Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@17:00:56 GMT

نتایج یک نظرسنجی؛ VAR جذابیت لیگ جزیره را بلعیده است

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۸۵۳۴۱

نتایج یک نظرسنجی؛ VAR جذابیت لیگ جزیره را بلعیده است

یافته های این نظرسنجی که توسط YouGov انجام شده، نشان می‌دهد که ۶۷ درصد از یک هزار و ۳۹۶ فرد بزرگسالی که به طور مرتب رقابت‌های لیگ برتر جزیره را دنبال می‌کنند، از زمان معرفی VAR به این لیگ لذت به مراتب کمتری از بازی‌ها برده و علاوه بر این از هر ۱۰ نفر، ۶ هوادار بر این باور است که این فناوری به درستی عمل نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود نظرات منفی هواداران در این نظرسنجی، تنها ۱۵ درصد خواهان حذف این فناوری از فوتبال بوده و ۷۵ درصد دیگر، گفته اند که VAR باید بماند اما نیاز به اصلاحات دارد.

بخش اعظمی از شرکت کنندگان در نظرسنجی گفته‌اند که هواداران باید همزمان با پخش شدن صحنه‌های مشکوک برای کمک داوران ویدئویی در اتاق کنترل، نظاره‌گر صحنه بوده و علاوه بر این، بینندگان تلویزیونی نیز باید قادر باشند تا مکالمات رد و بدل شده مابین داور وسط و اتاق کنترل را بشنوند.

فناوری کمک داور ویدئویی در فصل جاری لیگ جزیره ۷۵ تصمیم را تغییر داده است.

باشگاه برایتون بیشترین و شفیلد یونایتد و نوریچ سیتی کمترین بهره را از این فناوری برده‌اند.

اوایل فصل جاری، شاخص ضد VAR که توسط شبکه تلویزیونی ای‌اس‌پی‌ان ارائه می‌شود، به این نتیجه رسید که ۱۴ امتیاز فاصله لیورپول صدرنشین با منچسترسیتی باید به نصف کاهش پیدا می‌کرد.

برچسب‌ها فناوری کمک داور ویدئویی لیگ برتر انگلیس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فناوری کمک داور ویدئویی لیگ برتر انگلیس فناوری کمک داور ویدئویی لیگ برتر انگلیس کمک داور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۸۵۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقتصاد آلمان شگفتی آفرید

یک نظرسنجی نشان داد که بخش خصوصی آلمان در ماه آوریل به طور غیرمنتظره‌ای به رشد بازگشت که ناشی از افزایش قابل‌توجه فعالیت در بخش خدمات این کشور بود.

به گزارش ایسنا، شاخص مدیران خرید ترکیبی آلمانی که توسط S&P Global گردآوری شده است، در این ماه از ۴۷.۷ در ماه مارس به ۵۰.۵ افزایش یافت. این بالاتر از پیش‌بینی نظرسنجی رویترز از ۴۸.۵ و اولین قرائت بالای ۵۰ بود که نشان‌دهنده رشد در ۱۰ ماه آینده است. شاخص مدیران خرید ترکیبی، بخش‌های خدمات و تولیدی را که مجموعاً بیش از دو سوم اقتصاد آلمان را تشکیل می‌دهند، ردیابی می‌کند.

کارشناسان اظهار کردند که با توجه به آمار شاخص مدیران خرید، تخمین می‌زنیم که تولید ناخالص داخلی ممکن است پس از رشد تخمینی ۰.۱ درصدی در سه ماهه اول، در سه ماهه دوم ۰.۲ درصد افزایش یابد.

سیروس د لا روبیا، اقتصاددان ارشد بانک تجاری هامبورگ گفت شاخص بخش خدمات در این ماه از ۵۰.۱ در ماه مارس به ۵۳.۳ رسید که بالاترین میزان در ۱۰ ماه گذشته و بالاتر از پیش بینی ۵۰.۵ بود. د لا روبیا گفت بخش خدمات ممکن است به عنوان یک کاتالیزور برای اقتصاد کلی عمل کند.

این نظرسنجی نشان داد اگرچه تولید همچنان در انقباض باقی مانده است، اما میزان کاهش تولید کارخانه نزولی شده و اعتماد تولیدکنندگان کالا به بالاترین حد خود در یک سال گذشته رسیده است. شاخص مدیران خرید تولیدی از ۴۱.۹ در ماه قبل به ۴۲.۲ افزایش یافت، اگرچه این شاخص کمتر از پیش بینی ۴۲.۸ در نظرسنجی رویترز بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ویدئویی پربازدید از اجرای ترانه «تو محشری» امید در صداتو
  • اکثر آمریکایی‌ها معتقدند حمایت بیش از حد واشنگتن از تل‌آویو هدر دادن دلارهایشان است
  • از قدرت و جذابیت لیگ ایتالیا غافلگیر شدم!
  • کنکور ۱۴۰۳ شروع شد | نتایج اولیه در این تاریخ منتشر می‌شود
  • نتایج اولیه نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود
  • اقتصاد آلمان شگفتی آفرید
  • ۹۵ درصد سعودی‌ها موافق عملیات طوفان‌الاقصی هستند
  • آمارهای عجیب برای بالا بردن شبکه سه/ برمودا و شریفی مقدم ۳۰۰ میلیون بار دیده شدند شما چطور آقای فروغی
  • تغییر اعتماد جامعه به اقشار مختلف
  • سریال VAR تمام شدنی نیست