Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جمع نخبگان المپیادی کشور از آنان خواست که هدف داشته باشند و برای رسیدن به رویاهای خود تلاش کنند. تاریخ انتشار: 19:46 - 15 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۳۴۴۷

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری میزان به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در گردهمایی فناوران فضایی و در جمع نخبگان و المپیادی های دانش آموزی و دانشگاهی بعد از شنیدن سخنان و دغدغه های نخبگان با اشاره به اینکه باید برای آینده خود هدفی ترسیم کنیم، به نخبگان دانش آموز و دانشجو توصیه کرد: برای خود هدف داشته باشید و به آن هدف افتخار کنید و برای رسیدن به آن تلاش کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه بسیاری از واقعیت های امروز تحقق رویا های  گذشتگان  است، افزود: دیگران رویاهای ما را ساختند و ما نیز باید تلاش کنیم رویاهای دیگران را بسازیم و اگر این کار را انجام ندهیم آیندگان تصور خوبی نسبت به ما نخواهند داشت. آذری جهرمی با اشاره به اینکه در مسیر رسیدن به آرزوها شکست نیز وجود دارد، گفت: بسیاری از افراد نسبت به اعلام خبر پرتاب ماهواره به دلیل شکست احتمالی انتقاد داشتند در صورتی که باید حقایق رو به مردم بگوئیم چرا که مردم دروغ گفتن را نمی پذیرند نه سخن گفتن از حقایق  و یا حتی شکست ها. وی با اشاره به ساخت ماهواره های مختلف بعد از پیام ۱، افزود: ما از شکست ماهواره پیام ۱ درس گرفتیم و تلاش کردیم تا به رویاهای خود برسیم و حتما موفق می شویم.  وزیر ارتباطات با تاکید به اینکه رویاها آینده را می سازد، گفت: این عرصه میدان تلاش است و تلاش زمانی معنی می دهد که رویای خوبی داشته باشیم. وی با بیان اینکه سازندگان ماهواره پیام ۱ در حال ساخت پیام ۲ هستند، افزود: این ماهواره با تکنولوژی روز جهان ساخته می شود. آذری جهرمی با بیان اینکه با این تلاش ها به آینده روشن می رسیم، تاکید کرد: تمام فعالان این حوزه رویای کوبیدن پرچم ایران در کره ماه را دارند. وی در بخش دیگری از سخنان خود به رئیس سازمان فضایی کشور دستور داد امکان رصد پرتاب ماهواره ظفر برای نخبگان نجوم فراهم شده و اطلاعات دریافتی از ماهواره برای تحلیل و ارزیابی به آنان ارائه شود. بیشتر بخوانید ساخت ماهواره ظفر به دست دانشمندان ایرانی انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آذری جهرمی کره ماه فضانوردی ارتباطات و فناوری اطلاعات وزیر ارتباطات آذری جهرمی پیام ۱

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۸۵۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ پرشدن طبقه پایین ورزشگاه آزادی با پرچم‌های ایران و فلسطین

دقایقی مانده تا آغاز مراسم محفل امام حسنی‌ها، سکوهای بخش پایینی ورزشگاه آزادی در حال پر شدن از جمعیتی است که پرچم‌های ایران و فلسطین را به دست دارند.

دریافت 936 KB

دیگر خبرها

  • آیین اهتزار پرچم جمهوری اسلامی ایران درپایتخت مقاومت
  • چرا دانشمندان چوب شفاف می‌سازند؟ / قوی‌تر از پلاستیک و محکم‌تر از شیشه
  • شبکه ماهواره‌ای اینترنشنال در آستانه تعطیلی
  • رامین رضاییان: آینده برای بازیکنان جوانی است که تلاش می‌کنند
  • دو ماهواره بخش خصوصی آماده پرتاب هستند
  • دو ماهواره بخش خصوصی آماده پرتاب است/ اتصال تمام ساختمان‌های کشور تا پایان برنامه هفتم توسعه به فیبرنوری +فیلم
  • ایران در حوزه ارتباطات از رتبه ۸۱ به ۷۵ دست یافت/ لایحه امنیت کاربران در دست بررسی است
  • شور و حال محفل امام حسنی‌ها و اهتزاز پرچم ایران و فلسطین
  • اهدای پرچم ایران و فلسطین به مردم در ورودی مراسم محفل
  • فیلم/ پرشدن طبقه پایین ورزشگاه آزادی با پرچم‌های ایران و فلسطین