Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از راه افتادن سیستم بلیت فروشی الکترونیکی در از ابتدای لیگ نوزدهم، این امر در اختیار باشگاه‌ها قرار گرفت و ۲ باشگاه بزرگ پایتخت یعنی پرسپولیس و استقلال طبق هماهنگی با شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی بلیت فروشی بازی‌های خود را عهده گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین منظور هوادارانی که قصد خرید بلیت بازی‌های این ۲ تیم را داشته باشند می‌توانند با مراجعه به سایت مشخص، اقدام به این کار کنند. البته در بیشتر زمان‌ها برای خرید بلیت باید سختی‌های زیادی را تحمل کرد و به ندرت پیش می‌آید علاقه‌مندان به تماشای بازی سرخابی‌ها در ورزشگاه آزادی با معضلی به نام اختلال در سامانه بلیت فروشی مواجه نشوند.

البته به نظر می‌رسد مسئولان شرکت توسعه و تجهیز همکاری مناسبی هم با استقلال و پرسپولیس ندارند چراکه در بسیاری از بازی‌های مهم آن‌ها با مشکل محدودیت بلیت برای تحویل دادن آن‌ها به میهمان‌های ویژه شان مواجه هستند و با توجه به بلیت‌های اندکی که در اختیار مسئولان ۲ باشگاه قرار می‌گیرد، در بسیاری از مواقع نمی‌توانند پاسخگوی پیشکسوتان و افرادی که از آن‌ها مطالبه بلیت بازی‌ها را دارند باشند. طبیعی است این موضوع دلخوری‌هایی زیادی را ایجاد می‌کند.

در دربی دور رفت لیگ نوزدهم، محمد حسن انصاری فرد و همکارانش در باشگاه پرسپولیس به دلیل ناراحتی شان از مدیران استقلال در راستای بلیت ندادن آبی‌ها به پیشکسوتان سرخ‌ها قید حضور در ورزشگاه آزادی را زدند و از طریق گیرنده‌های تلویزیونی نظاره گر برد تیم شان شدند.

بیشتر بخوانید: دربی پرسپولیس - استقلال/ تماشاگران بدون بلیت به ورزشگاه آزادی مراجعه نکنند

این بار هم در آستانه دربی چنین داستانی در حال تکرار است و به نظر می‌رسد پرسپولیسی‌ها برای تلافی اقدام رقیب یا نداشتن بلیت‌های کافی، در صدد جبران اتفاق بازی رفت ۲ تیم برآیند، اما نکته عجیب‌تر برخورد منفعلانه مدیران وزارت ورزش و شرکت توسعه است. آن‌ها تاکنون حتی به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ هم به عنوان متولی فوتبال و لیگ کشور هم بلیت نداده اند و طبق برخی اطلاعات موثق وزارت ورزش به شرکت توسعه اعلام کرده به تعدادی مشخص به این وزارت خانه بلیت بدهد تا خودش در صورت تشخیص آن‌ها را به مدیران باشگاه ها، فدراسیون و سازمان لیگ تحویل بدهد.

این رویه نامناسب در زمانی که سازمان لیگ مسئولیت بلیت فروشی را عهده داشت بی سابقه بود و این سازمان با اتخاذ تدابیری مناسب رضایت همگان را جلب می‌کرد، اما از زمانیکه بلیت فروشی در اختیار شرکت توسعه و تجهیز قرار گرفته است، بلیت برای میهمان‌های ویژه و پیشکسوتان به در ناپیدا تبدیل شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بلیت فوتبال دربی تهران شهرآورد تهران دربی استقلال و پرسپولیس شرکت توسعه و تجهیز ورزشگاه آزادی سازمان لیگ بلیت فروشی بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۸۴۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینتر نمی‌تواند اسکودتو را در خانه میلان جشن بگیرد

به گزارش "ورزش سه"، رود گولیت، اسطوره میلان، در مورد دربی دلا مادونینا و ویژگی های برتر اینتر و اینکه قهرمان امشب مشخص می شود یا خیر، حرف زد.

نراتزوری این شانس را دارد که بیستمین اسکودتوی خود را در دربی امشب در سن سیرو به دست بیاورد و این اتفاق برابر رقیب همشهری لذتی دو چندان دارد. اختلاف دو تیم 14 امتیاز است و به فاصله 6 بازی تا پایان فصل، اینتر یک برد دیگر برای قهرمانی نیاز دارد.

گولیت در این رابطه گفت:« در میلان آنها یک بازی متفاوت را ترجیح می دادند، فرض کنید این یک مسابقه تعیین کننده نبود، اما با توجه به شرایط، مطمئن هستم که آنها هر کاری انجام می دهند تا نبازند. اینتر نمی تواند اسکودتو را در دربی در خانه میلان جشن بگیرد.»

گولیت ادامه داد:« با این اوصاف، باید اعتراف کنیم که اینتر خیلی خوب بازی می کند. آنها سال گذشته به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسیدند و یک تیم عالی دارند. من چیزی را می گویم که هرگز نمی خواستم بگویم. آنها شانس اول پیروزی در بازی امشب هستند، بله این طور است.»

دیگر خبرها

  • بلیت فروشی دیدار تیمهای تراکتور و ذوب آهن
  • آرسنال، چلسی را به خاک و خون کشید
  • جریمه 100 میلیونی برای رایگان کردن بلیت‌فروشی!
  • تراکتور به خاطر طرفدارانش جریمه شد
  • اینتر نمی‌تواند اسکودتو را در خانه میلان جشن بگیرد
  • واسطه‌های فروش بلیت هواپیما در شرکت هواپیمایی ایران حذف شده‌اند
  • جابجایی ۹۲۰ هزار مسافر در شهرکرد
  • از جابجایی ۹۲۰ هزار مسافرشهرکردی تا فروش ۹۵۱ کارت بلیت الکترونیکی
  • جابجایی بیش از ۹۲۰ هزار مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی
  • روایت بازیکن استقلال از برگزاری دربی در زندان!