Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد :شهردار منطقه ۱۳ در سی و نهمین جلسه سه شنبه بدون خودرو از کاشت درختان پهن برگ و سایه انداز در مدارس و ایجاد فضاهای سبز عمودی در محدوده خبر داد .

امتداد :شهردار منطقه ۱۳ در سی و نهمین جلسه سه شنبه بدون خودرو از کاشت درختان پهن برگ و سایه انداز در مدارس و ایجاد فضاهای سبز عمودی در محدوده خبر داد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش امتداد ، مرتضی رحمان زاده ، در سی و نهمین جلسه سه شنبه های بدون خودرو که با حضور معاونین و مدیران ستادی و ناحیه برگزار شد، با اشاره به کاشت درختان پهن برگ و سایه انداز در مدارس گفت : با این کار در تلاش هستیم ضمن افزایش سرانه فضای سبز مدارس، توجه دانش آموزان را به بحث محیط‌زیست و درختکاری جلب کنیم

وی با اشاره به توجه ویژه‌ به مبحث محیط‌زیست و نقش دانش آموزان به‌عنوان آینده‌سازان کشور افزود: در راستای اجرای طرح تک درخت ، کاشت درختان پهن برگ و سایه انداز در مدارس در دستور کار قرار گرفته است.

رحمان زاده در خصوص ایجاد فضای سبز عمودی منطقه اظهار داشت: به جهت بالا بردن سرانه ی فضای سبز منطقه و با شناسایی دیواره های بتنی و نقاطی که ظرفیت ایجاد فضای سبز عمودی را دارد ، پوشش های سبز به وسیله درختچه های متناسب با شرایط آب و هوایی ایجاد شود.

شهردار منطقه ابراز امیدواری کرد: با تلاش و امکانات حداقلی موجود بتوانیم به میزان شایسته ای که در شان شهروندان است در ایجاد فضاهای سبز و اماکن تفریحی در سطح منطقه گام برداریم.

وی با بیان اینکه در آستانه سال نو و با اجرای طرح استقبال از بهار این منطقه برای ورود به سال جدید آماده می شود تصریح کرد : اجرای صحیح طرح استقبال از بهار می‌تواند نقش مهمی را در ایجاد نشاط و شادابی فضای عمومی شهر و شهروندان ایفا کند که بر این اساس مدیریت شهری ضمن تنظیف شهر، متناسب با فرهنگ، برنامه‌های متنوعی را برای ایام نوروز در نظر گرفته است.

وی در بخشی دیگر از صحبت هایش با تاکید بر اینکه وظیفه یکایک ماست که نسبت به بزرگداشت سردار قاسم سلیمانی تلاش کنیم، ادامه داد : با توجه به اینکه اربعین شهادت این سردار بزرگ با روز ۲۲ بهمن تقارن یافته است برنامه‌های دهه فجر امسال رنگ و بوی این شهید سرافراز را دارد که برنامه ریزی لازم در این خصوص انجام شده است.

لزوم اطلاع رسانی برای کنترل و پیشگیری از انتشار بیماری کرونا ویروس برای استفاده کلیه پرسنل از دیگر تاکیدات شهردار منطقه در این جلسه بود.

گفتنی است ، شهردار منطقه ۱۳ با همراهی معاونان و مدیران شهری در قالب پویش سه شنبه های بدون خودرو صبح امروز (۱۵ بهمن ماه) با استفاده از دوچرخه از سطح ناحیه یک بازدید و نحوه خدمت رسانی به شهروندان را بررسی کرد.

بر پایه این خبر، مرتضی رحمانزاده در این بازدید که از ایستگاه مترو شیخ الرئیس آغاز شد، مسیر خیابان های اقبال، منصور و معابر فرعی آن را تا ساختمان شهرداری ناحیه یک رکاب زد و به صورت معبر به معبر مسائل شهری و نحوه خدمت رسانی به شهروندان را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: شهردار منطقه ۱۳ بدون خودرو فضای سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۸۹۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درختان محور قزوین به اقبالیه جابه جا می‌شوند

صالح صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به آغاز عملیات اجرایی پروژه احداث تقاطع غیر همسطح دفاع مقدس-نسیم شمال- اقبالیه و لزوم جا به جایی درختان واقع در مسیر اجرای این پروژه، با اخذ مجوز از کمیسیون حفظ و گسترش فضای سبز، عملیات انتقال این درختان آغاز شد.

وی افزود: مرحله اول جابجایی و انتقال درختان مذکور که مانع اجرای پروژه عمرانی می‌باشد، هم اینک در دستور کار قرار دارد، ضمن اینکه تاکنون تعدادی از درختچه‌های میدان دفاع مقدس نیز به گلخانه سازمان منتقل شده است.

مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز، یادآور شد: در اجرای تمام پروژه‌های توسعه شهری، چنانچه درختانی در مسیر اجرای پروژه قرار داشته باشد، به هیچ وجه قطع و نابود نمی‌شود، بلکه با رعایت کامل مسائل فنی و ایمنی به گلخانه سازمان منتقل و در اجرای پروژه‌های توسعه فضای سبز مورد استفاده قرار گیرد.

وی ادامه داد: در اجرای مرحله اول این عملیات حساس و مهم، ۲۵ اصله درخت در دست جابجایی و انتقال قرار دارد و کار جابه جایی سایر درختان منتهی به میدان دفاع مقدس (دوراهی همدان) به قوت خود ادامه خواهد داشت.

کد خبر 6086577

دیگر خبرها

  • واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری قم به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
  • آیا خشکاندن و آب ندادن به درختان جرم است؟
  • جرایم قطع درختان در اراک افزایش یافت
  • راهنمای خرید پارتیشن اداری و کاربرد های آن
  • شهرهایی که درختان را اولویت قرار دادند
  • درختان محور قزوین به اقبالیه جابه جا می‌شوند
  • انجام عملیات سم‌پاشی درختان در منطقه ۵ اصفهان
  • رفع تصرف پنج هکتار عرصه ملی شهرستان بویراحمد از سودجویان
  • نمایشگاه کتاب امسال فضای بیشتری دارد
  • کاشت ۲۰۰ اصله نهال در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان