Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@01:13:51 GMT

البرهان دیدارش با نتانیاهو را تایید کرد

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۸۶۹۷۹

البرهان دیدارش با نتانیاهو را تایید کرد

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالفتاح البرهان، رئیس شورای حاکمیتی سودان با تایید دیدار خود با بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم اشغالگر صهیونیستی گفت: «از آنجایی که در قبال حفظ امنیت ملی و تحقق منافع مردم سودان احساس مسئولیت می‌کردم، با نتانیاهو دیدار کردم.»

رئیس شورای حاکمیتی سودان اعلام کرد: «بررسی و توسعه روابط بین سودان و اسرائیل وظیفه تمام موسسات ذی ربط براساس قانون اساسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

عبدالفتاح البرهان مدعی شد: «با این وجود بر موضع سودان در قبال مسئله فلسطین و حق تشکیل یک دولت فلسطینی مستقل مطابق با مقررات اتحادیه عرب تاکید می‌کنیم.»

پیش از این دیوان نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی اعلام کرد که بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر این رژیم در اوگاندا با عبدالفتاح البرهان، رئیس شورای حاکمیتی سودان دیدار کرده است.

این در حالی است که مایک پمپئو، وزیر امور خارجه امریکا از البرهان به خاطر نقش پیشگامانه وی در عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی تشکر کرد.

صائب عریقات، مذاکره کننده ارشد فلسطین در واکنش به این اقدام اعلام کرد: «دیدار عبدالفتاح البرهان، رئیس شورای حاکمیتی سودان با نتانیاهو را محکوم می‌کنیم.»

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بنیامین نتانیاهو عبدالفتاح البرهان مایک پمپئو معامله قرن رئیس شورای حاکمیتی سودان عبدالفتاح البرهان نخست وزیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۸۶۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل استقلال ملاثانی: شورای تأمین تکلیف دیدارهای خانگی ما را مشخص کرد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در حالی که نعیم حمیدی مدیرعامل استقلال ملاثانی صبح امروز اعلام کرده بود تیمش در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان میزبان سپاهان در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی است در نشست فوق‌العاده شورای ورزش استان در دفتر معاونت سیاسی استانداری به ریاست عبدالله شهاوند معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان و با حضور مدیران باشگاه‌های استقلال ملاثانی، فولاد خوزستان و استقلال خوزستان و همچنین مدیر کل ورزش و جوانان و رئیس هیئت فوتبال استان خوزستان، با دستور محراب رئیس شورای تامین ورزشگاه محل برگزاری این دیدار جام حذفی تغییر کرد.

مدیرعامل استقلال ملاثانی درباره تغییر ورزشگاه میزبانی از سپاهان به خبرنگار ورزشی آنا اظهار کرد: شورای تأمین با هماهنگی سازمان لیگ، ورزشگاه شهدای فولاد را برای میزبان انتخاب کرد. همچنین برای سه دیدار خانگی که در لیگ دسته اول میزبان هستیم تکلیف شد ورزشگاه‌های بهنام محمدی مسجدسلیمان، غدیر اهواز و تختی آبادان هر کدام یک بازی را میزبان باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیس‌جمهور مصر به ترکیه سفر می‌کند
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی: شورای تأمین تکلیف دیدارهای خانگی ما را مشخص کرد
  • دیدار رئیس شورای ریاست جمهوری بوسنی با سفیر ایران در سارایوو
  • طرح استفساریه ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی در شورای نگهبان تایید شد
  • تایید طرح استفساریه قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران درشورای نگهبان
  • تایید طرح اصلاح قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی
  • طحان نظیف: طرح استفساریه قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی در شورای نگهبان تایید شد
  • اصلاح قانون بیمه‌کارگران ساختمانی توسط شورای نگهبان تایید شد
  • هزار و ۴۱۵ متقاضی در نهضت ملی مسکن گرمه تایید شدند
  • نیروهای واکنش سریع به دنبال تاسیس دولت در غرب سودان