Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اصغر مجد روز سه‌شنبه در بازدید از طرح‌های عمرانی شهرستان دامغان ، به خبرنگاران گفت: چهار طرح راهداری در حوزه ارتباطی شمال به جنوب در حال انجام است که اجرای این طرح‌ها به دلیل ۲ بانده شدن محور، از افزایش تصادفات جاده‌ای جلوگیری خواهد کرد.

وی ادامه داد: این چهار طرح شامل احداث جاده دیباج-آستانه به طول ۲۵ کیلومتر، احدات جاده دامغان-یزدان آباد به طول ۵۵ کیلومتر، جاده یزدان آباد- رشم به طول ۴۹ کیلومتر و احدات جاده رشم به معلمان به طول ۱۳ کیلومتر است که هم‌اکنون توسط چهار پیمانکار در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مجد تصریح کرد: برای تکمیل این چهار طرح، حدود ۳ میلیارد ریال اعتبار درنظر گرفته شده است. 

فرماندار دامغان تصریح کرد: ارزش ریالی طرح‌های دولتی کوچک و بزرگ شهرستان حدود چهار هزار میلیارد ریال است که عملیات اجرایی آن در حال انجام است. 

فرماندار، معاونان فرمانداری، بخشداران و هیات همراه به اتفاق خبرنگاران شهرستان، روز سه‌شنبه از هشت طرح در حال ساخت بازدید کردند.

این هشت طرح شامل طرح‌های راهداری، آموزشی، آبخیزداری، ورزشی و صنعتی بود که فرماندار دامغان در این بازدید، از نزدیک روند ساخت و ساز، پیشرفت طرح‌ها و مشکلات را بررسی کرد. 

طرح ایجاد استخر ذخیره آب در شهر کلاته توسط جهاد کشاورزی، طرح صنعتی ایجاد یک کارخانه فرآوری مواد خام توسط بخش خصوصی در امیریه، ، تکمیل دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه دامغان، ایجاد خوابگاه دخترانه دانشکده بهداشت، طرح آبخیزداری بند انحرافی نیستان چشمه علی و ایجاد کانال از دیگر طرح‌هایی بود که مورد بازدید قرار گرفت.

در پایان این برنامه یک‌روزه، خبرنگاران به همراه فرماندار و هیات همراه، از سالن ورزشی اختصاصی والیبال نیز بازدید کردند.

در ایام الله دهه فجر امسال ۱۰۸ طرح عمرانی با ۵۲۷ میلیارد و ۷۸۸ میلیون ریال و هشت طرح اقتصادی با ۲۱۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعتبار در شهرستان دامغان به بهره برداری می‌رسد و عملیات اجرایی ۱۰ طرح با اعتبار ۲۴ میلیارد و ۶۰۴ میلیون ریال در حوزه های مختلف شهرستان آغاز می‌شود. 

شهرستان دامغان در فاصله ۱۱۵ کیلومتری شرق مرکز استان سمنان، حدود ۱۰۰ هزار نفر جمعیت دارد که بیش از ۲۱ هزار نفر جمعیت در روستاها ساکن هستند.

برچسب‌ها سمنان وزارت صنعت معدن و تجارت فرمانداری دامغان دامغان دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمنان وزارت صنعت معدن و تجارت دامغان دهه فجر سمنان وزارت صنعت معدن و تجارت دامغان دهه فجر حال انجام شهرستان دامغان میلیون ریال چهار طرح هشت طرح طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۸۵۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف مرگبار سواری ها در جاده جندق - معلمان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ ️ سرهنگ موسی بزرگی رئیس پلیس راه استان سمنان گفت : این حادثه صبح امروز در کیلومتر ۴۰ جاده جندق - معلمان بین سانتافه، پژو ۴۰۵ و یک خودروی دیگر رخ داده و تعداد قابل توجهی کشته و مجروح بر جای گذاشته است.
کارشناسان پلیس راه و امدادگران در حال رسیدگی به وضعیت این موضوع هستند.

این خبر تکمیل می شود

دیگر خبرها

  • وارد شدن خسارت به۶۰ درصد جاده‌های عشایری گچساران
  • ۴۶ کیلومتر از جاده های استان اصفهان روکش آسفالت شد
  • نخستین عکس های تصادف مرگبار جاده جندق - معلمان
  • تصادف مرگبار سواری ها در جاده جندق - معلمان
  • بازدید وزیر کشور از خدمت رسانی به مسافران نوروزی در عوارضی قم_تهران
  • پایان فروردین ماه ؛ معرفی برترین های جشنواره کتابخوانی رضوی
  • کمک چهار میلیارد ریالی خیران خلخال به آزادی زندانیان مالی
  • ۳ هزار و ۷۵۰ کیلومتر خط کشی در راه‌های استان همدان
  • ۹۵۰ مورد سرکشی و بازدید نظارتی از آثار تاریخی و فرهنگی مینودشت
  • حوادث جاده‌ای ساوه در ایام نوروز