Web Analytics Made Easy - Statcounter

بابک دین پرست در آیین افتتاح این طرح با قدردانی از عملکرد مطلوب فرماندار و جهاد کشاورزی شهرستان در کسب رتبه نخست جذب تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری اظهار داشت: با توجه به ظرفیت و توانمندی شهرستان سلسله در بخش شیلات و کشاورزی، حمایت از سرمایه گذاران این بخش می تواند به ایجاد اشتغال پایدار و رشد و توسعه این شهرستان منجر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نبی الله خون میرزایی رییس سازمان شیلات کشور نیز با اعلام رضایت از طرح های ایجاد شده در شهرستان سلسله در بخش شیلات، عنوان کرد: با توجه به اینکه کلنگ احداث کارخانه خوراک آبزیان نیز در این شهرستان به زمین زده خواهد شد، اعتبار مورد نیاز این طرح در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان مطرح و تلاش خواهد شد که این اعتبار مصوب شود.

عبدالرضا بازدار رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان نیز با اشاره به ظرفیت های خوب شهرستان سلسله در بخش کشاورزی و شیلات، گفت: در این راستا تلاش شده است که بر روی زنجیره های ارزش و ایجاد صنایع تبدیلی و تکمیلی و فرآوری و بسته بندی محصولات تولیدی هدف گذاری شود.

کیارش بیرانوند مدیرکل شیلات لرستان نیز با اشاره به تولید سالانه حدود چهار هزار تن ماهی در شهرستان و رتبه سوم شهرستان سلسله در بین شهرستان های لرستان در زمینه تولید ماهی پرواری، اظهار داشت: شهرستان سلسله یکی از شهرستان های برتر لرستان در زمینه تولید آبزیان است و در بخش تکثیر بچه ماهی نیز رتبه نخست لرستان را دارد.

وی افزود: در آینده نزدیک با بهره برداری از مجتمع پرورش ماهی دوآب رتبه این شهرستان در زمینه تولید ماهی به دوم ارتقا خواهد یافت.

برای احداث این کارخانه یک و نیم میلیارد تومان از محل اشتغال پایدار به سرمایه گذار طرح، تسهیلات واگذار شده است، این واحد تولیدی برای ۲۰ نفر ایجاد اشتغال صورت گرفته است و علاوه بر توان فرآوری ماهی لرستان ، توان فرآوری ماهی های سایر استان های کشور را نیز خواهد داشت.

برچسب‌ها پرورش ماهی سازمان شیلات ایران لرستان دهه فجر سلسله

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پرورش ماهی سازمان شیلات ایران لرستان دهه فجر سلسله پرورش ماهی سازمان شیلات ایران لرستان دهه فجر سلسله شهرستان سلسله در بخش زمینه تولید اشتغال پایدار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۸۵۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بسته تشویقی نوسازی بافت فرسوده شش شهرستان سیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، سهیلا رضایی گفت: شرکت بازآفرینی شهری ایران با هدف تسهیل در نوسازی بسته‌های تشویقی ۱۹ بندی را تدوین و پس از تصویب در شورایعالی شهرسازی و معماری ایران به استان‌ها ابلاغ کرد.
وی افزود: این بسته‌های تشویقی مشوق‌های خوبی برای بهسازی و نوسازی مسکن در بافت فرسوده هستند که سازنده‌ها می‌توانند با استفاده از آن با کمترین هزینه نسبت به نوسازی مسکن خود اقدام کنند.
رئیس اداره باز آفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: ۱۳ شهرستان در محدوده شهر‌های تحت پوشش این اداره کل مورد هدف بازآفرینی شهری هستند که در شش شهرستان ذکر شده این طرح اجرا و در بقیه شهر‌ها نیز این طرح تعیین تکلیف شده است.
وی با بیان اینکه این مشوق‌های کالبدی براساس گروه‌بندی‌هایی مصوب شده‌اند، گفت: بر اساس شرایط بهره‌مندی و ضوابط تشویقی، این تقسیم‌بندی در چهار گروه انجام شده است.
رضایی ادامه داد: گروه اول شامل بازآفرینی یکپارچه در قالب بلوک شهری، گروه دوم نوسازی در مقیاس محور‌های اصلی محله‌ای و گروه سوم شامل نوسازی در عمق بافت فرسوده شهری می‌شود و گروه چهارم نیز نوسازی قطعات غیرقابل تجمیع را در بر می‌گیرد.
وی خاطر نشان کرد: شهروندان می‌توانند با مراجعه به شهرداری‌ها برای بهره‌مندی از این بسته‌های تشویقی به منظور بازسازی و نوسازی بافت فرسوده پیگیری کنند.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • اجرای بسته تشویقی نوسازی بافت فرسوده شش شهرستان سیستان وبلوچستان
  • ایجاد بازارچه عرضه آبزیان در بهبهان
  • دستگاه اتوماسیون تعیین گروه‌بندی خون در قم بهره برداری شد
  • پرورش ماهیان گرمابی در دشتستان از طرح‌های اولویت‌دار شیلات است
  • آغاز تولید تخم اصلاح شده ماهی قزل‌آلا در اصفهان
  • سوسیس‌های مرغ چگونه در کارخانه‌های مشهور تولید می‌شوند؟ (فیلم)
  • شکوفه های بهاری در سلسله لرستان
  • بهره برداری و صدور ۱۲ پروانه بهداشتی ساخت کارخانه و کارگاه در اهواز
  • شکوفه های بهاری در شهرستان سلسله - لرستان