Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه رویای ما برافراشتن پرچم ایران بر روی کره ماه است، از نخبگان المپیادی کشور خواست که هدف داشته باشند و برای رسیدن به رویا‌های خود تلاش کنند.

به گزارش شریان نیوز،محمد جواد آذری جهرمی سه‌شنبه مورخ پانزدهم بهمن‌ماه، در گردهمایی فناوران فضایی و در جمع نخبگان و المپیادی های دانش آموزی و دانشگاهی پس از شنیدن صحبت‌ها و دغدغه‌های نخبگان با اشاره به اینکه باید برای آینده خود هدفی ترسیم کنیم،بیان کرد: شما دانش آموزان و نخبگان دانشگاهی باید برای خود هدف داشته باشید و برای رسیدن به آن تلاش کنید و به آن هدف افتخار کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه بسیاری از واقعیت های امروز تحقق رویاهای گذشتگان است، افزود: دیگران رویاهای ما را ساختند و ما نیز باید تلاش کنیم رویاهای دیگران را بسازیم. درواقع اگر این کار را انجام ندهیم آیندگان تصور خوبی نسبت به ما نخواهند داشت.

وزیر سازمان ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه در مسیر رسیدن به آرزوها شکست نیز وجود دارد، گفت: بسیاری از افراد نسبت به اعلام خبر پرتاب ماهواره به دلیل شکست احتمالی انتقاد داشتند در صورتی که باید حقایق را به مردم بگوئیم چرا که مردم دروغ گفتن را نمی پذیرند، نه سخن گفتن از حقایق و یا حتی شکست‌ها.

وی با اشاره به ساخت ماهواره‌های مختلف بعد از پیام ۱، افزود: ما از شکست ماهواره پیام ۱ درس گرفتیم و تلاش کردیم تا به رویاهای خود برسیم و حتما موفق می‌شویم.

آذری جهرمی با تاکید به اینکه رویاها آینده را می‌سازد، گفت: این زمان و ایام عرصه میدان تلاش است و تلاش زمانی معنی می‌دهد که رویای خوبی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه سازندگان ماهواره پیام ۱ در حال ساخت پیام ۲ هستند، افزود: این ماهواره با تکنولوژی روز جهان ساخته می شود.

وزیر ارتباطات با بیان اینکه با این تلاش‌ها به آینده روشن می‌رسیم، تاکید کرد: تمام فعالان این حوزه رویای کوبیدن پرچم ایران در کره ماه را دارند.

آذری جهرمی در پایان سخنان خود، خطاب به رئیس سازمان فضایی کشور دستور داد و گفت: باید امکان رصد پرتاب ماهواره ظفر برای نخبگان نجوم فراهم شود و اطلاعات دریافتی از ماهواره برای تحلیل و ارزیابی به آنان ارائه گردد.

منبع: شریان

کلیدواژه: آذری جهرمی پرچم ایران کره ماه پیام ۱

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۸۷۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظم و انضباط اجتماعی بر پایه نظام آموزشی و تربیتی یک جامعه شکل می‌گیرد

فرماندار شهرستان ارومیه گفت: بر پایه نظام آموزشی و تربیتی یک جامعه است که نظم و انضباط اجتماعی حالت نهادی به خود می‌گیرد و عامه مردم به طرف فرهنگ ترقی و توسعه حرکت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، غلامحسین عماری امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در دیدار با رئیس دانشگاه غیر دولتی آفاق ارومیه اظهار کرد: مراکز عالی کشور بستر رشد و توسعه فکری جوانان است.

وی افزود: توجه به دانشجویان یکی از مهم‌ترین و محوری‌ترین مباحث و از ارکان پویا و بالنده مسیر توسعه و پیشرفت جامعه است.

فرماندار شهرستان ارومیه گفت: امروزه به لطف خداوند و تلاش و استمرار مراکز دانشگاهی و آموزشی حتی در روستاها و بخش‌های ارومیه قشر زیادی از جوانان دارای تحصیلات عالی و دانشگاهی وجود دارد که این مهم مگر با تلاش‌های دانشگاه‌های کشور تحقق نمی‌یافت.

عماری در خصوص اهمیت و جایگاه دانشگاه در جامعه تصریح کرد: دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در جوامع امروزی به عنوان کلیدی‌ترین نهاد آموزشی در جهت توسعه همه جانبه به شمار می‌رود، چرا که در پرتو آموزش است که انسان‌ها متحول می‌شوند.

وی ادامه داد: بر پایه نظام آموزشی و تربیتی یک جامعه است که نظم و انضباط اجتماعی حالت نهادی به خود می‌گیرد و عامه مردم به طرف فرهنگ ترقی و توسعه حرکت می‌کنند.

در این دیدار بسترهای توسعه همکاری‌های مشترک دانشگاه آفاق با مجموعه فرمانداری و دستگاه‌های تابعه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

کد خبر 747636

دیگر خبرها

  • نظم و انضباط اجتماعی بر پایه نظام آموزشی و تربیتی یک جامعه شکل می‌گیرد
  • رویای پدیده والیبال ایران بر باد رفت!
  • آذری جهرمی: ترمز تشدید نارضایتی عمومی را بکشید؛ فردا نگویید توطئه دشمن بود
  • هشدار آذری جهرمی: ترمز تشدید نارضایتی عمومی را بکشید/ فردا نگویید توطئه دشمن بود
  • بنای تاریخی ملک زاهدان در اختیار صنعتگران صنایع دستی قرار می گیرد
  • عرضه اینترنتی دارو کلید خورد | اطلاعات بیماران در اختیار پلتفرم‌ها قرار می‌گیرد؟
  • بلینکن بزودی در عربستان؛ تداوم تلاش آمریکا برای رویای عادی سازی روابط اسرائیل با ریاض
  • محتواهای رضوی با یک سامانه در اختیار هنرمندان قرار می‌گیرد
  • ورزشگاه خرم آباد در اختیار تیم خیبر قرار می‌گیرد
  • چین F_۲۲ آمریکا را فلج کرد! آیا فناوری جدید در اختیار ایران قرار می‌گیرد؟