Web Analytics Made Easy - Statcounter

لودیز پیش از سفر به امارات، مصاحبه متفاوتی را انجام داده است. 

طرفداری- آرسنال قرار است اواخر هفته برای برگزاری اردو تدارکاتی، به امارات سفر کند و تمریناتش را در دبی پیگیری کند. پیش از سفر، مدافع برزیلی این تیم از تغییر اوضاع تیم لندنی از هنگام ورورد میکل آرتتا به این باشگاه گفته است. 

به گزارش وب سایت رسمی آرسنال؛ لوئیز در مورد آرتتا گفت:

او فوتبال را به خوبی می شناسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میکل عاشق فوتبال است و دوست دارد مدام کار کند. اشتیاق او برایهمه  ما مسری است و درپی این است که یک کار بزرگ در آرسنال انجام دهد. من به فلسفه او اعتقاد دارم، و مطمئنم که می توانیم با هم کاری بزرگ در این فصل و آینده انجام دهیم، چون سبک و روش خاص خودمان برای اینکار داریم و خیلی بابت آن خوشحالم. مسیر دشواری داریم اما هیچ چیز غیرممکن نیست. نخستین چیزی که باید به آن باور داشته باشیم، این است که اگر رویابافی نکنیم و به آن اعتقاد نداشته باشیم رسیدن به رویا غیرممکن است. برای انجام هر کاری شما باید رویای آنرا در سر داشته باشید. پس از آن که به خودباوری رسیدید، باید چگونگی انجام آنرا در ذهنتان ترسیم کنید و بدانید که هم لحظات خوب پیش رو دارید و هم بد. هیچوقت نمی توانید از عقیده خود در این راه دست بکشید. البته باید بپذیرید که گاهی اوقات باید به نقطه شروعتان بازگردید.

داوید لوئیز ادامه داد:

به نظرم وقتی مردم کاری را با خوشحالی انجام می دهند، نسبت به زمانی که همان کار را با ناراحتی انجام می دهند نتیجه ای 10 برابر بهتر به دست می آورند. به شدت به خندیدن و شادی اعتقاد دارمو معتقدم اینها بخشی از زندگی و مخصوصا فوتبال هستندو خنده به طور کل، از ارکان اصلی زندگی به حساب می آید..  

 لوئیز افزود:

ما باید به سختی تلاش کنیم و بدانیم پیراهن چه تیمی را پوشیده ایم. باید فلسفه باشگاه را درک کنیم و بدانیم که چه تاریخچه ای در این باشگاه وجود دارد. همچنین باید بدانیم که چه افراد، بازیکنان و هوادارانی در سراسر دنیا زندگیشان با این باشگاه گره خورده است. وقتی می دانید دقیقا دارید چه کاری می کنید، درک می کنید که چگونه باید به مسیرتان ادامه دهید. میکل دقیقا از این موضوع آگاهی دارد. او سعی کرده است که به ما کمک کند و یاد دهد که چگونه زندگی کنیم و چه رفتاری داخل باشگاه داشته باشیم. 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: داشته باشیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۸۶۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاری کنید امید مردم برای خانه‎دار شدن از بین نرود/بنگاه‌‎داری بانک‌‎ها، آفت بزرگ بازار مسکن کشور است

به گزارش قدس خراسان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آیت الله علم الهدی، آیت الله سید احمد علم الهدی در دیدار با سیدخلیل منبتی، مدیرکل مسکن و شهرسازی خراسان رضوی و جمعی از معاونان وی که ظهر دوشنبه به میزبانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، تزریق امید به بازار مسکن را مهم‌ترین راهبرد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: مهم‌تر از هر چیز این است که مردم برای تأمین مسکن امید داشته باشند زیرا امروزه وضعیت طوری است که خانه ‎دار شدن برای برخی اقشار به منزله یک امر غیرقابل تحقق و موهوم محسوب می‌شود و این ناامیدی باید ریشه‎ کن شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی افزود: مهم‌ترین چالش در بازار مسکن، عدم تناسب عرضه با تقاضاست. وقتی این تناسب وجود نداشته باشد و تقاضا بسیار بیشتر از عرضه باشد، کار به جایی می‌رسد که صاحب محصول به هر قیمتی که دلش بخواهد، کالا را وارد بازار می‌کند. مسئله مسکن نیز از این قبیل است و ساخت محدود خانه به موازات معطل نگه‎داشتن نیاز مردم کار را به جایی رسانده که برخی افراد به هر قیمتی که بخواهند، مسکن خود را ارائه می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: بنگاه‎داری بانک‌ها یکی از آفت‌های بزرگ بازار مسکن کشور است. اینجور که این‌ها رفتار می‌کنند، کار به جایی می‌رسد که اراضی وسیع و املاک بسیار ارزشمند در تهران، مشهد و کل ایران در تملک همین بانک‌هایی باشد که قرار است مردم را خانه ‎دار کنند. اینجاست که می‌گوئیم نهادهایی نظیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی که محصول تدبیر و درایت مستقیم امام راحل هستند، باید به‎ گونه‎ ای میدان‌داری کنند که دست مافیا از بازار مسکن دور بماند.

شش‎ هزار واحد مسکونی در مرحله تکمیل

سیدخلیل منبتی، مدیرکل بنیاد مسکن خراسان رضوی هم در ابتدای این دیدار ضمن ارائه گزارشی از اقدامات این نهاد در تأمین پروژه‌های ساخت مسکن اظهار کرد: هم اکنون در حاشیه شهر مشهد بیش از ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای افراد کم‎ درآمد همچون مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی در حال ساخت است. علاوه بر این، عملیات عمرانی ۳۵۰۰ واحد نیز در سرتاسر استان در دستورکار قرار دارد و در تلاش هستیم تا حتی با حداقل آورده سرپرستان خانوار، خانه و سرپناهی برای آن‌ها فراهم شود.

مدیرکل بنیاد مسکن خراسان رضوی بیان کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون، بیش از ۲۶ هزار قطعه زمین در جریان نهضت ملی مسکن روستایی واگذار شده که هم‌اکنون فرایند ساخت در آن‌ها در جریان است. علاوه بر این، در همین بازه زمانی بیش از ۶۹۷ میلیارد تومان تسهیلات حوزه مسکن روستایی اعم از قیر، اعتبارات ملی، استانی و منابع نفتی تصویب شده که اعطای آن همچنان ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • فصل طلایی: داوید رایا آرسنال را نجات می‌دهد
  • همه تاریخ خوان باشیم و تاریخ را بدانیم
  • خطیر: چه باشم چه نباشم برای استقلال خوشحالم
  • رهبر انقلاب: کارگر باید به آینده کاریِ خود اطمینان داشته باشد |‌ در دوره‌ای مبتلا به تعطیلیِ کارخانه‌های بزرگ شدیم که ... | ویدئو
  • جامائیکا کشور فلسطین را به رسمیت می‌شناسد
  • اتهام جالب به آرتتا: موهایت رنگ است!
  • آرتتا: با پوچتینو همدردی می‌کنم؛ روز خوبی برای هواداران آرسنال است
  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏
  • خطر بزرگ برای حقوق کارگران/ کاهش حقوق در موج شدید تورمی اتفاق می‌افتد؟
  • کاری کنید امید مردم برای خانه‎دار شدن از بین نرود/بنگاه‌‎داری بانک‌‎ها، آفت بزرگ بازار مسکن کشور است