Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@06:54:28 GMT

شروع درخشان نریمان‌جهان در آذربایجان

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۸۷۳۱۳

کاپیتان سابق ماشین‌سازی در نخستین بازی برای نفتچی باکو موفق شد پاس گل بدهد.

به گزارش "ورزش سه"، سامان نریمان‌جهان بعد از هفت سال حضور متوالی در لیگ برتر ایران، تصمیم گرفت شرایط جدیدی را برای ادامه دوران حرفه‌ای خود تجربه کند و در فصل نقل و انتقالات زمستانی راهی لیگ برتر آذربایجان شود و از ماشین‌سازی تبریز به تیم نفتچی باکو برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

هافبک پیشین پرسپولیس و تراکتور که پذیرفت با پرداخت بیش از یک میلیارد تومان رضایت‌نامه از ماشین‌سازی برود و به جمع لژیونرها اضافه شود، در نخستین بازی برای نفتچی باکو خوش درخشید و توانست روی تک امتیاز تیمش تاثیرگذار نشان دهد.

 

نفتچی باکو در چارچوب مسابقات هفته پانزدهم لیگ برتر آذربایجان و در نخستین دیداری که سامان نریمان‌جهان را در یک بازی رسمی در ترکیب داشت، میزبان سومقایت بود که در این تیم نیز مهدی شریفی از ابتدا به میدان رفت و پیمان بابایی جزو نفرات ذخیره حضور داشت.

 

 

تیم نفتچی باکو در دقیقه ۴۱ با اخراج استانکوویچ ۱۰ نفره شد و یک ضربه ایستگاهی به سومقایت داد که این فرصت را رحیم سادیخوف تبدیل به گل کرد تا نیمه اول به سود یاران بابایی و شریفی به پایان برسد.

 

سامان نریمان‌جهان که در نیمه اول سه موقعیت جدی برای هم‌تیمی‌هایش به وجود آورده ولی همه آنها به ویژه با فرصت‌سوزی استیون مونروز فرانسوی هدر رفته بود، در دقیقه ۷۲ توانست پایه‌گذار گل تساوی تیمش شود.

 

 

باگالی دابو که به‌عنوان جانشین مونروز در اوایل نیمه دوم در ترکیب نفتچی باکو قرار گرفته بود، توانست پاس در عمق زیبای نریمان‌جهان را در موقعیت تک به تک دراختیار بگیرد و تبدیل به گل کند تا این تیم در خانه مقابل سومقایت متحمل شکست نشود.

 

نفتچی باکو با پاس گلی که نریمان‌جهان در این دیدار داد و به تساوی یک بر یک رسید، ۲۶ امتیازی شد و تنها بخاطر تفاضل گل کمتر نسبت به کِشلا رده دومی، در جایگاه سوم جدول لیگ برتر آذربایجان قرار گرفت.

 

 

تیم سومقایت نیز که مهدی شریفی را ۷۲ دقیقه و همچنین پیمان بابایی را به‌عنوان بازیکن تعویضی از دقیقه ۸۰ در ترکیب داشت، با این مساوی ۱۹ امتیازی شد و همچنان در رده پنجم جدول لیگ برتر آذربایجان ماند.

 

گفتنی است، نریمان‌جهان در نخستین بازی رسمی خود در لیگ برتر آذربایجان، توانست با پاس گل مقابل سومقایت، به‌عنوان برترین بازیکن این مسابقه هم انتخاب شود و شروع خوبی در این رقابت‌ها داشته باشد.

سامان نریمان جهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سامان نریمان جهان لیگ برتر آذربایجان سامان نریمان جهان نخستین بازی نریمان جهان ماشین سازی نفتچی باکو پاس گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۸۷۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علمای اهل سنت آذربایجان غربی جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  متن بیانیه به شرح ذیل است:

 

بسم الله القاصم الجبارین

 فلسطین پاره تن جهان اسلام است. امام خمینی (ره)

 

بار دیگر مردم جهان و مجامع بین المللی شاهد جنایت هولناک دیگری از صهیونیست‌های خون خوار در بیمارستان الشفاء غزه شدند. ماشین نسل کشی این رژیم منحوس و جنایتکار با هتک حرمت بانوان، دختران و کشتار مجروحان غیر نظامی و کادر پزشکی در برابر دیدگان افکار عمومی، سازمان‌ها و نهاد‌های بین المللی خوی درندگی و ددمنشی خود را هر چه بیشتر نمایان نمود.

 

این مولود نامشروع استکبار جهانی که نطفه منحوس آن با غارت، نسل کشی، قتل عام و جنایت بسته شده است در شش ماه گذشته چنان جنایت وحشتناکی را مرتکب شده است که تاریخ کمتر آنرا سراغ دارد. امروزه بر همه کشور‌های اسلامی، عربی، و آزادمنشان جهان لازم است که با تمام توان در مقابل این فجایع هولناک ایستاده، جلوی این نسل کشی وحشیانه را گرفته و با سران جنایتکار این رژیم کودک کش برخورد قاطع نمایند.

 

ما روحانیون، ائمه جمعه، جماعات و طلاب مدارس علوم دینی اهل سنت آذربایجان غربی همگام با هم میهنان مومن، با بصیرت و انقلابی اقصی نقاط ایران اسلامی این جنایات وحشیانه رژیم اشغالگر را محکوم می‌نماییم و آمادگی خود را جهت جهاد و مبارزه بر علیه این جرثومه جعلی و منحوس طبق رهنمود‌های امام مسلمین حضرت امام خامنه‌ای اعلام می‌نماییم و از همه علماء و خطباء و ائمه جمعه و جماعات شیعه و اهل سنت استدعا داریم در این ماه مبارک رمضان ضمن روشنگری توطئه و خطر صهیونیسم علیه امنیت و هویت مسلمانان و کشور‌های اسلامی، مردم را در راستای مبارزه همه جانبه با این رژیم جنایتکار تشویق و ترغیب نمایند؛ و مکروا و مکرالله و الله خیر الماکرین

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

دیگر خبرها

  • الهلال به جمع 50 باشگاه برتر جهان راه پیدا کرد
  • اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید
  • نخستین تمرین سپاهان در نقش جهان با حضور هواداران برگزار می‌شود
  • عکس جنجالی سفیر ایران با مجری تلویزیون باکو
  • علمای اهل سنت آذربایجان غربی جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند
  • سوپرایز سپاهان برای هواداران در شروع فصل جدید
  • رنکینگ سایت اوپتا؛ استقلال در رتبه نهم آسیا و بالاتر از پرسپولیس و سپاهان + عکس
  • ایران و آذربایجان به سازش رسیدند؟
  • رقابت سخت ۷۴ کیلو‌ها در باکو و دورخیز المپیکی تانک روسی
  • ترامپ به جمع ۵۰۰ میلیاردر برتر جهان پیوست