Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-28@12:57:12 GMT

سه طرح منابع طبیعی دامغان در دهه فجر افتتاح می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۸۸۹۸۰

سه طرح منابع طبیعی دامغان در دهه فجر افتتاح می‌شود

علی اکبر عباسی راد روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: ارزش ریالی این طرح‌ها ۱۰ میلیارد و ۸۲۰ میلیون ریال است. 

وی افزود: یکی از طرح‌های قابل افتتاح، ۲۰۰ هکتار نهال کاری در حومه جنوبی شهر امیریه با اعتبار چهار میلیارد ریال است. 

عباسی راد اضافه کرد: در این طرح نهال‌های بیابانی تاغ، آتریپلکس و قره داغ کشت می‌شود که هدف از کشت آن‌ها، بیابان‌زدایی و جلوگیری از هجوم ماسه های روان به منازل، اراضی کشاورزی و تاسیسات شهری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی از افتتاح بند سنگ و ملات کلاته رودبار خبرداد و افزود: این بند با حجم ۲ هزار و ۲۰۰ متر مکعب و با صرف اعتبار ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال ایجاد شده است. 

عباسی راد ادامه داد: طرح مدیریت رواناب در منطقه شریفیه بخش امیرآباد نیز با صرف ۶۲۰ میلیون ریال همراه با بذر پاشی تاغ، در دهه فجر امسال افتتاح می‌شود. 

وی اظهار داشت: این طرح با هدف کنترل هرزآب و از بین بردن اراضی سخت اجرا می‌شود که در آن ۲ هزار و ۵۰۰ بند با ظرفیت ذخیره یک مترمکعب آب به منظور تغذیه سفره آب های زیرزمینی و کنترل سیلاب ایجاد شده است. 

عباسی راد خاطرنشان کرد: عمده اعتبار صرف شده در این طرح‌ها از محل اعتبارهای صندوق توسعه ملی سال ۹۸ هزینه شده است. 

شهرستان دامغان دارای یک میلیون و ۴۸۹ هزار و ۶۹۲ هکتار اراضی ملی است که تاکنون برای ۹۸ درصد از آن سند مالکیت به نام دولت جمهوری اسلامی ایران صادر شده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 تغذیه دولت جمهوری اسلامی ایران دهه فجر صندوق توسعه ملی منابع طبیعی قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی میلیون ریال عباسی راد طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۸۸۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسویه بیش از ۲۱ هزار میلیارد ریال از مطالبات مراکز درمانی و داروخانه‌های طرف قرارداد

معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی از تسویه بیش از ۲۱ هزار میلیارد ریال از مطالبات مراکز درمانی و داروخانه‌های طرف‌قرارداد این سازمان در سراسر کشور خبر داد.

به‌گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دکتر مهدی اسلامی با تبریک سال نو و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همکاران مراکز درمانی طرف قرارداد این سازمان در ماه مبارک رمضان و همچنین تجلیل از همراهی و همکاری آنان در زمینه ارائه خدمات سلامت به بیمه‌شدگان و بازنشستگان این سازمان، گفت: پس از آن‌که در روز‌های پایانی اسفند سال گذشته، موفق شدیم ۱۸۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد تأمین‌اجتماعی را تسویه کنیم، امروز نیز مجموعاً بیش از ۲۱۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز درمانی و داروخانه‌های طرف‌قرارداد این سازمان در بخش غیردانشگاهی به حساب این مراکز واریز شد.

وی افزود: ۱۲ هزار میلیارد ریال از سهم این سازمان در مورد داروخانه‌های طرف قرارداد و ۶۶۹۰ میلیارد ریال از مطالبات مراکز غیردانشگاهی طرف قرارداد تسویه شد. همچنین ۲۶۰۰ میلیارد ریال نیز از مطالبات مراکز دیالیز و ۶۳۰ میلیارد ریال از مطالبات طرح پزشک خانواده در دو استان فارس و مازندران نیز پرداخت شد که سرجمع مبالغ پرداختی در این مرحله بیش از ۲۱ هزار میلیارد ریال است.

وی افزود: با تجهیز منابع صورت‌گرفته و بهبود شرایط ناترازی منابع و مصارف سازمان تأمین‌اجتماعی، تلاش داریم با استمرار اقدامات تحولی و بهبود فرایند تأمین منابع در سازمان، فاصله زمانی میان پرداختی‌ها به مراکز طرف قرارداد را در سال جاری کاهش دهیم.

دیگر خبرها

  • تسویه ۲۱ هزار میلیارد ریال از مطالبات مراکز درمانی و داروخانه‌ها
  • کشف زمین خواری در اراضی ملی در منطقه هیر
  • احداث ۴ هزار طرح آبخیزداری در چهارمحال و بختیاری
  • ۲ همت از مطالبات مراکز درمانی و داروخانه‌ها تسویه شد
  • تسویه بیش از ۲۱ هزار میلیارد ریال از مطالبات مراکز درمانی و داروخانه‌های طرف قرارداد
  • تامین هشت هزار میلیارد ریال اعتبار برای طرح‌های عمرانی
  • افتتاح ۲ طرح گردشگری در زرند
  • افتتاح و رونمایی از ۲ طرح شهرداری بافق
  • کشف ۹ تن چوب قاچاق در ماسال
  • قطع ۴ هزار درخت در جنگلِ الیمالاتِ نور تکذیب شد