Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-20@02:07:12 GMT

با این روش قیمت بالای تورهای نوروزی را کاهش دهید!

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۸۹۰۲۶

با این روش قیمت بالای تورهای نوروزی را کاهش دهید!

کم کم به ایام نوروز و تعطیلات سال نو نزدیک می شویم و بازار خرید و مسافرت های داخلی و خارجی گرم می شود. ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۸ بازار نظرات - اخبار بازار -

کم کم به ایام نوروز و تعطیلات سال نو نزدیک می شویم و بازار خرید و مسافرت های داخلی و خارجی گرم می شود. تورهایی مانند تور کیش در مقاصد داخلی و تور استانبول در مقاصد خارجی جزو پرطرفدارترین تورهای نوروزی محسوب می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما مهمترین سوالی که این روزها دغدغه بسیاری از مردم است، قیمت بالای تورها و بلیط در این ایام است. علاوه بر قیمت بلیط، قیمت رزرو اتاق در هتل ها نیز افزایش چشمگیری دارد و هزینه زیادی را به خانوارهایی که علاقمند به سفر در قالب تور هستند تحمیل می کند. اما راهکار ارزانتر سفر کردن نه تنها در عید بلکه در تمام طول سال چیست؟

بهتر است ابتدا نگاهی به تورهایی که از قبل می شناختیم بیندازیم. تورها عموما توسط آژانس متصدی در تاریخ مشخص، با هتل و بلیط از وسیله نقلیه ای که باز توسط آژانس تعیین شده است، (اتوبوس، هواپیما و قطار) شکل می گیرد. در این روش شخص هیچ حق انتخابی برای رزرو هتل، زمان و وسیله نقلیه ندارد و حتی اگر از بعضی از خدمات استفاده نکند نیز باید هزینه آن را پرداخت کند. اما واژه تور در سفرمی معنا و مفهوم دیگری دارد. در پکیج های آنلاین سفرمی، امکان هر گونه تغییری وجود دارد.

تغییراتی از قبیل، تغییر زمان سفر، در صورتی که برنامه هایتان با تاریخ پکیج های اعلام شده هم خوانی ندارد، امکان تغییر هتل، در صورتی که هتلی با کیفیت تر یا ارزان تر مدنظرتان است و حتی امکان تغییر در بلیط هواپیما و نوع ایرلاین نیز وجود دارد. نکته بسیار قابل توجه تورهای آنلاین، امکان رزرو پکیج ها تا زمان نزدیک پرواز است که معنای کامل لحظه آخری را می رساند.

در ادامه به برخی از تورهای پرطرفدار نوروزی و نحوه رزرو ارزانتر آنها می پردازیم.

تور استانبول

تور استانبول یکی از پر فروش ترین و پرطرفدار ترین تورهای خارجی است که هر ساله ایرانیان بسیاری اقدام به رزرو آن می کنند. شهر تاریخی و مدرن استانبول با جاذبه های بی نظیری همچون تنگه بسفر، برج گالاتا، محله اورتاکوی، خیابان استقلال، کاخ دولماباغچه، مسجد سلیمانیه و هزاران جاذبه تاریخی دیگر، میزبان گردشگران بسیاری از سرتاسر دنیا به خصوص ایران است.

بیشتر نقاط استانبول آب و هوایی مدیترانه ای دارد. تابستان های گرم و زمستان هایی سرد در استانبول حاکم است. قیمت تور استانبول در ایام تعطیلاتی هم چون عید توروز و تابستان بالاتر از روزهای زمستانی است پس اگر علاقمندید که به استانبول ارزان سفر کنید بهتر است در ماه های سرد به این شهر سری بزنید. عموما در هفته های دوم و سوم اسفند، قیمت تور استانبول کاهش چشمگیری دارد. در ضمن شما می توانید در پکیج های پیشنهادی سفرمی با تغییر در نوع هتل و یا پرواز قیمت آن را کمتر و یا بیشتر کنید.

تور کیش

جزیره زیبای کیش، یکی از پرطرفدارترین مناطق توریستی ایران است که سالانه مسافران زیادی روانه آن می شوند. تور کیش در همه فصول سال پرطرفدار است. در ماه های گرم سال، با برگزاری جشنواره های متعدد، با وجود گرم بودن هوا، همچنان بازار سفر به این جزیره گرم و داغ است. برای سفر به کیش ارزانترین زمان، دقیقا وقتی است که مردم به دلایلی مانند باز بودن مدارس و شغلشان سفر نمی کنند. با این اوصاف، نیمه دوم سال و ایام وسط هفته زمان های ارزانتری نسبت به بقیه ماه ها و روزها می باشد. علاوه بر این موضوع، در هر زمانیکه علاقمند به سفر به کیش بودید بهتر است، پکیج های طراحی شده آنلاین تور کیش در سفرمی را مقایسه کنید. این پکیج ها در قیمت های متنوعی دسته بندی شده اند که با درآمد تمامی اقشار جامعه هم خوانی دارند.

تور مشهد

مشهد از آن دسته شهرهایی است که مسافران هم به قصد زیارت و هم به قصد سیاحت به آن سفر می کنند و تقریبا در تمام سال مسافران مخصوص خود را دارد. در ایام مذهبی و همچنین تعطیلات تور مشهد نسبت به سایر روزهای سال مسافران بیشتری دارد و قیمت بلیط و هتل در این شهر افزایش چشمگیری دارد. بهتر است برای ارزانتر سفر کردن به مشهد، ایام مذهبی سال را انتخاب نکنید. هر چند که در سفرمی، پکیج های متفاوتی تهیه شده است اما با تغییر هتل و پرواز و یا روز سفرتان در این پکیج ها می توانید سفر خود را ارزانتر کنید.

تور شیراز

درست است که فصل معمول سفر به شیراز، اردیبهشت است، اما تور شیراز در تمامی فصول سال از جمله نوروز، طرفداران خاص خود را دارد. تور شیراز از هتل های 2 ستاره تا 5 ستاره برای سلیقه های متفاوت طراحی شده است و در صورتی که از یکی از خدمات تور مانند بلیط یا هتل و یا زمان سفر رضایت نداشتید، می توانید آن را در پکیج موردنظرتان تغییر دهید.

تور قشم

قشم یکی از پرطرفدارترین مقاصد جنوب کشور در سال های اخیر است. تور قشم گاها بیشتر از تور کیش مخاطب دارد که نشان دهنده این است که این جزیره به دومین جزیره توریستی جنوب کشور تبدیل شده است. قشم با مناظر بکری که دارد مقصد بی نظیری می باشد. در ماه های گرم سال سفر به قشم ارزانتر از ماه های دیگر است. اما می توانید با شخصی سازی پکیج های تور قشم، در هر فصلی از سال قیمت آن را متناسب با هزینه مدنظرتان کنید.


پکیج های تورهای آنلاین برای هر مسیری چه داخلی و چه خارجی، با در نظر گرفتن همه نوع سلیقه و سطح مالی طراحی شده اند. در صورتی که از هتل و یا هواپیمای پیش فرض تور رضایت ندارید، می توانید به راحتی، هتل و یا ایرلاین دیگری را جایگزین کنید.

انتهای پیام

R30411/P/S1407/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تور استانبول تور کیش طراحی شده تور شیراز پکیج ها تور قشم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۸۹۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترمز قیمت طلا کشیده شد

قیمت طلا امروز در معاملات بازار جهانی کاهش را در پیش گرفته است.

آخرین نرخ اونس طلا

به گزارش دنیای اقتصاد، هر اونس طلا، امروز به ۲،۳۷۴ (دو هزار و سیصد و هفتاد و چهار) رسید که نسبت به روز قبل، کاهش ۰.۳۸ درصدی داشته است.

دیگر خبرها

  • ارایه خدمات مناسب به مسافران نوروزی و کاهش ۴۴ درصدی تصادفات شهر تهران
  • از کجا بفهمیم زگیل تناسلی داریم و چگونه باید آن را درمان کنیم ؟
  • طرح نوروزی راهداری کردستان به روایت آمار
  • عرضه جوجه یکروزه بالاتر از ۳۰ هزار تومان گرانفروشی است
  • قیمت طلا و سکه امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • ترمز قیمت طلا کشیده شد
  • قیمت طلا کاهشی شد
  • بیشترین بارش در شهرضا ثبت شد / کاهش کمینه دما در اصفهان
  • بیشترین بارش در شهرضا ثبت شد/ کاهش کمینه دما در اصفهان
  • سهم بالای خانوار از هزینه‌های سلامت، مانع تحقق سیاست‌گذاری‌ها