Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سید مرتضی بختیاری روز سه‌شنبه در بازدید از مناطق سیلزده چابهار اظهار داشت: این کمک‌ها در قالب پنج محموله ضروری برای سیلزدگان کرمان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان ارسال و توزیع شده است.

وی افزود: بارندگی‌ها و جاری شدن سیلاب اخیر خسارت جدی به بیش‌از ۳۵۰ روستای چابهار وارد کرد و علاوه بر آسیب دیدگی چهار هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی زیرساخت‌های راه، آب، برق و تلفن نیز خسارت جدی دید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) ادامه داد: از روزهای اول سیلاب کمیته امداد در مناطق مختلف حضور داشته و کاروان کمک‌های مردمی به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان شامل پنج محموله شامل پتو، آب معدنی، لوازم خانگی، سبد غذایی، پوشاک، لوازم بهداشتی و دیگر اقلام مصرفی برای مددجویان و نیازمندان مناطق سیل‌زده ارسال و تحویل شده است.

وی تصریح کرد: سیلاب خسارت‌های جدی به واحدهای مسکونی وارد کرده و در این زمینه دولت، کمیته امداد، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، بنیاد مستضعفان، قرارگاه سازندگی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار هم قرار گرفته‌اند تا هرچه زودتر خدمات لازم به مردم مناطق سیلزده ارائه شود.

بختیاری بیان کرد: امروز همزمان با دهه فجر چندین پروژه در سطح شهرستان چابهار افتتاح شد که بخشی از این پروژه‌ها مربوط به سفر با برکت رهبر معظم انقلاب و حمایت‌های دفتر ایشان بوده است.

وی بازدید از مسکن ۶ هزار واحدی مددجویان کمیته امداد و توزیع کمک‌ها را از جمله اهداف سفر خود به مناطق سیلزده جنوب سیستان و بلوچستان عنوان کرد.

کد خبر 4844992

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی سید مرتضی بختیاری سیستان و بلوچستان سیل سیستان و بلوچستان دهه فجر بوشهر انتخابات 98 بارش برف شیراز ایلام شهرکرد ویروس کرونا قزوین خطبه های نماز جمعه گرگان انقلاب اسلامی ایران انتخابات مجلس شورای اسلامی تعطیلی مدارس سیستان و بلوچستان مناطق سیلزده کمیته امداد کمک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۸۸۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طغیان رودخانه‌ها؛ هشدار وقوع سیلاب در سه استان جنوبی کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی، گفت: امروز در بیشتر ساعت‌ها در نیمه شرقی کشور، رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی شده است.

کارشناس سازمان هواشناسی برای برخی مناطق کشور بارش‌های سیلابی پیش‌بینی کرد و افزود: امروز هشدار نارنجی مربوط به استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی است که سبب سیلابی شدن و طغیان رودخانه‌ها در این مناطق می‌شود. فردا در کرمان، سیستان و بلوچستان و برخی نقاط خراسان شمالی، خراسان جنوبی، یزد و ارتفاعات البرز مرکزی، رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد تداوم دارد که این بارش‌ها تا اوایل هفته آتی در کشور ماندگار است.

وی از وزش باد شدید در برخی مناطق کشور خبر داد و افزود: وزش باد شدید در چند روز آینده در نیمه شرقی کشور تداوم دارد. امروز تنگه هرمز و دریای عمان و فردا شرق دریای عمان مواج و متلاطم است.

وی افزود: آسمان تهران نیمه ابری است که در برخی ساعت‌ها با افزایش باد همراه است. همچنین بیشینه دما امروز در پایتخت به ۲۴ درجه بالای صفر می‌رسد و روند دمایی در تهران افزایشی است.

کد خبر 6088328 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل
  • طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیلزده زرآباد آغاز شد
  • طغیان رودخانه‌ها؛ هشدار وقوع سیلاب در سه استان جنوبی کشور
  • پرداخت 20 میلیارد تومانی زکات فطره در هرمزگان
  • امدادرسانی هوایی به مناطق سیلزده قصرقند تداوم دارد
  • افزایش ۱۴ درصدی پرداخت زکات فطره در هرمزگان
  • تحقق ۷۹ درصدی درآمد شهرداری قم در فروردین
  • امداد رسانی به ۲۴۵ فرد گرفتار در سیلاب استان اصفهان
  • سیل ۱۱۰ هزار میلیارد ریال خسارت به زیر ساخت‌های سیستان و بلوچستان وارد کرد
  • حضور مجدد استاندار سیستان و بلوچستان از مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان