Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-23@11:32:24 GMT

بنزما در تعقیب مسی!

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۸۶۴۲۹

بنزما در تعقیب مسی!

خبرگزاری میزان- کریم بنزما مهاجم فرانسوی رئال مادرید به فشار آوردن بر لیونل مسی در جدول بهترین گلزنان لالیگا ادامه می‌دهد و حالا فاصله خود را با مسی به یک گل کاهش داده است. تاریخ انتشار: 22:23 - 15 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۳۴۶۷

به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، در پایان بازی‌های این هفته لالیگا رقابت در صدر جدول گلزنان این لیگ افزایش یافت و کریم بنزما موفق شد خود را به فاصله یک گله با لیونل مسی صدرنشین این جدول برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسی که در ۲۲ هفته گذشته از فصل جاری لالیگا ۱۴ گل به ثمر رسانده این هفته در جریان پیروزی بارسا مقابل لوانته موفق به گلزنی نشد و هر دو گل بلوگرانا در این بازی توسط آنسو فاتی به ثمر رسید، ولی کریم بنزما نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده او در دربی مادرید موفق شد بعد از پنج بازی ناکامی در گلزنی دروازه اتلتیکو را باز کند و تعداد گل‌های خود در این فصل را به عدد سیزده برساند.

اما در آمار بهترین دروازه‌بان‌های فصل لالیگا، یان اوبلاک دروازه‌بان اتلتیکو مادرید با ثبت درصد ۰.۶۸ گل در هر بازی همچنان موفق‌ترین سنگربان فصل لالیگا است، او در ۲۲ بازی ۱۵ گل دریافت کرده است.

 

بیشتر بخوانید: مامورت غیرممکن زیدان در رئال!

 

منبع: ورزش سه

انتهای پیام/

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دنیای فوتبال مسی خبرگزاری میزان کریم بنزما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۸۶۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عصبانیت جرارد پیکه: پنالتی رئال مادرید اشتباه بود؛ توپ از خط رد شد!

ال کلاسیکوی روز یکشنبه تحت تاثیر تصمیمات بحث برانگیز داوری قرار گرفته‌است

طرفداری | شب گذشته (یکشنبه) و در دیداری حساس از هفته سی و دوم رقابت‌های لالیگا فصل ۲۰۲۳/۲۴، رئال مادرید با نتیجه ۲-۳ بارسلونا را شکست داد و فاتح ال‌کلاسیکو شد.

رئال مادرید 3-2 بارسلونا؛ بلینگُل دروازه قهرمانی را در ال‌کلاسیکو باز کرد

جرارد پیکه که جدال رئال مادرید و بلوگرانا را برای کانال IbaiLianos در توییچ کارشناسی می‌کرد، پس از پایان بازی به انتقاد از عملکرد تیم داوری این جدال پرداخت. اسطوره بارسلونا گفت:

پنالتی رئال مادرید اشتباه بود. وازکز سعی کرد با پای راست خود به کوبارسی ضربه بزند اما داور پنالتی گرفت. علاوه بر این صحنه، توپ هم از خط رد شده بود و داور باید به سود بارسلونا اعلام گل می‌کرد. اتفاق مشکوک ال‌کلاسیکو؛ شاهکار داوری یا دزدیده شدن گل بارسلونا؟  صحنه اعلام پنالتی به سود رئال مادرید  

 

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • تام بریدی در کنار نواک جوکوویچ و تیبو کورتوا / عکس
  • استوری اورلین شوامنی با الهام از فیلم ماتریکس: به دنیای «رئال» خوش آمدید! + عکس
  • عصبانیت جرارد پیکه: پنالتی رئال مادرید اشتباه بود؛ توپ از خط رد شد!
  • ژاوی: با بی‌عدالتی مطلق به رئال مادرید باختیم
  • برتری رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • کامبک دقیقه۹۰ رئال با گل بلینگام/ کارلتو کلک ژاوی و لالیگا را باهم کَند/ بارسا هر سه ال‌کلاسیکو را باخت!
  • رئال‌ ۳ - بارسا ۲ : کامبک دقیقه۹۰ با گل بلینگام/ کارلتو کلک ژاوی و لالیگا را باهم کَند/ فتح رفت‌وبرگشت ال‌کلاسیکو با جود!
  • عکس| ترکیب رئال و بارسا در ال‌کلاسیکو مشخص شد
  • آنچلوتی: 5 مدافع مقابل منچسترسیتی؟ لازم باشد با 7 نفر و 2 دروازه‌بان دفاع می‌کنیم!
  • ماموریت ویژه رئال: بارسلونا گل بخور نیست!