Web Analytics Made Easy - Statcounter

هانس دیتر فلیک اعتقاد دارد تیمش به اندازه کافی رقابت‌های جام حذفی آلمان را جدی می‌گیرد. ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۶ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هانس دیتر فلیک در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل هوفنهایم در دور سوم رقابت‌های جام حذفی آلمان از جدی بودن این جام سخن گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سرمربی تیم فوتبال بایرن‌مونیخ در این باره اظهار داشت: ابتدا فکر نمی‌کردیم  مصدومیت پریسیچ  تا این اندازه بد باشد اما او در قسمت بیرونی قوزک پا دچار شکستگی شده است. این یعنی 4 هفته بیرون ماندن. این مصدومیت برای ما یک شوک است چون او با بازی خود ما را بهتر کرده بود. در هر صورت از این اتفاقات در فوتبال پیش می‌آید.گنابری هفته ابتدایی آماده سازی برای نیم فصل دوم را از دست داد اما اکنون  بازگشته و صددرصد آماده شده است.

 او درباره تیاگو آلکانتارا افزود: او یک فوتبالیست ممتاز است. تیاگو می‌تواند در پست‌های 6 و 8 بازی کند و همچنین در کارهای هجومی هم توانایی  خاصی را دارد. او اول فصل گفته بود می‌تواند در این فصل 8 گل به ثمر برساند پس هنوز به  5 گل دیگر برای رسیدن به هدفش نیاز دارد.

 فلیک تصریح کرد تعریف و تمجید هاینر رئیس باشگاه  از عملکردش، او را مغرور نکرده است: بدون شک از خواندن چنین چیزهایی خوشحال می‌شوید. باشگاه خود باید ببیند و بررسی کند  برای آینده خواهان چه چیزهایی خواهد بود.هرناندس برای بازی فردا در لیست بازیکنان حضور خواهد داشت  اما این به آن معنی نیست اگر بازی برای ما سخت شد او به بازی گرفته شود. لوکاس پیشرفت داشته، با این حال حضور در اینجا و به دست آوردن فرصت تمرین برای او مهم است.انتظار دارم کومان برای بازی روز یکشنبه در لیست تیم حضور داشته باشد. ما فکر نمی‌کردیم  او با این سرعت به زمین بازی برگردد. کینگزلی در تمرینات تیمی شرکت کرده و دوئل‌های 2 نفره را تجربه کرده است. برای بازی روز یکشنبه او حداقل روی نیمکت حضور خواهد داشت.

فلیک درباره جام حذفی آلمان افزود: مانند لیگ قهرمانان برای این بازی خوب آماده می‌شویم. تیم باید بازی را  در زمین در دست بگیرد. به چیزهای منفی فکر نمی‌کنم و فقط مثبت می‌اندیشم. بدون شک می‌خواهیم به فینال برلین برویم.از کار در بایرن لذت می‌برم. من یک تیم عالی دارم. کار کردن در  تیمی با این کیفیت بسیار لذت بخش است.

ورنر: بایرن مونیخ بهترین مهاجم نوک جهان را دارد/ می‌توانم در خارج از آلمان بازی کنم

 

انتهای پیام/

R7879/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط بایرن مونیخ

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بایرن مونیخ بایرن مونیخ جام حذفی آلمان فکر نمی کردیم بایرن مونیخ برای بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۸۶۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرسنال و حذف شدن از لیگ قهرمانان اروپا توسط بایرن مونیخ برای پنجمین بار

آرسنال مقابل بایرن مونیخ، یک تیم از پیش بازنده است.

دیدار برگشت بایرن مونیخ و آرسنال در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۳/۲۴ با برتری ۱-۰ باواریایی ها به پایان رسید. شاگردان توماس توخل در مجموع با برتری ۳-۲ راهی مرحله نیمه نهایی شدند. آرسنال برای پنجمین بار توسط بایرن مونیخ از دور رقابت های چمپیونزلیگ حذف شد.

به نقل از اوپتا؛ آرسنال تاکنون ۵ بار مقابل بایرن مونیخ در مراحل حذفی لیگ قهرمانان اروپا ناکام مانده و از دور رقابت ها کنار رفته است. در تاریخ این رقابت ها فقط یک تیم آمار بدتری مقابل یک رقیب مشخص دارد. بایرن مونیخ ۶ بار توسط رئال مادرید از دور‌ رقابت ها حذف شده است. این دو تیم در مرحله نیمه نهایی فصل جاری چند روز دیگر به مصاف یکدیگر می روند.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • تن‌هاخ: گارناچو از من عذرخواهی کرد
  • حضور ناگلزمن در بایرن منتفی شد
  • هانسی فلیک تسلیم نمی‌شود؛ سرمربی آلمانی همچنان منتظر پیشنهاد مدیران بارسلونا
  • نتیجه عالی برابر صنعت نفت کسب کردیم/ با تمام قوا در جام حذفی شرکت می‌کنیم
  • اوسمار:کاری که باید برای صدرنشینی می کردیم انجام دادیم/ در جام حذفی از تمام نفرات استفاده می کنم
  • شیری: در جام‌حذفی جبران می‌کنیم | امسال مصدومیت رباط‌ها وحشتناک بود
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ و آرسنال + فیلم
  • آرسنال و حذف شدن از لیگ قهرمانان اروپا توسط بایرن مونیخ برای پنجمین بار
  • خیال آرتتا راحت: ستاره اصلی به بایرن رسید
  • پیش بازی بایرن مونیخ - آرسنال؛ خسته از رقابت داخلی، به دنبال فتح اروپا