Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-19@15:44:10 GMT

گفت‌وگو پمپئو با رافائل گروسی درباره ایران

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۸۷۵۳۹

گفت‌وگو پمپئو با رافائل گروسی درباره ایران

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، مورگان اورتاگس سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز گذشته با اعلام این خبر اظهار کرد: مایک پمپئو و رافائل گروسی در واشنگتن دیدار و درباره اقدامات نظارتی آژانس بین المللی انرژی اتمی در ایران، امنیت هسته ای و اهمیت آژانس بین المللی انرژی اتمی برای منافع امنیتی ایالات متحده تبادل نظر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: دو طرف متعهد شدند که در مورد نگرانی‌های هسته ای در تماس نزدیک باشند.

گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی هم در صفحه توئیتری خود با اشاره به این دیدار نوشت: دیدار بسیار مثبت و پرباری با وزیر امور خارجه ایالات متحده داشتم. از حمایت‌های قوی آمریکا از فعالیت های آژانس بین المللی انرژی اتمی برای صلح و توسعه و از من به عنوان مدیرکل جدید این آژانس سپاسگزارم.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: آژانس بین المللی انرژی اتمی وزارت امور خارجه آمریکا وزیر امور خارجه آمریکا مایک پمپئو رافائل گروسی آژانس بین المللی انرژی اتمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۸۷۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آژانس: هیچ آسیبی به مراکز هسته‌ای ایران وارد نشده

به گزارش «تابناک» به نقل از اسپوتنیک، اوایل امروز رسانه‌ها گزارش دادند سیستم‌های پدافندی ایران با نفوذ چند ریزپرنده برخورده کرده و آنها را منهدم کرده است.

در پی این رویداد صداهایی ناشی از انفجار در نزدیکی شهر اصفهان شنیده شد که ناشی از عملکرد سیستم‌های پدافند هوایی بوده است.

بعدا رسانه‌های داخلی ایران گزارش دادند که تأسیسات هسته‌ای ایران امن هستند.

در پی این رویدادها آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تایید کرد که هیچ آسیبی به سایت‌های هسته‌ای ایران وارد نشده است.

آژانس در ایکس نوشت: رافائل گروسی، رئیس آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خواستار خویشتنداری شدید از سوی همه است و تکرار می‌کند که تاسیسات هسته‌ای هرگز نباید هدف درگیری‌های نظامی باشند.

دیگر خبرها

  • وزرای خارجه گروه ۷ خواستار همکاری ایران با آژانس انرژی اتمی شدند
  • واکنش آژانس انرژی اتمی به حمله امروز صبح در اصفهان
  • آژانس: هیچ آسیبی به مراکز هسته‌ای ایران وارد نشده
  • بیانیه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره سایت‌های هسته‌ای ایران
  • اسلامی: آژانس به طور منظم از تاسیسات هسته‌ای بازدید می‌کند
  • سفر قریب الوقوع رافائل گروسی به ایران
  • سفر قریب‌الوقوع رافائل گروسی به ایران
  • گروسی به ایران می آید!
  • رئیس سازمان انرژی اتمی: مدیرکل آژانس اتمی به‌زودی به ایران سفر می‌کند
  • گروسی به ایران سفر خواهد کرد