Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون گلف، جلسه مشترک دکتر عزیزی رییس فدراسیون گلف و دکتر حسین بابویی، رییس فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور با حضور مهرداد جمشیدی دبیر ،علی رحمانیون رییس کمیته استعدادیابی فدراسیون گلف،دکتر تقی زاده نایب رییس و سلامی مدیر روابط عمومی این فدراسیون برگزار شد.

دکتر عزیزی رییس فدراسیون گلف در این جلسه گفت:فدراسیون گلف در تلاش است با سرمایه انسانی و افزایش ورزشکاران در بخش های مدیریتی رشته گلف را در کشور گسترش دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه باتوجه به اینکه در بزرگسالان امکان تغییر و تحول دیگری به صورت گسترده وجود ندارد بیان داشت:بخش پایه می تواند چشم انداز ما را در ورزش گلف ارتقا دهد.

رییس فدراسیون گلف با اشاره به اهمیت آموزش نیروی انسانی و هدف گزاری بر روی آموزش گفت:گلف نیاز به افرادی دارد که بتوانند مهارت لازم را کسب کنند و به عنوان مربی افراد بیشتری را وارد این رشته ورزشی کنند.

عزیزی اظهار داشت:گلف از نظر آموزشی محدودیتی ندارد و باتوجه به این که هیات های گلف در تمام استان های کشور به جز بوشهر و کردستان فعال هستند می توانیم افراد مستعد بسیاری را به فعالین این رشته اضافه کنیم.

رییس فدراسیون گلف بیان داشت:مدارس پتانسیل بالایی برای گسترش رشته های ورزشی دارند .ما میتوانیم از ظرفیت آموزش و پرورش استفاده کنیم و با هدف سازی مدارس در نهایت جامعه آماری مورد نظر را به چرخه ورزش گلف وارد کنید.

دکتر عزیزی ادامه داد:اعتقاد داریم باید از ظرفیت فدراسیون دانش آموزی استفاده کنیم و با توجه به این که رشته گلف به نسبت بسیاری از رشته های ورزشی توسعه لازم را نداشته است نیاز به سرمایه گزاری در بخش پایه را دارد.

وی بیان داشت:خوشبختانه طی دوسال گذشته گلف و مینی گلف در لیست استعداد یابی وزارت ورزش قرار گرفت و ما تمام مسابقات رابرای نخستین بار در رده پایه و بزرگسان به صورت جداگانه برگزار کردیم ضمن این که سرمربی زیر 18 سال تیم ملی را به صورت جداگانه در بخش دختران و پسران منصوب کردیم.

وی در پایان گفت: توسعه گلف در کشورها از شاخصه های اصلی توسعه ورزش آن کشور محسوب می شود و اگر گلف در سطح کشور توسعه یابد ما شاهد توسعه ورزش کشور خواهیم بود.

همچینین در ادمه دکتر بابویی رییس فدراسیون دانش آموزی گفت:فدراسیون دانش آموزی برای توسعه ورزش در این بخش چند راهکار دارد که در این روش مهمترین موضوع برای ورزش گلف آموزش نیروی انسانی است.

وی با اشاره به وجود 107 مدرسه و 33 هزار معلم تربیت بدنی در کشور ادامه داد:بزرگترین اجتماع تخصصی تربیت بدنی در کشور دراختیار آموزش و پرورش است و با توجه به این که ما در بخش های مختلف متخصص تربیت بدنی داریم قدم اول برای توسعه گلف تربیت مربی در این ورزش است.

وی اظهار داشت:میتوانیم به شما مدارس مختلف را معرفی کنیم و فدراسیون گلف با امکانات خود و به کارگیری متخصصین این ورزش جامعه گلف را دربخش دانش آموزان گسترش دهد.

بابویی بیان داشت:راهکار دیگری که وجود دارد افتتاح کانون گلف آموزش و پرورش در استان هاست .ما در استان ها 32 اداره کل داریم که میتوانند هر کدام مربیانی را دربخش آقایان و بانوان داشته باشند .

گفتنی است در پایان این جلسه مقرر شد تفاهم نامه ای فی مابین فدراسیون گلف و فدراسیون ورزش های دانش آموزی در خصوص ورود رشته گلف و انجمن های تابعه به ورزش مدارس ،ایجاد زمین های مینی گلف در مدارس و آموزش حرفه ای رشته گلف و استعدادیابی در مدارس کشور منعقد گردد.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: فدراسیون گلف حمید عزیزی فدراسیون دانش آموزی رییس فدراسیون گلف آموزش و پرورش توسعه ورزش دکتر عزیزی تربیت بدنی ورزش گلف بخش پایه رشته گلف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۸۳۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشته‌های هنرستانی در استان بوشهر افزایش می‌یابد

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر بازیار صبح سه‌شنبه در نشست کارگروه توسعه رشته‌های هنرستانی با اشاره به نام گذاری سال جدید به نام آموزش و پرورش توسط استاندار گفت: رئیس شورای آموزش و پرورش استان با این اقدام دقیق و حساب شده زمینه و مسیر قانونی استفاده حداکثری از ظرفیت همه دستگاه‌ها و نهادهای دولتی و غیردولتی را فراهم کرده است.

وی ضمن تقدیر از حمایت‌های ویژه حوزه انرژی از دستگاه تعلیم و تربیت استان در سنوات گذشته گفت: در راستای اجرایی سازی بند ۶ مصوبات هشتمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان با هدف بهره گیری از ظرفیت و پتانسیل دستگاه‌های اجرایی در جهت توسعه رشته‌ها و آموزش‌های هنرستانی و فنی و حرفه ای مقرر شد کارگروه اجرایی سازی این مصوبات گام‌های عملی خود را در جلسه آتی شورای آموزش و پرورش گزارش کند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان بوشهر ضمن اشاره به لزوم توسعه رشته‌های فنی و حرفه‌ای در استان بوشهر برای تربیت نیروی ماهر و تکنسین برای حرفه‌ها و مشاغل در استان تاکید کرد: برای ورود بخش خصوصی و غیردولتی در زمینه تسهیل فرآیند آموزش‌های فنی و مهارتی برنامه ریزی لازم صورت گرفته است.

کد خبر 6086141

دیگر خبرها

  • رییس سازمان سنجش آموزش کشور: نمرات سال گذشته کنکوری‌ها همچنان معتبر است/ انتشار کارنامه اولیه در مرداد
  • فراهم شدن امکان تغییر رشته تحصیلی دانش آموزان
  • کیومرث هاشمی: اساس نظام جمهوری اسلامی بر پایه مسائل فرهنگی است
  • فوتبال تاجیکستان ۵ ستاره می‌شود؟ + جدول
  • رشته‌های هنرستانی در استان بوشهر افزایش می‌یابد
  • بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است
  • زیرساخت‌های ورزش چوگان در تبریز توسعه پیدا می‌کند
  • مخبر: کشور در وضعیتی است که چشم انداز روشنی برای توسعه دارد
  • کلانتری: اقدامات انجام شده در حوزه همگانی خانواده محور است
  • مخبر: چشم انداز روشنی برای توسعه کشور وجود دارد