Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی وزارت ارتباطات، محمد جواد آذری جهرمی در گردهمایی فناوران فضایی و در جمع نخبگان و المپیادی‌های دانش‌آموزی و دانشگاهی بعد از شنیدن سخنان و دغدغه‌های نخبگان با اشاره به اینکه باید برای آینده خود هدفی ترسیم کنیم، به نخبگان دانش آموز و دانشجو توصیه کرد: برای خود هدف داشته باشید و به آن هدف افتخار کنید و برای رسیدن به آن تلاش کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه بسیاری از واقعیت های امروز تحقق رویاهای  گذشتگان  است، افزود: دیگران رویاهای ما را ساختند و ما نیز باید تلاش کنیم رویاهای دیگران را بسازیم و اگر این کار را انجام ندهیم آیندگان تصور خوبی نسبت به ما نخواهند داشت.

آذری‌جهرمی با اشاره به اینکه در مسیر رسیدن به آرزوها شکست نیز وجود دارد، گفت: بسیاری از افراد نسبت به اعلام خبر پرتاب ماهواره به‌دلیل شکست احتمالی انتقاد داشتند در صورتی که باید حقایق رو به مردم بگوئیم چرا که مردم دروغ گفتن را نمی پذیرند نه سخن گفتن از حقایق  یا حتی شکست‌ها.

وی با اشاره به ساخت ماهواره‌های مختلف بعد از پیام ۱، افزود: ما از شکست ماهواره پیام ۱ درس گرفتیم و تلاش کردیم تا به رویاهای خود برسیم و حتما موفق می شویم. 

وزیر ارتباطات با تاکید به اینکه رویاها آینده را می‌سازد، گفت: این عرصه میدان تلاش است و تلاش زمانی معنی می دهد که رویای خوبی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه سازندگان ماهواره پیام ۱ در حال ساخت پیام ۲ هستند، افزود: این ماهواره با تکنولوژی روز جهان ساخته می شود.

آذری‌جهرمی با بیان اینکه با این تلاش‌ها به آینده روشن می‌رسیم، تاکید کرد: تمام فعالان این حوزه رویای کوبیدن پرچم ایران در کره ماه را دارند.

وی به رئیس سازمان فضایی کشور دستور داد امکان رصد پرتاب ماهواره ظفر برای نخبگان نجوم فراهم شده و اطلاعات دریافتی از ماهواره برای تحلیل و ارزیابی به آنان ارائه شود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات وزارت ارتباطات محمد جواد آذری جهرمی آذری جهرمی پیام ۱

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۸۵۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ارتباطات: پرتاب ماهواره‌های سنگین‌ در راه است

وزیر ارتباطات گفت: در دولت سیزدهم، ۱۲ پرتاب ماهواره به اندازه ۳ دولت قبلی داشتیم که در سال جاری نیز ادامه خواهد داشت و در آینده ماهواره های سنگین تر و با برد بیشتری پرتاب می شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جلسه شورای‌ اداری شهرستان میامی و در جمع مدیران و فعالان حوزه‌های مختلف کسب و کارها با اشاره به اقدامات و دستاوردهای دولت سیزدهم، گفت:  در این دولت با اقدامات انجام شده وضعیت رشد اقتصادی از زیر یک درصد  به بالای 5درصد رسیده است. 

وی با اشاره به فعالیت شبانه روز دولت افزود: کاهش نرخ بیکاری و بهبود شاخص های اقتصادی نتیجه این فعالیت ها است که اثر آن با کمی زمان برای مردم نیز مشخص می شود. 

وزیر ارتباطات به دستاوردهای وزارت ارتباطات در دولت سیزدهم نیز اشاره کرد و گفت: پروژه فیبرنوری منازل و کسب وکارهای یکی از پروژه های مهم وزارت ارتباطات است که در 450 شهر آغاز و در شهرهای زیادی

به پایان رسیده است و بیش از 7 میلیون خانوار تحت پوشش قرار گرفته اند که تا پایان سال این میزان به دو برابر افزایش پیدا می کند.

زارع پور به فعالیت پیام رسان های داخلی نیز اشاره کرد و گفت: در حال حاضر 40 میلیون نفر از پیام‌رسان های داخلی استفاده می کنند و کسی نمی تواند بگوید که پیام رسان داخلی نداریم یا کسی در این پیام رسان ها نیست.

وی افزود: در آینده جوامع را پلتفرم ها مدیریت می کنند و اگر پلتفرم داخلی نداشته باشیم مستعمره دیجیتال صاحبان پلتفرم های خارجی می شویم.

وزیر ارتباطات به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند نیز اشاره کرد و از ارائه 70 درصد خدمات دولت در این بستر خبر داد و گفت: هم اکنون 12 درصد این خدمات به صورت هوشمند ارائه می شود.

زارع پور به فعالیت های صنعت فضایی دولت سیزدهم نیز اشاره کرد و گفت: در دولت سیزدهم، 12 پرتاب ماهواره به اندازه 3 دولت قبلی داشتیم که در سال جاری نیز ادامه خواهد داشت و در آینده ماهواره های سنگین تر و با برد بیشتری پرتاب می شود.

وی در مورد پروژه های فیبرنوری و ارتباطات روستایی در شهرستان میامی توضیح داد: پروژه فیبرنوری از امروز آغاز شد و تا روز جهانی ارتباطات به پایان می رسد و 5 روستای باقیمانده این شهرستان نیز ارتقا یافته و به اینترنت پرسرعت تجهیز می شوند.

وزیر ارتباطات در پایان این جلسه از مدیران شهرستان خواست در باقی مانده عمرکاری  دولت سیزدهم  با کار جهادی و شبانه روزی در مردم ایجاد امید و اعتماد کنند.

همچنین در این جلسه نمایندگان بخش های مختلف صنعت، خدمات، کشاورزی و ارتباطات مسائل و مشکلات خود را مطرح و پیشنهاداتی را نیز برای بهبود فضای کسب و کار در این شهرستان ارائه کردند.

بر اساس این گزارش، در ابتدا جلسه وزیر ارتباطات از پدران شهیدان عباسی و نوروزی تجلیل کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وزیر ارتباطات: پرتاب ماهواره‌های سنگین‌ در راه است
  • بهادری جهرمی: رشد و زایش خانواده ربوکاپ آزاد را در هجدهمین دوره شاهد هستیم
  • از تسلیم شدن مقابل پرسپولیس تا رویای فینال آسیا!
  • تمامی مسلمانان باید برای نابودی رژیم شیطانی و حبابی صهیونیستی تلاش کنند
  • ال‌کلاسیکوی هفته آینده جنجالی می‌شود؟
  • پیام وزیر خارجه ایران؛ پرچم بالاست
  • تلاش برای رسیدن خدمات هوشمند دولت به ۳۰ درصد
  • وضعیت سهمیه‌های ایران در آسیا از زبان سهیل مهدی
  • وضعیت سهمیه‌های ایران در فصل آینده لیگ نخبگان آسیا
  • وضعیت سهمیه‌های ایران در فصل آینده لیگ نخبگان آسیا مشخص شد