Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،عقیل کعبی بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در مورد شکست تیم صنعت نفت آبادان مقابل تیم پرسپولیس گفت: ما بازی را خوب شروع کردیم و خیلی زود موفق شدیم کنترل بازی را به دست بگیریم. در ادامه، اما تیم پرسپولیس خود را پیدا کرد و با استفاده از اشتباهات تیم ما سه امتیاز را به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس واقعا تیم بسیار خوبی است.

او با اشاره به ارتباط افت فنی این تیم با استعفای اسکوچیچ افزود: تیم ما در این دو بازی اخیر واقعا تمرکز نداشت. این عدم تمرکز باعث شد اولین شکست خانگی در بازی با پرسپولیس رقم بخورد. امیدوارم هرچی سریع‌تر مشکلات حل شود، چون ما نیم‌فصل اول با تمام مشکلات بهترین نتایج را گرفتیم و حیف است در نیم‌فصل دوم به راحتی امتیاز از دست دهیم.

بازیکن تیم صنعت نفت به بازی هفته آینده مقابل تیم ذوب‌آهن اشاره کرد و تصریح کرد: بازی با تیم ذوب‌آهن سخت است. عملکرد این تیم مقابل تیم تراکتور را دیدم واقعا خوب بازی کردند و از کیفیت بالایی برخوردارند. امیدواریم بتوانیم در ادامه نیم‌فصل دوم، مثل نیم‌فصل اول خوب نتیجه بگیریم ومردم آبادان را شاد کنیم، چون بعد از شکست در بازی مقابل پرسپولیس آن هم در خانه خودمان شرمنده آنها شدیم.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی تیم فوتبال لیگ برتر صنعت نفت مقابل تیم صنعت نفت نیم فصل تیم ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۸۷۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برد یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل صنعت نفت

نیمه اول بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان با تک گل سرخپوشان همراه بود.

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های فوتبال صنعت نفت آبادان و پرسپولیس از ساعت ۱۹ شامگاه امروز در ورزشگاه تختی آبادان آغاز شد که با پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل میزبان همراه بود.

دانیال اسماعیلی فر (۷) تک گل این دیدار را به ثمر رساند.

پاس گل امید عالیشاه از روی نقطه کرنر با ضربه سر اسماعیلی فر همراه شد تا پرسپولیس به برتری در ابتدای این دیدار برسد و عالیشاه تبدیل به بهترین پاسور تاریخ بازی‌های لیگ برتر در پیراهن سرخ شود.

با این حال اقبال عالیشاه با این پاس گل چندان خوب ادامه پیدا نکرد تا هافبک پرسپولیس در دقیقه ۱۱ به دلیل کشیدگی عضله‌های پا تعویض شده و جای خود را به وحید امیری دهد.

نفتی‌ها پس از این گل سعی داشتند با نفوذ از عمق دفاع پرسپولیس به گل تساوی برسند اما تلاش‌های تراوالی و ریکانی راه به جای نبرد تا با همان یک گل نیمه اول به پایان برسد.

دیگر خبرها

  • مصدومیت من مسئله خاصی نیست
  • آتش پرسپولیس به جان نفت در آبادان/ صدر جدول تا اطلاع ثانوی قرمز شد
  • آتش پرسپولیس به جان نفت در آبادان / صدر تا اطلاع ثانوی سرخ
  • صدرنشینی سرخ‌ها با سوزاندن «نفت»/ پرسپولیس منتظر لغزش استقلال
  • آتش پرسپولیس به جان نفت در آبادان/صدر تا اطلاع ثانوی سرخ
  • برد یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل صنعت نفت
  • نساجی چشم انتظار پیروزی پرسپولیس
  • صدر را بگیر
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان
  • هشدار زرد به پرسپولیس در آبادان، خاطره تلخ از فراز!