Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، شکر عبدی عصر سه شنبه در جلسه هماهنگی برگزاری آئین چهلمین روز شهاندت حاج قاسم سلیمانی در اردبیل عنوان کرد: مراسم چهلمین روز شهادت سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی همزمان با ۲۲ بهمن ماه در اردبیل برگزار خواهد شد.

وی افزود: امنیت و آرامش کنونی خود را مرهون ایثارگری و مجاهدت شهدای والامقامی همچون سردار سلیمانی هستیم و بایستی دین خود را به مجاهدان کشور عزیزمان ادا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل یادآور شد: برنامه‌های چهلمین روز شهادت حاج قاسم سلیمانی همزمان با ۲۲ بهمن ماه در اردبیل برگزار خواهد شد، همچنین از ۲۳ تا ۲۵ بهمن نیز برنامه‌ها و آئین‌های مذکور در نواحی و شهرستان‌های استان ادامه خواهد یافت.

عبدی از سردار سلیمانی به عنوان نماد اقتدار و امنیت جهان اسلام یاد کرد و ادامه داد: بایستی با بصیرت و ولایتمداری در مقابل توطئه‌های خصمانه دشمنان ایستاده و آنان را در دستیابی به نقشه‌های شومشان ناکام گذاشت.

عبدی در ادامه به لزوم برگزاری پرشور و کیفی برنامه‌های گرامیداشت ایام الله دهه فجر در اردبیل تأکید کرد و افزود: اجرای بیش از ۸۰۰ عنوان برنامه در طول ایام دهه فجر در اردبیل پیش بینی شده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 ۲۲ بهمن امنیت و آرامش جهان اسلام دهه فجر دین قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی اردبیل برگزار حاج قاسم سلیمانی چهلمین روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۸۵۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگذشت مادر شهید عباسی در کازرون

مهدی مزارعی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کازرون اظهار کرد: حاجیه بانو رباب ابونصری، مادر شهید والامقام خلیفه عباسی دار فانی را وداع گفت.

او ادامه داد: مراسم تشییع پیکر مطهر این مادر شهیدپرور فردا چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه بعد از ظهر در گلزار شهدای روستای گرگنا برگزار می‌شود.

پاسدار وظیفه شهید خلیفه عباسی متولد سال ۱۳۴۶ در ۱۶ مرداد سال ۱۳۶۶ در عملیات شلمچه به شهادت رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • نقش مهم «سردار سلیمانی» در تقویت توان موشکی مقاومت
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • درگذشت مادر شهید عباسی در کازرون
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی؛ طلسم ادامه دارد؟
  • نشست کمیته فضای مجازی و فرهنگی کنگره شهدای استان فارس برگزار شد
  • نمایشگاه آئین محوطه‌های باستانی اردبیل دایر شد
  • یادواره سردار شهید «صالح میری» در شهرستان بدره برگزار شد
  • بزرگداشت سردار شهید سید محمد حجازی و سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درشهرستان کرخه خوزستان برگزار شد