Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- در این بسته خبری مهمترین اخبار حوادث گروه جامعه خبرگزاری میزان را طی امروز ۱۵ بهمن ماه مشاهده می‌کنید. تاریخ انتشار: 18:04 - 15 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۳۳۸۵ به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، در این بسته حوادث مهمترین اخبار گروه جامعه خبرگزاری میزان را طی امروز ۱۵ بهمن ماه مشاهده می‌کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  نجات کولبران کُرد از کولاک فرمانده انتظامی "سقز" از تلاش پلیس و دیگر دستگاه‌های امدادی برای نجات ۲۲ کولبر گرفتار در برف و کولاک از کوه‌های اطراف این شهرخبر داد.   سارق عتیقه‌های شب یلدا دستگیر شد سارقی که شب یلدا، عتیقه‌هایی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال را برده بود، دستگیر شد.   جزئیات انهدام بزرگترین شبکه مواد مخدر در هرمزگان اعلام شد رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا، جزئیات عملیات شناسایی و انهدام بزرگترین شبکه بین المللی تهیه و توزیع مواد مخدر صنعتی در استان را تشریح کرد.   سارقانی که اعتیاد، زندگی شان را نابود کرد/ از مصرف هروئین تا سرقت لوازم خودرو روایتی از افرادی که گرفتار مواد مخدر شده و با از هم پاشیده شدن خانواده هایشان، به سرقت روی آوردن را اینجا بخوانید.   آخرین جزئیات از ریزش آوار در خیابان دماوند به گفته ملکی، ساختمانی متروکه در خیابان دماوند به صورت کامل تخریب شده است.   پیک مواد مخدر دستگیر شد فردی که به عنوان پیک، مواد مخدر حمل می‌کرد دستگیر شد.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بسته خبری حوادث گروه جامعه خبرگزاری میزان دستگیر شد مواد مخدر شب یلدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۸۴۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان محتویات داخل خودرو گردشگران در مهاباد دستگیر شدند

سرهنگ یوسف اشرفی فرمانده انتظامی مهاباد گفت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پیشگیری از سرقت در ایام تعطیلات نوروزی و به دلیل حساسیت موضوع، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در بررسی‌های صورت گرفته، کاراگاهان موفق شدند ۳ سارق محتویات داخل خودرو را دستگیر کنند و همچنین با رصد اطلاعات و بازجویی‌های انجام شده ۲ نفر دیگر مالخر را شناسایی و دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی مهاباد ادامه داد: متهمان در تحقیقات تکمیلی با دلایل و مدارک موجود به ارتکاب ۳۰ فقره سرقت خودرو در سطح شهرستان اعتراف کردند.

وی با تاکید بر اینکه مردم نقش مهمی در در ارتقای امنیت اجتماعی در سطح جامعه دارند، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، موضوع را از طریق شماره ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیسی گزارش کنند.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده و جز شهر‌های گردشگر پذیر منطقه است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • سارقان محتویات داخل خودرو گردشگران در مهاباد دستگیر شدند
  • رهایی 170 نفر گرفتار در کولاک تکاب
  • تبریزگردی با اتوبوس‌های اسنا در ایام نوروز
  • خریدار سکه سارق از آب درآمد/ متهم دستگیر شد
  • ۱۸ سارق در ۲۴ ساعت گذشته در اصفهان دستگیر شدند
  • سردسته قاچاق شیشه در تهران دستگیر شد
  • دستگیری ۲ سارق و یک مالخر در شهرستان بشرویه
  • ۲۷۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در استان بوشهر کشف شد
  • باند ۴ نفره توزیع هروئین در اصفهان منهدم شد
  • ۳ خرده فروش مواد مخدر در بجنورد دستگیر شدند