Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی ابراهیم زاده صدابردار سینما، در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حضورش در جشنواره فیلم فجر و ویژگی کار‌هایی که انجام داده، گفت: فیلم‌های «سه کام حبس» و «بی صدا حلزون» را در جشنواره امسال دارم. فیلم «سه کام حبس» اجتماعی و با موضوع اعتیاد است. درباره بخش صدای این فیلم باید بگویم کار کردن با یک بچه ۵ ماهه که همیشه صدا‌های ناگهانی، طبیعی و غیرقابل کنترل دارد، به شدت دشوار بود و این سختی کار را زیاد می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بحث بعدی صدابرداری در لوکیشن‌هایی با صدا‌های غیرقابل کنترل بود که در سکانس‌های زیادی از فیلم هم وجود دارد.

ابراهیم زاده در خصوص صدابرداری «بی صدا حلزون» هم بیان کرد: این فیلم درباره ناشنوایان است و صداگذاری اش هم دشواری بود. چرا که شما قرار است صدا‌هایی را برداشت کنید که کسی نباید بشنود و برعکس.

این صدابردار تصریح کرد: هر دو فیلم‌ اجتماعی و قابل تامل هستند و ما سعی کردیم در کار خود بهترین عملکرد را نشان بدهیم.

فیلم سینمایی «سه کام حبس» به کارگردانی سامان سالور در بخش سودای سیمرغ جشنواره فیلم فجر حضور دارد. «بی صدا حلزون» هم به کارگردانی بهرنگ دزفولی‌زاده در بخش نگاه نو است.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جشنواره فیلم فجر فیلم فجر بی صدا حلزون سه کام حبس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۸۳۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون بیرانوند برای بازگشت به ترکیب پرسپولیس؛ کار سختی داری استاد!

به گزارش همشهری‌آنلاین، بعد از کش و قوس‌های فراوان سرانجام گچ دست علیرضا بیرانوند باز شد. این بازیکن با مصدومیت از اردوی تیم ملی بازگشت و همین مسئله منجر به جدل لفظی باشگاه پرسپولیس با کادر پزشکی تیم ملی شد. هر چه بود قرمزها ناچار شدند در چند مسابقه حساس بدون دروازه‌بان اول خود وارد میدان شوند. با این حال نتیجه کار از آنچه گمان می‌رفت بهتر شد و امیررضا رفیعی ۳‌کلین‌شیت ارزشمند به ثبت رساند.

بیرانوند احتمالا برای بازی حذفی با آلومینیوم استراحت خواهد کرد تا در مسابقه سرنوشت‌ساز با سپاهان برای تیمش به میدان برود. با این حال با توجه به عملکرد بالاتر از تصور رفیعی، بیرو کار سختی دارد و دیگر نباید مرتکب اشتباهات گل‌درشتی شود که این فصل زیاد از او دیدیم؛ ازجمله در مسابقه با آلومینیوم و فولاد.

کد خبر 846232 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی عليرضا بيرانوند باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • مردان متولد این ماه‌ها به سختی عاشق می‌شوند!
  • ببینید | نمایش سختی کار کولبران در «نون. خ ۵»
  • نمایش سختی کار کولبران در «نون. خ ۵» + فیلم
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • سختی کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند
  • پرورش‌دهنده حلزون در شهرضا به مراجع قضایی معرفی شد
  • کشف صد هزار حلزون در شهرضا
  • بازی سختی مقابل تیمی که ژاپن را حذف کرده داریم
  • شمسایی: از حذف ژاپن ناراحت شدم/ بازی سختی با قرقیزستان خواهیم داشت
  • آزمون بیرانوند برای بازگشت به ترکیب پرسپولیس؛ کار سختی داری استاد!