Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@17:54:26 GMT

موتورسیکلت های برقی در البرز رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۸۳۵۶۸

موتورسیکلت های برقی در البرز رونمایی شد

بهنام بیات مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق البرز  در حاشیه رونمایی از موتورسیکلت های برقی که در محل  اداره توزیع نیروی شرق شهرستان کرج صورت گرفت در جمع خبرنگاران اظهارداشت: با توجه به  اهمیت توسعه دولت الکترونیک، شهر هوشمند، حفظ محیط زیست و داشتن یک اقتصاد پایدار، وزارت نیرو و به تبع آن شرکت توزیع نیروی برق استان البرز مصمم شد تا از این موتور سیکلت های برقی استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: بر این اساس یک هزار دستگاه از موتور سیکلت های برقی و الکتریکی در کل کشور خریداری شد تا به عنوان الگو سازی به کار گرفته شود که سهم استان البرز از این تعداد موتور سیکلت خریداری شده ۳۰۰ دستگاه است.

طبق برنامه ریزی تمام این موتور سیکلتها تا ۲ سال آینده خریداری و در این استان به کار گرفته خواهد شد.

بیات با بیان اینکه در فاز نخست ۱۵ دستگاه موتور سیکلت برای البرز خریداری شده است، گفت: این موتور سیکلت های برقی قرار است در اختیار کارکنان شرکت توزیع برق استان البرز  قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان البرز گفت: در خصوص انجام طرح های مطالعاتی برای تعیین ایستگاه های شارژ این موتورسیکلت ها اقدامات لازم توسط پژوهشگاه نیرو انجام شده است.

وی تاکید کرد: این مراسم امروز در کرج برگزار شده است تا نشان دهیم که می توان از این تجهیزات خوب ، مناسب، کم هزینه و کم خطر استفاده کرد از سویی توسط شرکت توزیع برق البرز مقدمات لازم برای این مهم در استان لحاظ شده و ایستگاه شارژ این موتور سیکلت ها نیز تعبیه شده است.

بیات ادامه داد: با این فرهنگ سازی ها  در نظر داریم تا در آینده ای نه چندان دور در کنار هوای سالم به بهرمندی از شهر هوشمند دست یابیم .

وی با  بیان اینکه این  موتورسیکلت ها ایرانی است، گفت: این رویکرد در اشتغال زایی نیز سهم مهمی خواهد داشت.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 استان البرز برق دولت الکترونیک فرهنگ سازی محیط زیست قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی شرکت توزیع نیروی برق موتور سیکلت ها برق استان البرز سیکلت های برقی موتورسیکلت ها خریداری شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۸۳۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش اقساطی تاکسی برقی آغاز شد + قیمت و شرایط فروش

 پس از امضای توافق نامه همکاری بین شرکت کرمان موتور و سازمان تاکسیرانی شهر تهران، طرح جایگزینى تاکسى هاى فرسوده با تاکسى هاى برقى آغاز شد. در این توافق نامه که به امضاى سامان فیروزى مدیرعامل کرمان موتور و شادى ملکى سرپرست تاکسى رانى شهر تهران رسید، تاکسیرانان مشمول طرح، ضمن دریافت تسهیلاتی قابل توجه از سوی دولت و شرکت کرمان موتور، مى توانند با مراجعه به شرکت کرمان موتور در این طرح جایگزینى ثبت نام نمایند.

در این طرح فروش اقساطی، تاکسی برقی کرمان موتور با پیش پرداخت ۴۰۰ میلیون تومان (شامل آورده راننده و مبلغ حاصل از اسقاط تاکسی فرسوده) به همراه ۶۰۰ میلیون تومان تسهیلات کرمان موتور و ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات صندوق کارآفرینی امید انجام می‌شود. دوره بازپرداخت تسهیلات کرمان موتور نیز ۱ تا ۵ ساله برای خریداران لحاظ خواهد شد.

قیمت تاکسی برقی کرمان موتور ۱۳ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال در این ثبت نام اعلام شده است که خرید به صورت نقدی ۲۵ میلیون تومان تخفیف برای خریدار لحاظ خواهد شد.

براساس این گزارش، تاکسی برقی کرمان موتور یا جک ای۵۰ آ (JAC E ۵۰ A) از ۱۲۴ کیلووات قدرت و حداکثر گشتاور ۳۴۰ نیوتن متر بهره می‌برد. شتاب صفر تا ۱۰۰ این خودرو ۷.۶ ثانیه است.

تاکسی برقی کرمان موتور قابلیت ۴۰۲ کیلومتر پیمایش با یکبار شارژ را داراست و حداکثر ظرفیت باتری این خودرو ۵۰.۱ کیلووات ساعت می‌باشد.

تجهیزات ایمنی خودرو جک ای۵۰ شامل سیستم کنترل پایداری الکترونیکی، سیستم ترمز کمکی هیدرولیکی، ترمز پارک برقی + اتوهلد، و سنسور و دوربین عقب است.

در خصوص امکانات رفاهی در این خودرو می‌توان به سنسور باران، سیستم صوتی با نمایشگر ۱۰.۴ اینچی، کروز کنترل، ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای اشاره کرد.

مدت زمان گارانتی تاکسی برقی کرمان موتور ۵ سال با ۱۵۰ هزار کیلومتر و باتری آن، ۵ سال یا ۲۰۰ هزار کیلومتر اعلام شده است. ثبت نام این خودرو از طریق مراجعه متقاضی واجد شرایط به سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی انجام می‌شود.


منبع: عصر ایران

tags # خودرو برقی ، کرمان موتور سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • ۸۵۶ دستگاه موتور سیکلت‌ توقیفی بندرخمیر فروخته شد
  • سارق زورگیر در شاهرود دستگیر شد
  • فروش اقساطی تاکسی برقی آغاز شد + قیمت و شرایط فروش
  • یک روزه گواهینامه موتور بگیرید!
  • آغاز فروش اقساطی تاکسی برقی کرمان موتور (+قیمت، جدول فروش و مشخصات و عکس خودرو)
  • آغاز فروش اقساطی تاکسی برقی کرمان موتور (+قیمت ، جدول فروش و مشخصات و عکس خودرو)
  • کشف ۱۵ دستگاه موتور سنگین قاچاق در تهران
  • سال گذشته ۲۸۵ موتور سوار در تهران فوت شدند
  • سال گذشته ۲۸۵ موتور سوار فوت شدند
  • آخرین جزئیات از فرایند برقی‌سازی خودروها و موتورسیکلت‌ها