Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید حسین زادگان در حاشیه افتتاح نخستین نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌های دیجیتال غرب مازندران در نوشهر  افزود : لازمه برگزاری یک انتخابات با شکوه به حضور فعال رسانه ها بستگی دارد تا مردم نسبت به حقوق و تکالیف اعتقادی و شرعی و حقوق آشنا و آگاه شوند.

نماینده عالی دولت در مازندران تاکید کرد : رسانه ها می توانند با آشنایی و آگاهی بیشتر مردم از حقوق و قوانین انتخابات و برنامه نامزدها علاوه بر شفاف سازی و تفکیک داوطلبان ، به مردم برای انتخاب افراد اصلح به عنوان نماینده کمک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار مازندران همچنین با اشاره به شیوع بیماری کرونا در برخی از کشورها ، گفت : با توجه به شرایط خاص شیوع این بیماری که ۱۰ برابر سایر بیماری های دیگر بوده و ضررهای اقتصادی و جانی زیادی را به همراه دارد و موجب مرگ حدود سه درصد افراد مبتلا می شود ، باید تمامی اقدامات فراگیر پیش گیری و همه جانبه از سوی تمامی ارگان ها در تمامی سطوح به صورت هماهنگ انجام شود.

وی با اشاره به مرزهای هوایی و دریایی مازندران ، افزود : با جدیت تمامی ورودی ها استان همچون فرودگاه ها و بنادر کنترل می شود و از سوی دیگر نیز باید اطلاع رسانی جهت آموزش های لازم برای افزایش سطح آگاهی مردم از سوی رسانه ای داده شده تا مردم در مرادوات روزانه خود مسایل بهداشتی و پیش گیری را برای جلوگیری از انتقال ویروس کرونا رعایت کنند.

حسین زادگان همچنین نقش رسانه های محلی را در بازتاب دادن افکار عمومی و ایجاد ارتباط میان مردم و مسئولان مهم ارزیابی کرد و گفت : با توجه به شرایط و مشکلاتی غرب مازندران است لازم است رسانه های منطقه این موضوعات را به صورت منطقه ای و تخصصی کار کنند.

وی افزود :‌ با توجه به بعد مسافت غرب مازندران تا مرکز استان برای شرکت در نمایشگاه مطلوعات استان، برگزاری این نمایشگاه فرصت مناصبی برای حضور همه رسانه های فعال این منطقه در این جشنواره است.

نخستین نمایشگاه مطبوعات غرب مازندران و رسانه‌های دیجیتال در ۱۷ غرفه و با حضور ۴۶ رسانه دارای مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از ۱۵تا ۱۷ بهمن از ساعت ۱۳ الی ۱۹ در مجتمع بازار بزرگ ساحلی نوشهر دایر است.

۸۹ پایگاه خبری دارای مجوز، ۹ روزنامه محلی ، ۴۱ هفته نامه ، ۲۳ دو هفته نامه ، ۳۴ ماهنامه ، ۲ دو هفته نامه ، ۲۹ فصل نامه، ۹ دو فصل نامه ، یک سالنامه و ۱۶ خبرگزاری در استان مازندران فعالیت می کنند.

برچسب‌ها نوشهر مطبوعات و خبرگزاری های داخلی مازندران دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نوشهر مطبوعات و خبرگزاری های داخلی مازندران دهه فجر نوشهر مطبوعات و خبرگزاری های داخلی مازندران دهه فجر غرب مازندران هفته نامه رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۸۳۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داشتن برنامه عالمانه برای اقتصاد دریامحور ضروری است

به گزارش خبرنگار مهر، یوسف نوری ظهر سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران با بیان اینکه در الگوی پیشرفت برنامه‌هایی برای مازندران داریم، گفت: دیار علویان در اندیشه‌های مقام معظم رهبری، به گونه‌ای دیگر تصویر شده است و معظم له مردم استان را دوست دارند.

وی با عنوان اینکه دیار علویان برگرفته از نهضت حضرت سیدالشهدا است، گفت: وجود سلسله جلیله روحانیت و لشکر همیشه پیروز سپاه کربلا از جمله ظرفیت‌های مهم استان به شمار می‌روند.

وی با تقدیر از عملیات سپاه پاسداران گفت: عملیات وعده صادق ضریب امنیت ما را در دنیا تغییر داد و باید به ارواح مطهر شهیدان درود فرستاد.

استاندار جدید مازندران با بیان اینکه مازندران بیشترین محافل قرآنی را در کشور دارد، گفت: همچنین این استان در بخش‌های مختلف استان رتبه برتر را در کشور دارا است.

نوری با تاکید باید باید خدمات صورت گرفته بعد از انقلاب اسلامی رابرای مردم بازگو کنیم، گفت: دانشگاه‌های مازندران در رتبه بندی تایمز، رتبه‌های عالی در جهان دارد.

استاندار مازندران تصریح کرد: باید برای اقتصاد دریامحور، جمعیت، نهضت ملی مسکن وغیره برنامه عالمانه داشته باشیم.

در این مراسم از تلاش‌های سید محمود حسینی پور استاندار سابق مازندران تقدیر شد.

کد خبر 6086405

دیگر خبرها

  • ابتکار عمل رسانه ملی در انتخابات، مشارکت آگاهانه مردم را رقم زد
  • اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • پیام تقدیر استاندار سابق از مردم مازندران
  • تاکید استاندار جدید بر توسعه و توازن یکپارچه مازندران
  • گره‌گشایی با دیپلماسی اقتصادی در دولت سیزدهم
  • داشتن برنامه عالمانه برای اقتصاد دریامحور ضروری است
  • قطار محلی رامسر به ساری راه‌اندازی شود
  • احیای واحدهای تولیدی در مازندران اولویت است