته که این ماجرا آدم ربایی نیست و یک اختلاف خانوادگی است اما هنوز با گذشت 11 روز و در حالیکه آدم رباها اقدام به تیراندازی و ربودن دختر و پسر جوان کردند هنوز هیچ سرنخی از آنها در دست نیست و مشخص نشده چه سرنوشتی در انتظار آنها قرار دارد و تحقیقات در دستور کار ماموران پلیس آبادان قرار گرفته است.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما یارانه دلار شهادت سردار سلیمانی کرونا حوادث پلیس فرار اخبار حوادث دختر پسر آبادان سرنوشت برهنه فیلم دختر عکس قتل زندگی ماه پسر دختر جوان مرد عجیب دختر و پسر جوان دختر اهوازی آدم رباها دختر جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۸۳۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی است

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی اهواز از واگذاری ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید طی دو مرحله به رانندگان اهوازی خبر داد. - اخبار استانها -

امیر صفی‌خانی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در اهواز، اظهار داشت: پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به 136 دستگاه تاکسی حاصل همکاری مشترک شهرداری با کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی خوزستان و اجرایی شدن تفاهم‌نامه شهرداری اهواز با بانک ملی است، بیست‌وپنجم اردیبهشت 75 دستگاه تاکسی به تاکسی‌داران تحویل خواهد شد و 61 دستگاه دیگر نیز تا پایان مرداد وارد ناوگان تاکسیرانی اهواز می‌شود.

مدیرعامل سازمان تاکسی‌رانی شهرداری اهواز تصریح کرد: از مجموع 1955 دستگاه تاکسی اهواز 1700 دستگاه فرسوده است که برای نوسازی مابقی تاکسی‌های فرسوده شهر اهواز، با توجه به مبلغ اعلام شده توسط شرکت ایران خودرو برای خرید خودروی تاکسی سورن پلاس (486 میلیون تومان)، نیازمند تأمین حداقل 500 میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه هستیم.

وی افزود: در اهواز از سال 1390 تا 1400، کمتر از 200 دستگاه تاکسی نوسازی شد که یکی از دلایل اصلی این مسئله، ارائه نشدن تسهیلات بانکی با سود کم به رانندگان تاکسی بود و با تلاش‌ها و اقدامات صورت گرفته طی 18 ماه اخیر بیش از 450 میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به رانندگان تاکسی پرداخت شد.

صفی‌خانی ادامه داد: صنایع زیادی در اهواز مستقر است و اگر هر صنعت تنها 100 میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه کمک کند، به راحتی می‌توانیم در سال جاری تمام ناوگان تاکسیرانی اهواز را نوسازی کنیم. 

انتهای پیام/735

دیگر خبرها

  • حل معضل پیری جمعیت و افزایش نسل نیازمند تلاش همگانی است
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی است
  • شکارچی پسربچه‌ها اسرار جنایاتش را به گور برد
  • قتل هولناک پدر به دست دختر جوان | همکاری ۲ پسر در اجرای نقشه قتل | متهم: پدرم با زندگی من در خانه مجردی مخالف بود!
  • قتل آتشین پدر در خواب عصرگاهی با نقشه شیطانی دختر جوان
  • جزییات تازه از سرنوشت دختر فوت‌شده در متروی تجریش
  • افشای اسرار بیماران چه مجازاتی دارد؟
  • فریب دختر ۱۸ ساله با وعده ازدواج و مهاجرت
  •  نجات گروگان از مخفیگاه آدم ربایان زباله گرد با تماس شهروند وظیفه شناس
  • دختران جوان در معرض تهدید سندروم «ددی ایشو»!