Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم سال‌های نه چندان دور تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شهرآورد همیشه حساس بوده و هست. اما جایگاه پرسپولیس نشان دهنده قدرت این تیم است. نبرد جذابی را شاهد خواهیم بود چرا که هر ۲ تیم در اوج آمادگی قرار دارند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محسن خلیلی یکی معدود نفراتی بود که نه به عنوان مربی و نه به عنوان سرپرست هیچ شکستی را در شهرآورد تجربه نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجم سال‌های نه چندان دور پرسپولیس در ۲ شهرآورد متوالی برای پرسپولیس موفق به گلزنی شد تا نام او نیز در تاریخ شهرآوردها ماندگار شود.

در آستانه‌ شهرآورد ۹۲ با مهاجم سال‌های نه چندان دور سرخپوشان گفت‌وگویی انجام دادیم که در زیر می‌خوانید:

ابتدا شرایط پرسپولیس را در آستانه شهرآورد نود و دوم چطور می‌بینید؟

شرایط خوب است. پرسپولیس با توجه به اتفاقاتی که اول فصل رخ داد لیگ را خوب آغاز نکرد چرا که تغییر برانکو و رفتن او یک شوک بود اما رفته رفته شرایط بهتر شد تا پرسپولیس با گابریل کالدرون به صدر جدول بازگشت. در حال حاضر هم حضور  یحیی گل‌محمدی را می‌توان یک اتفاق خیلی خوب در پرسپولیس دانست و با او دوباره روزهای خوب رقم خواهد خورد.

شهرآورد پیش رو را چطور می‌بینید؟

شهرآورد همیشه حساس بوده و هست. اما جایگاه پرسپولیس نشان دهنده قدرت این تیم است. نبرد جذابی را شاهد خواهیم بود چرا که هر ۲ تیم در اوج آمادگی قرار دارند و این موضوع به جذابیت مسابقه خواهد افزود.

اما این فرضیه وجود دارد که مربیان ایرانی در شهرآورد محتاط بازی می‌کنند.

درست است. به خاطر حساسیت بیش از حد شهرآورد مربیان ایرانی نباختن را در اولویت قرار می‌دهند اما با توجه به تفکر برتری که در پرسپولیس وجود دارد فکر می‌کنم این دیدار برنده خواهد داشت و تیم پیروز آن هم پرسپولیس خواهد بود.

در چند شهرآورد حضور داشتید؟

سه شهرآورد به عنوان بازیکن به میدان رفتم و ۲ شهرآورد را هم به عنوان مدیر تیم کنار پرسپولیس بودم.

بهترین خاطره شما از شهرآورد چیست؟

قبل از نخستین شهرآورد که قرار بود در آن به میدان بروم خیلی فشار روی من بود. در آن دیدار هم تا دقایق پایانی بازی عقب بودیم هنگامی که گل زدم انگار یک وزنه چند تنی از روی من برداشته شد و حس خیلی خوبی بود.

با وجود اینکه در شهرآوردهای زیادی حضور داشتید اما هیچ وقت بازنده نبودید. درست است؟

بله. در پنج شهرآورد حضور داشتم که سه بار بازیکن بودم که ۲ تساوی و یک پیروزی سهم ما بود. به عنوان سرپرست هم در ۲ شهرآورد را کنار پرسپولیس بودم که در آن دیدارها نیز به برتری رسیدیم. در مجموع برتری در شهرآورد حس خیلی خوبی دارد.

از نظر شما برگ برنده پرسپولیس در شهرآور ۹۲ چیست؟

بازیکنان و کادر فنی که همه از انگیزه مضاعفی برخوردار هستند و روحیه بالای تیمی می‌تواند ما را پیروز شهرآورد کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس لیگ برتر محسن خلیلی ۲ شهرآورد خیلی خوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۸۷۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستیار درستکار به کادرفنی تیم ملی برگشت

به گزارش "ورزش سه"، محسن کاوه که در ماههای اخیر در میان دستیاران خود تغییراتی را داشته، بعد از استعفای ناگهانی احسان لشگری قبل از اعزام به مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا، بار دیگر از احسان امینی برای حضور در کادرفنی دعوت به عمل آورده است. 

مهدی تقوی، احسان امینی، رضا افضلی، اباذر اسلامی و مهدی قاسمی‌جو مربیانی هستند که در کنار محسن کاوه به اردوی جدید تیم ملی کشتی آزاد دعوت شده اند. در این میان نام احسان امینی به عنوان مربی جدید و احتمالا جایگزین احسان لشگری دیده می شود.

البته این مربی کرمانشاهی که در دوران حضور پژمان درستکار در کادرفنی حضور داشت، در ابتدای حضور محسن کاوه ادامه حضور در کادرفنی را نپذیرفت و از شرکت در اردو انصراف داد. با این حال به نظر می رسد با هماهنگی محسن کاوه و فدراسیون کشتی امینی این بار برای بازگشت به اردو آماده است.

دیگر خبرها

  • با مالکان جدید سرخابی‌ها شاهد رشد فوتبال خواهیم بود
  • امسال شاهد رونمایی و پرتاب ماهواره‌های جدید خواهیم بود
  • به زودی شاهد موج استعفای مقامات سیاسی و نظامی اسراییل خواهیم بود
  • توافقات خوبی را در سفر رییس جمهور به سریلانکا شاهد خواهیم بود
  • آمادگی دستگاه‌ های اجرایی استان سمنان در مدیریت بحران هشدار نارنجی
  • آمادگی دستگاه‌های اجرایی استان سمنان در مدیریت بحران هشدار نارنجی
  • با تشکیل سپند شاهد پیشرفت فناوری‌های نو و بدیع در نیروهای مسلح خواهیم بود
  • وزش باد و بارندگی شدید برای امروز عصر و کاهش ۱۰ درجه دما برای فردا در قم
  • دستیار درستکار به کادرفنی تیم ملی برگشت
  • شاهد یک رویداد بین‌المللی قابل‌توجهی خواهیم بود