Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی یراحی نزدیک به دو سال است که رویه ای متفاوت را در حوزه موسیقی پیش گرفته است. او حالا پس از مشهور شدن در عرصه موسیقی اظهار نظرهای سیاسی می‌کند! این خواننده پاپ در این مدت بارها تا مرز ممنوع الکاری پیش رفته؛ اما با تعهداتی که داده مجدد به فعالیتش ادامه داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یراحی به تازگی در اجراهای استانی خود اعلام کرد که می خواهد از همه نهادها انتقاد کند و نباید محدودیتی سر راه او باشد. ویدئوی این صحبت های یراحی از طریق رسانه های معاند مانند بی بی سی منتشر شد.

پس از چند هفته یراحی در صفحه شخصی اش اعلام کرد که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اجازه فعالیت را از او گرفته است!

برای پیگیری ماجرا، با محمد اله یاری مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت‌وگو کردیم.

وی در این خصوص بیان کرد: اظهار نظرهای این خواننده در یکی دو اجرای شهرستان باعت ایجاد حاشیه هایی شده است. آقای یراحی انتقادهایی را نسبت به برخی نهادها مطرح کرده است. این نهادها در واکنش به نحوه اجرا و صحبت هایی که از طرف مهدی یراحی مطرح شده با دفتر موسیقی ارشاد ارتباط گرفتند. موضوع در وزارت ارشاد و خارج از دفتر موسیقی در دست بررسی است.

اله یاری درباره ممنوع الکار شدن یراحی اظهار کرد: هنوز به صورت مکتوب حکمی مبنی بر ممنوع الکار شدن مهدی یراحی به دست ما نرسیده است. موضوع ممنوع الکاری آقای یراحی را خودشان از طریق اینستاگرام اعلام کردند. چیزی با عنوان ممنوع الکاری به ایشان ابلاغ نشده است. ظاهراً از این خواننده درخواست شده است تا پایان بررسی های لازم، فعالیتی در زمینه موسیقی انجام ندهند.

گفتنی است اله یاری پیش از این جلسات متعدد و طولانی را با مهدی یراحی برگزار کرده و این خواننده متعهد شده بود پایبند قواعد موجود در وزارت ارشاد باشد. همچنین ما برای بررسی دقیق تر ماجرا با مهدی یراحی تماس گرفتیم اما وی حاضر به گفت‌وگوی رسانه ای نشد.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: موسیقی پاپ وزارت ارشاد ممنوع الکار شدن ممنوع الکاری دفتر موسیقی مهدی یراحی اله یاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۸۸۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ارشاد از راه‌اندازی موزه تئاتر و اختصاص بودجه ویژه برای بخش موسیقی خبر داد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محمدمهدی اسماعیلی در حاشیه جلسه هیئت وزیران در جمع خبرنگاران، با اشاره به برنامه این وزارتخانه برای کاهش قیمت بلیط کنسرت‌ها، تصریح کرد: با همکاری خوب تهیه‌کنندگان اجراهای صحنه و معاونت هنری وزارتخانه، کنترل و نظارت قوی‌تر پیدا می‌کند تا قیمت بلیط این مراسم‌ها به زیر یک میلیون تومان و حداکثر ۹۰۰ هزار تومان کاهش یابد.

او با تشریح آخرین اقدامات وزارتخانه تحت امرش برای سند ملی پویانمایی، گفت: با ابلاغ رییس‌جمهور اواخر اسفند ۱۴۰۲ بنیاد ملی پویانمایی را افتتاح کردیم. کارهای توسعه‌ای با مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی و مساعدت رییس‌جمهور حل شده است. اعضای پیشنهاد برای هیات امنای بنیاد ملی پونمایی را معرفی کردیم و به زودی اعضای هیات مدیره و مدیرعامل آن تعیین می‌شوند.

اسماعیلی از دنبال کردن شهر جهانی صنایع خلاقیت فرهنگی سخن گفت و افزود: ایجاد مجموعه‌های شهرک‌های تولید صنایع خلاق فرهنگی را در شهرهای اصفهان، کیش، تهران، مشهد، پرند و تبریز که تاثیر بسزایی در جهش اقتصاد فرهنگ‌بنیاد دارند، دنبال می‌کنیم. آثار خوب آن به زودی برای همه قابل مشاهده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به طرح بازسازی تئاتر شهر، گفت: این پروژه از ابتدای دی ۱۴۰۲ آغاز شده است و حداکثر تا سال آینده حریم تئاتر شهر با ایجاد فضاهای جدید نمایشی خارج از محدوده در اختیار اهالی تئاتر قرار می‌گیرد. ساماندهی دست‌فروش‌ها در این منطقه نیز توسط شهرداری در جریان است.

وی ادامه داد: سند هنر نمایشی و تئاتر از قبل از عید نوروز در شورای هنر مطرح شده و ان‌شاءالله به زودی تصویب می‌شود. در بازدید از اداره تئاتر شهر تهران با مخروبه شدن این اداره روبرو بودیم که ان‌شاءالله ۸ پلاتوی جدید تا پایان سالجاری در این اداره در اختیار اهالی تئاتر قرار می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»
  • از توجه ویژه وزارت فرهنگ به هنرمندان اصیل موسیقی تا حضور دیگر کشورها در نمایشگاه کتاب
  • از انتشار آهنگ جدید خواننده انقلابی تا غوغای دروازه بان تیم ملی
  • وزیر ارشاد از راه‌اندازی موزه تئاتر و اختصاص بودجه ویژه برای بخش موسیقی خبر داد
  • برای کنسرت پایتخت آماده‌ام/ قصه همکاری با مهیار علیزاده
  • واکنش مجری زن به شایعه ممنوع الکار بودنش + فیلم
  • (ویدیو) واکنش ژیلا صادقی به ممنوع الکار بودنش!
  • همه مسیرهای هوایی کشور باز است
  • (ویدئو) واکنش ژیلا صادقی به شایعه ممنوع الکار بودنش!
  • ایجاد منطقه پرواز ممنوع در آسمان غرب کشور تکذیب شد