Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-18@20:38:40 GMT

خودکشی هولناک طلافروش باچاقو!

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۸۷۶۱۶

خودکشی هولناک طلافروش باچاقو!

مرد طلافروش تهرانی به دلیل مشکلات مالی با فرستادن خانواده خود به مسافرت اقدام به خودکشی با چاقو کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ مأموران پلیس پایتخت با کمک نیروهای آتش‌نشانی بعد از شکستن در، وارد آپارتمان بزرگی در شمال تهران شدند وجسد خون‌آلود مردی را دیدند که با چاقو رگ‌هایش را زده بود. براساس آنچه از بررسی‌های پلیس به دست آمده، این مرد پنجاه ساله به دلیل مشکلات شدید مالی اقدام به خودکشی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ظاهرا این مرد طلافروش چند روز قبل از پایان‌دادن به زندگی‌اش، با برنامه قبلی خانواده‌اش را به مسافرت فرستاده بود و روز جمعه با چاقو اقدام به خودکشی کرده است.

نکته مهم درخصوص این مرد ماجرای گروگان‌گیری او از سوی سه مرد ناشناس بود. این آدم‌ربایی فروردین ماه ‌سال‌جاری رخ داد. آدم‌ربایان در ازای آزادی او 600 میلیون تومان مطالبه کرده بودند.

هرچند گروگان‌گیران در آن ماجرا به هدف‌شان نرسیدند و بعد هم خبر دستگیری یکی از آنها منتشر شد، اما به نظر می‌رسد آن حادثه هم بی‌ارتباط با مشکلات مالی این مرد نبود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خودکشی مشکلات مالی تهرانی طلافروش اقدام به خودکشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۸۷۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام مشروع سپاه پاسخ به اسراییل و حامیانش بود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ علیرضا عباسی در مراسم دریافت اعتبار نامه خود در فرمانداری کرج افزود: پس از حمله موشکی به کنسولگری ایران در دمشق، مردم ایران اسلامی منتظر پاسخ بودند و برخی اصرار داشتند اما این پاسخ در بهترین زمان ممکن صورت گرفت.

وی بیان کرد: قبل از پاسخ به رژیم اسراییل، اجماع و رایزنی با دیپلماسی صورت گرفت که مدبرانه و بجا بود بطوریکه در تصور رژیم غاصب نیز نمی گنجید.

نماینده مردم کرج، اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: به رغم اینکه این پاسخ غافلگیرانه نبود و از قبل اطلاع رسانی شده بود ولی ضربه سهمگینی به رژیم غاصب وارد شد.

وی اضافه کرد: این اتفاق نشان داد که دست ایران پر است و تهرانی مقدم ها و سلیمانی ها اقتداری برای کشور رقم زده اند که راهشان ادامه دارد بنابراین بسیار باید قدردان باشیم .

عباسی گفت: قطعنامه و بیانیه ای پس از این پاسخ صادر نشد بنابراین باید به این نکته دست یافت که اگر دیپلماسی و میدان باهم عمل کنند اتفاقات خوبی می افتد.

قدرت پوشالی اسراییل با این پاسخ درهم شکست
نماینده مردم شهرستان های کرج ، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی یاد آورشد: قدرت پوشالی رژیم اسراییل با این پاسخ درهم شکست و از موضع ضعف اطلاع رسانی ها انجام نمی شود وگرنه خسارت سنگینی به آن وارد شده است .

وی بیان کرد: نظام مقتدر جمهوری اسلامی پیش می رود اما باید به دور از حواشی برای حل مشکلات اقتصادی گام برداشت و از اختلاف پرهیز کرد ؛ چنانچه دیدیم با وحدت و انسجام در کشور به رغم توطئه چینی دشمنان میزان مشارکت بالایی در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی رقم خورد .

سلامت انتخابات یکی از محورهای مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بود

عباسی گفت: سلامت انتخابات یکی از محورهای مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بود از نیروهای انتظامی ،امنیتی و بسیج، مردم قدردانی می شود برای خلق این حماسه که امیدواریم با تلاش شبانه روزی درجهت حل مشکلات بتوانیم پاسخ اعتماد مردم را بدهیم.
بحران های اقتصادی و مشکلات را باید با درایت حل کرد

این نماینده مجلس در ادامه به بحث مهم ارزش صادرات کشاورزی اشاره کرد و افزود: باید درحوزه های آبخوان و آبخیزداری اقدامات جدی صورت گیرد و بخشی از درآمدهای ارزش صادرات کشاورزی در حوزه خسارت سیلاب ها و این حوزه ها مصرف شود .

وی یاد آورشد: بنا داریم دراین دوره هم با هم افزایی برای ارتقای کشور ، استان البرز تلاش کنیم اما باید توجه داشت بسیاری از ناترازی ها به واسطه اختلاف است .

عباسی تاکید کرد: بخش قابل توجهی از مشکلات استان البرز به مهاجرت پذیری آن بازمی گردد و امروز درتلاش برای حل آنها هستیم .

وی یاد آورشد: با برگرداندن درآمد برخی از شرکت های بزرگ به استان البرز در تلاش برای حل مشکلات اقتصدی هستیم تا با طرح های ویژه ای که درسالجاری داریم گام های موثری برداریم .

دیگر خبرها

  • تقویم نجومی امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / تقویم همسران امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • اقدام مشروع سپاه پاسخ به اسراییل و حامیانش بود
  • استان سمنان تشنه است/ ضرورت اهتمام مسئولان در رفع مشکلات مردم
  • موانع پرداخت نشدن تسهیلات به واحدهای تولیدی شناسایی شود
  • نجات شهروند لنگرودی با حضور به موقع پلیس
  • نجات شهروند لنگرودی با حضور و اقدام به موقع پلیس
  • قتل هولناک یک جوان به خاطر کل کل در فضای مجازی
  • نجات یک شهروند از خودکشی در مسکن مهر لنگرود
  • مروری بر معضل اجتماعی خودکشی در کهگیلویه و بویراحمد
  • قتل همسر پس از اقدام به خودکشی